Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2013, 22:15
Stijndetrein
Stijndetrein is offline
Hallo,

Mijn broer en ik hebben allebei op onze kamer een ps3. Hij is gek op gta, ik op Battlefield. Jullie hebben vast wel gehoord van het nieuwe spel gta5. Ik heb het even mogen spelen, maar ik vroeg me al snel af:

Gigantische map??? Umm.... waar???
Ultieme graphics? nee, ze komen bijna 100% overeen met gta4 graphics, alleen is het ietwat minder grauw...

wat de besturing betreft: Het lopen is nog steeds even onhandig en irritant, zo kun je niet zomaar omdraaien, maar moet je eerst stoppen en moeilijk doen.

Wat betreft multiplayer: "gigantische" map, 16 spelers per server? HOE KOM JE ERBIJ??

Er mag dan wel het meeste geld in zijn gestoken van games in de geschiedenis, maar dat wordt een wel erg twijfelachtige eer als je kijkt naar hoe weinig vernieuwing er is doorgevoerd. Ik mag hopen dat de meeste van die centen in marketing zijn gestopt, anders wordt het wel heel genant

Stijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2013, 22:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Iedereen die in de eerste dag van z'n verkoop 3x z'n investering eruit weet te halen is een genie wat mij betreft.
Oud 19-10-2013, 22:51
Stijndetrein
Stijndetrein is offline
Citaat:
Iedereen die in de eerste dag van z'n verkoop 3x z'n investering eruit weet te halen is een genie wat mij betreft.
Dat klopt, geniale marketing en mondtotmond reclame doen het nog altijd goed
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 01:42
arPos
arPos is offline
Gigantisch is een wat groot statement...

Maar kijk het is niet echt fair om puur de ps3 versie te gaan beoordelen, als je kijkt wat de modders uiteindelijk met san andreas voor de pc voor elkaar hebben gekregen (tot 200 spelers online)

Hoe groot de map is weet ik eigenlijk niet (heb er zelf nog niet aangezeten) hoe verhoud zich het tot een san andreas of gta IV?

De graphics zijn natuurlijk gewoon het aloude 'comic style' wat erg goed bij de gta serie past, en de besturing, ja daarin geloof ik je direct, dat is nou nooit echt het sterke punt geweest.

Eigenlijk is er maar 1 ding waar je elke GTA game op moet beoordelen... is het zo leuk dat je keer op keer het weer gaat spelen al is het maar om een uurtje rond te rennen/rijden en alles aan gort te schieten.

pick up and play gameplay.

Ik denk dat de aantrekking vooral zit in de toegankelijkheid, niet te dik op schieten zoals een FPS niet een te zware verhaallijn, vooral veel keuze in wat voor soort voertuig, wapen, kleding je wilt.

Maarja dit komt dan allemaal van een persoon die GTA alleen maar speelde met mods om te stunten met de motoren
Oud 20-10-2013, 11:28
Verwijderd
Oh noes, iemand heeft een andere smaak. Open er een topic over.

Verder logisch dat het spel tegenvalt. Dat doen alle spellen op de console omdat die zo weak zijn. Ook je geliefde battlefield is maar een schim van wat het kan zijn.

Peasants ook altijd..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Oh noes, iemand heeft een andere smaak. Open er een topic over.

Verder logisch dat het spel tegenvalt. Dat doen alle spellen op de console omdat die zo weak zijn. Ook je geliefde battlefield is maar een schim van wat het kan zijn.

Peasants ook altijd..

Spoiler

Ondanks dat het natuurlijk wat gechargeerd is ben ik het met de bottomline wel eens denk ik. Desalniettemin ga ik denk ik toch een PS4 kopen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 13:23
Verwijderd
Je kan je niet direct omdraaien? Sorry dat het realistisch is ipv met BF dat je meerdere rondjes per seconden kan maken?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 13:46
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
GTA realistisch.
Oud 20-10-2013, 16:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
GTA is ontzettend realistisch! Als ik een paar mensen vermoord en ik loop de hoek om is de politie het meteen weer vergeten!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 22:34
Verwijderd
Citaat:
GTA realistisch.
Je snapt mijn punt niet. Jouw probleem, niet het mijne.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2013, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Je snapt mijn punt niet. Jouw probleem, niet het mijne.
Ik ben er vrij zeker van dat hij jouw punt wel snapt, hoor
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 09:24
Carn
Carn is offline
oh, TS is al verbannen, jammer. Maar goed, map is geloof ik groter dan san andreas en red dead redemption bij elkaar; maar dat is lastig meten. En grafisch een game vergelijken op een computer van +-8 jaar oud is natuurlijk niet zo logisch (ook al zitten er gigantisch veel verbeteringen in en is het een soort technisch wonder hoe ze het voor elkaar hebben gekregen met de beperkte mogelijkheden). Verder is het de beste GTA "tot nu toe" .
Oud 21-10-2013, 23:42
JustABoy14
JustABoy14 is offline
Stijn, You are wrong
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 04:13
arPos
arPos is offline
+

oww TS banned nouja voor wat het waard is
Reageren

Regels voor berichten