Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2013, 22:27
Prospect
Prospect is offline
Hallo,
Ik heb een jaar of twee terug een Obey cap gekocht in een hele grote maat (7 5/8). Ik had toen nog langer haar waardoor ik zo'n grote maat nodig had maar de cap is nu veel en veel te groot. Cap is bijna ongedragen (5-10x maximaal) en ziet er uit als nieuw.

De cap heeft me €55,- gekost en is gekocht in Rollin' in Alkmaar.

Voor €22,50 kun je deze cap van me overnemen, ophalen om te passen is mogelijkheid maar ik kan hem ook opsturen, verzendkosten zijn dan uiteraard voor de koper.

Ik wil hem eventueel ook ruilen tegen een (zo goed als) nieuw Ralph Lauren petje (bijna ongedragen). Voor meer informatie even een berichtje sturen.

Eventueel heb ik ook nog een turqoise fitted cap te koop van New York Yankees (maat 7 3/8), een speciale uitvoering van een fitted LA cap (rood/wit/blauw, maat 7 3/8) en een geel/zwarte Boston snapback, deze is dus verstelbaar dus past iedereen.
De prijzen voor deze drie caps zijn €10,- per stuk.
Advertentie
Oud 07-09-2013, 02:19
Prospect
Prospect is offline
Verlaagd naar €20,- en €8,-.
Oud 15-09-2013, 10:56
Verwijderd
Voor €15 koop ik hem
Oud 16-09-2013, 15:16
Prospect
Prospect is offline
Exclusief verzendkosten, deal
PB me even!
Oud 16-09-2013, 15:19
Verwijderd
Ik bied 16 euro.
Oud 17-09-2013, 15:29
Verwijderd
Ligt eraan hoeveel verzendkosten en als ie niet past kan ik me geld terug krijgen?
Oud 17-09-2013, 15:43
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ligt eraan hoeveel verzendkosten en als ie niet past kan ik me geld terug krijgen?
De maat staat erbij, dan kan je toch zelf nagaan of deze maat jou zou passen? Op internet kan je wel tabellen vinden waarin staat hoeveel cm omtrek bij die maat hoort.
Oud 18-09-2013, 07:02
Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Verzendkosten moet ik even voor je nakijken (afhankelijk van het gewicht van het pakketje, zal niet veel zijn dus), maar geld terug geven als 'ie niet past doe ik niet aan.
Zoals Elin3 al zegt staat de maat erbij, je kan natuurlijk ook even naar de Footlocker of een andere winkel waar ze caps verkopen gaan om te passen. (Als je in/bij Nijmegen woont: Powerhouse heeft ontzettend veel caps dus er zal vast wel ergens een 7 5/8 van liggen).
Oud 18-09-2013, 16:54
bloodyb
bloodyb is offline
Kijk eerst of het doosje waar je hem instopt niet dikker is dan 3 cm. anders kost het opsturen al 6,75.
Oud 21-09-2013, 03:11
Prospect
Prospect is offline
Daviddeboer heeft hem toch niet gekocht, nog steeds te koop dus. €15,00 exclusief mag de Obey cap eruit, €10,- voor de anderen, Allemaal kopen = €30,-
Advertentie

Regels voor berichten