Er is een nieuwe soort snelkookpan van Moulinex, de Cookeo.
Ik zag de reclame voorbij komen op tv en ik dacht eigenlijk meteen 'wie wil dit nou'? Als je geen tijd hebt om zulke gerechten op tafel te zetten, dan heb je ook geen tijd om de ingrediënten aan stukjes te snijden. Maar goed, misschien kun je die voorbereid kopen en in dat apparaat gooien, maar als je dat geld hebt, dan zou ik gewoon op restaurant gaan, want ik kan niet geloven dat dit fatsoenlijke kwaliteit gaat bieden.
En ik denk dat als je dit soort gerechten wil maken, dat je het juist leuk vindt om in de keuken te staan, dan ga je dat niet allemaal in één pan zwieren om zo snel mogelijk klaar te hebben. En om nou de groenten te laten koken in dat ding, dat is een dure kookpan dan
Maar dus, wat denken jullie hierover, lijkt het interessant, zou je het overwegen, lach je er mee? Ik denk dat mensen die geld over hebben het misschien eens kopen om te proberen, maar dat het al snel in een kast verdwijnt. Ik heb ooit zo'n halogeenoven gekregen, het is na een jaar eens uit de doos gekomen, bekeken en naar mijn moeder gegaan. Mijn moeder heeft het nooit gebruikt en weer aan mij gegeven, ik heb het naar mijn grootmoeder gebracht en van haar is het naar een tante gegaan denk ik. Ik gok dat het zoiets wordt.
Ik denk dat het zo'n ding is dat sommige mensen kopen in de overtuiging dat het hun leven makkelijker maakt en dan vervolgens nooit gebruiken omdat het eigenlijk niet zoveel makkelijker is.
Als ik geen zin hem om te koken eet ik vaak salade, dat vind ik nog veel makkelijker dan dit. Als ik wel zin heb om te koken zie ik niet goed hoe dit ding mijn leven makkelijker maakt. Het is in feite gewoon een dure pan voor mijn gevoel...