Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik ijl niet: http://www.nieuwsblad.be/article/det...31127_00860639
|
![]() |
||
Citaat:
Maar volgens mij is zo'n soort iets al eens geschreven.
|
![]() |
||
Citaat:
De klas organiseren dat elke keer als ze begint met praten, iedereen hard op z'n bureau begint te trommelen. (dit is daadwerkelijk een keer gebeurd ![]()
|
Wow. Ik kijk nu Catfish en er is iemand die zich voordoet als de rapper BowWow, maar eigenlijk een vrouw blijkt te zijn. Ze ziet er wel uit als een man en zegt dat ze al veel vrouwen heeft gehosseld omdat ze denken dat ze een man is. Ze geeft ook toe dat ze een lams-leren dildo heeft, zodat de vrouwen niet voelen dat er iets mist.
En dat vertelt ze dan doodleuk, alsof het heel normaal is en alsof de persoon die ze heeft voorgelogen maar een gekkie is omdat ze geen relatie met haar wilt. Oh ja, ze leent blijkbaar ook geld van mensen die haar willen helpen met haar 'muziekcarriere' en geeft het dan aan die vrouwen waar ze mee chat (Het meisje die dacht dat ze Bowwow was kreeg 10000 dollar ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Lang geleden was er een meisje op Psych met een topic dat ging over dat ze nog zo veel last had van gedachten aan de moord op haar broer ofzo een jaar ofzo daarvoor. Die kreeg allemaal reacties a la "troll" en "fake" en "daar heb ik anders niets over op het journaal gezien". Dat is ook heel naïef, denken dat elke moord op het journaal komt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Rod fell in love with Ebony through a dating website, then discovered she is transgender. Rod has been lying about his identity (pretending to be his cousin KJ) and wants to know if Ebony is hiding anything as well. They've been involved for 4 years. Ebony*thought KJ was a gay man, but he's actually straight. And KJ (Rod) thought she was transgendered, but she is actually a lesbian with an 11-year-old daughter.
Deze aflevering is de enige die ik heb gezien ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dus volgen we het nog? Ebony zei dat ze transgender was omdat ze dacht dat Rod homo was en ze dan meer kans zou maken (zo werkt dat niet, maargoed, zo werd het gebracht in de aflevering), maar in werkelijkheidheid is Ebony ook genetisch vrouw en Rod is hetero, dus je zou zeggen dat dat beter werkt, alleen is Ebony lesbisch dus dat maakt het weer lastig.
Uiteindelijk dacht Rod trouwens misschien toch wel homo te zijn, aangezien hij de vermeende penis wel een spannend idee had gevonden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het leukste van bij de psychiatrie werken was dat ik bijna elke dag een biografiegesprek had, waarin ik een patiënt alles uitvroeg over hun leven. Iedereen heeft een bijzonder verhaal, maar behoorlijk veel mensen hebben een verhaal waarvan je oren gaan klapperen.
Dus nu ben ik erg geneigd om alle anekdotes en levensverhalen op internet in principe te geloven. Behalve de anekdotes waarin mensen iemand een repliek gaven die je normaal alleen een dag later onder de douche bedenkt en daarna spontaan applaus van alle omstanders kregen, die geloof ik nooit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|