Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2013, 13:01
Verwijderd
Zijn er hier mensen lid (geweest)? En hoe ervaren jullie dat/hebben jullie dat ervaren?

Ben zelf net ergens lid in Nijmegen, bevalt prima.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2013, 14:20
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Lid ergens in Leiden. Zeer positief door de vele contacten en de gezelligheid.
Oud 20-09-2013, 13:55
Verwijderd
Ik ben gedoopt bij Bovis Grafica en PR van het Preasidium '02-'03 geweest. Nu zit Bovis niet meer in Turnhout, maar in Antwerpen, dus de kans dat ik er nog een keer geraak voor evenementen is kleiner, maar aan de andere kant werken ze nu vaak samen met Kinesia waar een vriendin van me die daar op kot zit, lid van is.

Spoiler

Het eerste jaar dus een por (vrouwelijk schacht, Vlaams voor feut), het tweede jaar Praesidiumlid, het derde jaar gewoon lid, en nu krijg ik nog altijd berichten via de praesidiummailinglist of FB-pagina. Ik vond het een leuke tijd, de doop was niet overdreven (anders had ik het nooit gedaan), toffe mensen, goede vrienden destijds. We verzonnen gave themafeesten en ik heb behoorlijk veel lol gehad met de andere leden, ook buiten de officiële evenementen om.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2013, 12:03
Silvano08
Silvano08 is offline
Sjaarslid in Enschede van DSCC/DJCR Audenis et Virtutis. Leuke traditionele studentenvereniging, voor de korte tijd dat ik erbij zit is het me goed bevallen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 14:17
Verwijderd
Had echt geen idee dat in Enschede een traditionele vereniging zou zitten Bij welke federatie zitten die?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2013, 14:45
Verwijderd
Die zitten toch in het gat? Die enkele keer dat ik in mijn studententijd in Enschede uitging zijn we hardhandig het gat uitgezet ;x
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 10:49
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Had echt geen idee dat in Enschede een traditionele vereniging zou zitten Bij welke federatie zitten die?
Het is een vrij jonge studentenvereniging (i.v.m. dat de UT ook een jonge universiteit is) met een traditioneel karakter . Van de federatie heb ik geen idee, zou ik even moeten opzoeken..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 10:50
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Die zitten toch in het gat? Die enkele keer dat ik in mijn studententijd in Enschede uitging zijn we hardhandig het gat uitgezet ;x
Nouja, 't Gat is niet hun sociëteit, maar het is een (voor iedereen toegankelijk) studentencafé dat gerund wordt door de vereniging. Waarom je eruit gezet werd heb ik verder geen idee van
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Nouja, 't Gat is niet hun sociëteit, maar het is een (voor iedereen toegankelijk) studentencafé dat gerund wordt door de vereniging. Waarom je eruit gezet werd heb ik verder geen idee van
Iedereen kan het gat in komen idd. Niet dat ik snap dat iemand dat wil. Wat een stank. De sociëteit zit in de pakkerij. Net als Alpha en Taste.

Ik vind persoonlijk Audentis echt afschuwelijk. Het komt erg over als een wanna-be corporale vereniging.

Ik ben zelf ook geen lid geworden van een andere studentenvereniging, maar ik ben gaan roeien bij D.R.V. Euros.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2013, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Waarom je eruit gezet werd heb ik verder geen idee van
Ik wel, we waren nogal vervelend.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Van de federatie heb ik geen idee, zou ik even moeten opzoeken..
Heb je je oren dichtgedaan tijdens de ontgroening?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2013, 20:10
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Heb je je oren dichtgedaan tijdens de ontgroening?
Nee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten