Gigantisch is een wat groot statement...
Maar kijk het is niet echt fair om puur de ps3 versie te gaan beoordelen, als je kijkt wat de modders uiteindelijk met san andreas voor de pc voor elkaar hebben gekregen (tot 200 spelers online)
Hoe groot de map is weet ik eigenlijk niet (heb er zelf nog niet aangezeten) hoe verhoud zich het tot een san andreas of gta IV?
De graphics zijn natuurlijk gewoon het aloude 'comic style' wat erg goed bij de gta serie past, en de besturing, ja daarin geloof ik je direct, dat is nou nooit echt het sterke punt geweest.
Eigenlijk is er maar 1 ding waar je elke GTA game op moet beoordelen... is het zo leuk dat je keer op keer het weer gaat spelen al is het maar om een uurtje rond te rennen/rijden en alles aan gort te schieten.
pick up and play gameplay.
Ik denk dat de aantrekking vooral zit in de toegankelijkheid, niet te dik op schieten zoals een FPS niet een te zware verhaallijn, vooral veel keuze in wat voor soort voertuig, wapen, kleding je wilt.
Maarja dit komt dan allemaal van een persoon die GTA alleen maar speelde met mods om te stunten met de motoren