Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2013, 16:40
maxyoooo
maxyoooo is offline
hallo ik heb al een teitje een inval mentor het probleem bij haar is dat ze de stoel onder mij vandaan trekt en iedereen uitscheld weet iemand een site waar je haar voor een keuring op kan geven en moet ik naar de directeur gaan

ps bij de heelen klas gaan daardoor de cijfer van het vak nederlands wat zij geeft heel snel omlaag van een 9.5 naar een 3.5
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2013, 16:48
Elin3
Elin3 is offline
Er is bij jou op school vast wel een afdelingsleider/ teamleider of iemand anders die boven deze docente staat. Mail of vertel hem wat je dwars zit, hij kan je vast verder helpen.
Oud 18-12-2013, 16:57
bloodyb
bloodyb is offline
En dat ze slecht les geeft meende ik al te merken.
Oud 18-12-2013, 17:18
Verwijderd
Als je een brief schrijft naar de directeur zal hij ongetwijfeld direct begrijpen wat er verkeerd is, ondanks dat hij allicht niets zal begrijpen van de brief zelf.

Ik geloof er trouwens geen fuck van dat jij ooit een 9,5 voor Nederlands hebt gehad.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2013, 21:07
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
Hallo ik heb al een tijdje een inval mentor op school. Het probleem met haar is dat ze bijvoorbeeld mijn stoel onder mij vandaan trekt en iedereen uitscheld. Weet iemand een site waar je haar voor een keuring op kan geven, en moet ik naar de directeur gaan?

ps bij de hele klas gaan door haar de cijfer van het vak nederlands (waar zij de les in geeft) heel snel omlaag; van een 9.5 naar een 3.5
Scholen hebben vaak een vertrouwens persoon (VTP), elke docent weet wie dat is. Je kan vragen over alles bij hen stellen en ze kunnen je adviseren en als je er om vraagt zullen ze (pas) actie ondernemen.

Verder hebben scholen altijd teamleiders, bijvoorbeeld MBO bovenbouw, havo/vwo onderbouw. Wie dat is staat waarschijnlijk in je schoolgids.

Verder is er nog een examencommisie, die kan wellicht in eerste instantie weinig doen, maar ze kunnen je wel verder helpen.

Wellicht is het 't meest verstandigste om het er met je klasgenoten over te hebben en het allemaal kenbaar te maken aan je ouders, vertel je probleem en vraag ze even of ze ook dergelijke verhalen horen van andere ouders van je klasgenoten.

Wij hebben ooit een docent gehad die er zelden was, medische klachten, maar toen het zeuren van de leerlingen om een andere docent niet werkte, werd er merkbaar meer gedaan toen ouders zich er mee gingen bemoeien; nadat leerlingen zich thuis openlijk zaten te ergeren aan weer een tentamen waar maar 1 les voor was geweest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten