Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2013, 21:07
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
Ik ben Maarten En Mijn advies is Havo-Vwo Mn ouders hebben naar een soort iets laten gaan waardoor ik beter zou leren Uit die test kwam uit 547 Ik heb 7 jaar Slechte juffen en meesters Eindelijk in groep 8 (nu) een juf die in me gelooft ik ben blij met mijn hoge prestaties alleen
Het gekke was Mijn vorige juf (groep 7) had dus heel raar eerst havo vwo dan in ene paar maanden havo VMBO heel raar en nu weer havo vwo
nu ben ik dus bang dat ik weer ga zakken dus ja
Maar Ik geloof in me zelf en daarom ga ik hoog presteren.
Dat ben ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2013, 22:14
Pluis
Pluis is offline
547 op de cito toets ofzo?
Het wil nog wel eens helpen om punten en komma's in je verhaal te gebruiken, want ik snap helemaal niks van je verhaal.

Maar welkom maarten!
Oud 11-10-2013, 22:18
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
is goed
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 01:26
bloodyb
bloodyb is offline
Welkom Maarten!
Oud 15-10-2013, 09:14
Darkmond
Darkmond is offline
Welkom man...

Overigens zegt je advies nog vrij weinig Laat ik een voorbeeld geven van mezelf :
Ik moest naar mavo/havo gaan. Mijn leraar vond dat ik eigenlijk mavo moest doen maar het ging nog net...
In de 1e was ik 't ''nerdje'' van de klas en had ik maar één 6je voor theater...twee 7ens voor nederlands en tekenen, en de rest was hoe raar ook, een 8 of 9. Qua leer vermogen ontbrak het me nooit en nu nog steeds niet. Inmiddels 3 havo terwijl mijn groep 8 leraar vond dat mavo wel 't hoogste zou zijn voor mij...
In de 2e heb ik wéér een cito gedaan speciaal voor mijn leeftijd. Wat bleek? Dik vwo advies...maja dat is alleen voor de school om ff naar te kijken, doen ze verder niks mee.
Ik denk dat mijn advies vooral is verbeterd door betere docenten, en omdat ik na de brugklas veel begon te lezen. En dat merk ik ook met wat ik voor de Nederlandse taal haalde op de cito toets.

Wat ik wil zeggen, wat voor advies je krijgt boeit niet al teveel. Als jij naar mavo/havo gaat, kan je als je wil makkelijk jezelf optrekken naar vwo. Ik kon dat ook, mijn cijfers in de brugklas waren genoeg om mij naar 2e jaar havo/vwo te laten gaan. En in de 2e kan je als je weer je best doet en je in havo zit, met goed leren en veel aandacht aan school besteden, jezelf ook nog wat hoger krijgen en naar 3e vwo gaan. Not that difficult

Verder veel succes
Reageren

Regels voor berichten