Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2014, 18:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 08-01-2014, 18:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
waar haalt iedereen toch altijd die 'u' vandaan? :')
Van het woord quim, wat bestaat, grappig is en imo te weinig wordt gebruikt.
Oud 08-01-2014, 18:48
Qimm
Qimm is offline
Ik ben geen grappig woord
Oud 08-01-2014, 18:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Doe niet zo boos. Heb je zand in je quim?

Oud 08-01-2014, 18:51
Qimm
Qimm is offline
Maaahaaam!!! Trimmie plaagt mij
Oud 08-01-2014, 18:56
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik wil nog even toevoegen dat er maar één uitzondering is op de na-de-q-komt-een-u-regel, namelijk qat.
Or so I've been told.
Oud 08-01-2014, 19:07
Verwijderd
Volgens wordfeud wel in elk geval!
Oud 08-01-2014, 19:12
Verwijderd
qwertytoetsenbord
Oud 08-01-2014, 19:12
Klovorhop
Klovorhop is offline
Waarschijnlijk las ik het dan in een artikel over wordfeud
Oud 08-01-2014, 19:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
goeie voornemen, mijn sportschoolabonnement op te zeggen, volbracht! En een goeie scriptiebespreking gehad (groen licht voor mijn onderzoek) en een heel fijne proefles gegeven aan een nieuwe leerling.
Oud 08-01-2014, 19:25
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, noem eens iets wat een leerling uit kan vreten in een les wat écht niet kan? Echt iets heel gemeens, bedoeld om een docent mee weg te pesten. Het is voor in mijn eindopdracht voor drama en ik kan echt niets beters verzinnen dan boeken naar het hoofd van de docent smijten
Oud 08-01-2014, 19:27
Verwijderd
Met ziektes schelden? Op zijn bureau poepen?
Oud 08-01-2014, 19:30
Verwijderd
Of een rotje in de aars van zijn kat stoppen?
Oud 08-01-2014, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Jongens, noem eens iets wat een leerling uit kan vreten in een les wat écht niet kan? Echt iets heel gemeens, bedoeld om een docent mee weg te pesten. Het is voor in mijn eindopdracht voor drama en ik kan echt niets beters verzinnen dan boeken naar het hoofd van de docent smijten
In het gezicht tuffen.
Oud 08-01-2014, 19:35
Verwijderd
Met passers naar het hoofd gooien en raak gooien. Familie van leraar bedreigen. Na school op wachten en met een groepje leerlingen in elkaar meppen.
Oud 08-01-2014, 19:40
Verwijderd
Stelen, spullen vernielen, flesje water vergiftigen (is hier laatst gebeurd geloof ik, of een poging tot).
Oud 08-01-2014, 19:40
Qimm
Qimm is offline
Auto bekrassen
Oud 08-01-2014, 19:41
Miekje*
Miekje* is offline
Goede shit, hier Meer, graag!
Oud 08-01-2014, 19:42
Verwijderd
En ik ijl niet: http://www.nieuwsblad.be/article/det...31127_00860639
Oud 08-01-2014, 19:42
Verwijderd
Lichamelijk geweld (bij de keel grijpen, schoppen, slaan, haren trekken).
Oud 08-01-2014, 19:43
Verwijderd
Cake met laxeermiddel cadeau doen.
Oud 08-01-2014, 19:44
Verwijderd
Of cake die een spacecake is, wat je wilt.
Oud 08-01-2014, 19:44
Klovorhop
Klovorhop is offline
iets met billen
Oud 08-01-2014, 19:45
Klovorhop
Klovorhop is offline

Kijk hoe eng.
Oud 08-01-2014, 19:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Stoppen met school, meth gaan dealen en dan ervoor zorgen dat je docent met je meedoet.

Maar volgens mij is zo'n soort iets al eens geschreven.
Oud 08-01-2014, 20:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, toen ik in de 2e zat is een docente huilend de klas uitgestormd omdat leerlingen bleven roepen dat ze lelijk en lesbisch was.
Oud 08-01-2014, 20:14
Verwijderd
Citaat:
qwertytoetsenbord
Dat wilde ik ook nog antwoorden op klaverhaps post, maar vergeten...
Oud 08-01-2014, 20:19
Verwijderd
Ik heb met ieder woord dat het raar gaat klinken als ik er te lang over nadenk. En dus ook bij mijn naam.
Oud 08-01-2014, 20:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kauwgom in haar haar doen.

De klas organiseren dat elke keer als ze begint met praten, iedereen hard op z'n bureau begint te trommelen. (dit is daadwerkelijk een keer gebeurd )
Oud 08-01-2014, 20:26
Verwijderd
Punaise op de stoel leggen.
Oud 08-01-2014, 20:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
^of een scheetkussen
Oud 08-01-2014, 20:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
^of een scheetkussen
Dat kan idd écht niet
Oud 08-01-2014, 20:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wow. Ik kijk nu Catfish en er is iemand die zich voordoet als de rapper BowWow, maar eigenlijk een vrouw blijkt te zijn. Ze ziet er wel uit als een man en zegt dat ze al veel vrouwen heeft gehosseld omdat ze denken dat ze een man is. Ze geeft ook toe dat ze een lams-leren dildo heeft, zodat de vrouwen niet voelen dat er iets mist.

En dat vertelt ze dan doodleuk, alsof het heel normaal is en alsof de persoon die ze heeft voorgelogen maar een gekkie is omdat ze geen relatie met haar wilt. Oh ja, ze leent blijkbaar ook geld van mensen die haar willen helpen met haar 'muziekcarriere' en geeft het dan aan die vrouwen waar ze mee chat (Het meisje die dacht dat ze Bowwow was kreeg 10000 dollar ) Die mensen van wie ze leent betaalt ze natuurlijk nooit terug.

Oud 08-01-2014, 20:35
Verwijderd
Ik wilde Utopia gaan kijken om het zien of het echt zo heerlijk slecht is als gehoopt, maar je moet betalen voor terug kijken
Oud 08-01-2014, 20:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
watdehell @ die catfishdinges. Vraag me af in hoeverre het gebaseerd is op waargebeurde dingen!
Oud 08-01-2014, 20:41
Verwijderd
Ik denk dat het supergestuurd is, maargoed, liegende mensen op internet bestaan natuurlijk wel echt
Oud 08-01-2014, 20:43
Verwijderd
De balans tussen de naïviteit van "alles wat ik op het internet lees en op tv zie is echt" en de naïviteit van "zulke gekke mensen bestaan niet of zo veel pech heeft niemand" is altijd moeilijk.
Oud 08-01-2014, 20:45
Verwijderd
Hier op het forum zie ik vaak mensen neigen naar het tweede, we hebben zo veel trolls gezien dat we vergeten dat de werkelijkheid ook extreem kan zijn
Oud 08-01-2014, 20:47
Verwijderd
Lang geleden was er een meisje op Psych met een topic dat ging over dat ze nog zo veel last had van gedachten aan de moord op haar broer ofzo een jaar ofzo daarvoor. Die kreeg allemaal reacties a la "troll" en "fake" en "daar heb ik anders niets over op het journaal gezien". Dat is ook heel naïef, denken dat elke moord op het journaal komt.
Oud 08-01-2014, 20:48
Verwijderd
Er zijn ook catfish afleveringen die wat minder gekke mensen hebben ^^ Gewoon onzekere, angstige, beetje wereldvreemde mensen, mensen die zich net een tikje beter willen voordoen enzo.
Oud 08-01-2014, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Bedankt voor de tips allemaal! ^^ Hij is af en gestuurd voor goedkeuring.
Oud 08-01-2014, 20:56
Verwijderd
Rod fell in love with Ebony through a dating website, then discovered she is transgender. Rod has been lying about his identity (pretending to be his cousin KJ) and wants to know if Ebony is hiding anything as well. They've been involved for 4 years. Ebony*thought KJ was a gay man, but he's actually straight. And KJ (Rod) thought she was transgendered, but she is actually a lesbian with an 11-year-old daughter.

Deze aflevering is de enige die ik heb gezien
Oud 08-01-2014, 20:58
Verwijderd
Dus volgen we het nog? Ebony zei dat ze transgender was omdat ze dacht dat Rod homo was en ze dan meer kans zou maken (zo werkt dat niet, maargoed, zo werd het gebracht in de aflevering), maar in werkelijkheidheid is Ebony ook genetisch vrouw en Rod is hetero, dus je zou zeggen dat dat beter werkt, alleen is Ebony lesbisch dus dat maakt het weer lastig.

Uiteindelijk dacht Rod trouwens misschien toch wel homo te zijn, aangezien hij de vermeende penis wel een spannend idee had gevonden.
Oud 08-01-2014, 21:08
Verwijderd
Je hebt me er wel de aflevering wel uitgepikt zeg!
Oud 08-01-2014, 21:09
Verwijderd
Ja ik heb even de episode guide van seizoen 1 gelezen en dit is wel echt degene met de meeste verwikkelingen
Oud 08-01-2014, 21:13
Verwijderd
Titel
Oud 08-01-2014, 21:17
Verwijderd
Het leukste van bij de psychiatrie werken was dat ik bijna elke dag een biografiegesprek had, waarin ik een patiënt alles uitvroeg over hun leven. Iedereen heeft een bijzonder verhaal, maar behoorlijk veel mensen hebben een verhaal waarvan je oren gaan klapperen.

Dus nu ben ik erg geneigd om alle anekdotes en levensverhalen op internet in principe te geloven. Behalve de anekdotes waarin mensen iemand een repliek gaven die je normaal alleen een dag later onder de douche bedenkt en daarna spontaan applaus van alle omstanders kregen, die geloof ik nooit.
Oud 08-01-2014, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ze geeft ook toe dat ze een lams-leren dildo heeft, zodat de vrouwen niet voelen dat er iets mist.
Een lamsleren dildo Wel aandacht voor detail.
Oud 08-01-2014, 21:24
Verwijderd
Hoewel ik me afvraag waar ze die vandaan heeft gehaald en waarom, want dragkings e.d. gaan meestal voor een siliconen exemplaar. Wat dat betreft klinkt het als sensatieschrijfwerk vanuit de refactie.
Oud 08-01-2014, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Het leukste van bij de psychiatrie werken was dat ik bijna elke dag een biografiegesprek had, waarin ik een patiënt alles uitvroeg over hun leven. Iedereen heeft een bijzonder verhaal, maar behoorlijk veel mensen hebben een verhaal waarvan je oren gaan klapperen.

Dus nu ben ik erg geneigd om alle anekdotes en levensverhalen op internet in principe te geloven. Behalve de anekdotes waarin mensen iemand een repliek gaven die je normaal alleen een dag later onder de douche bedenkt en daarna spontaan applaus van alle omstanders kregen, die geloof ik nooit.
Als iemand van de andere kant, geef ik je daarin gelijk. En vaak is het ook nog zo dat mensen het afzwakken, vergoelijken enzo. Schuld bij zichzelf zoeken enzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten