Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2013, 17:34
Verwijderd

Sorry Margot, ik had er ook wel echt zin in, maar het komt me gewoon te slecht uit, tenzij Carn nog zegt dat ie wel meegaat, maar ik denk niet dat dat hem wordt
Advertentie
Oud 08-10-2013, 17:41
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

Sorry Margot, ik had er ook wel echt zin in, maar het komt me gewoon te slecht uit, tenzij Carn nog zegt dat ie wel meegaat, maar ik denk niet dat dat hem wordt
Ok ik snap 't wel hoor! Maar toch jammer.

Weet iemand trouwens waarom Lusi geband was?
Oud 08-10-2013, 17:44
Verwijderd
Op aanvraag dacht ik.
Oud 08-10-2013, 17:54
Hazel
Hazel is offline
Ah. Haha.
Oud 08-10-2013, 18:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Op aanvraag dacht ik.
Jep. Klik!
Oud 08-10-2013, 18:02
Verwijderd
Citaat:
pip schreef:
Ik heb Sam ook even de genderdiscussievraag gesteld. Ik vroeg wat hij handiger vond: 1- de fabrikant zegt dat iets voor meisjes/jongens is (met kleur of letterlijk op de doos geschreven) zodat je misschien sneller kan kiezen wat bij je past of 2-dat het er helemaal niet opstaat en het een neutrale kleur heeft.
Hij vond het laatste beter want soms vond hij 'meisjesdingen' leuk, maar omdat er dan 'voor meisjes' opstond/het roze was koos hij het maar niet omdat het blijkbaar niet voor hem bedoeld was.
Daarnaast heb ik gevraagd wat voor idee hij had dat er van meisjes en jongens werd verwacht. Meisjes: dat ze netjes zijn en schoonmaken. Jongens: dat ze zich gedragen en een goede baan krijgen.
Hij haalde er wel bij dat het ook andersom kan zoals bij kinderen bij geen bezwaar waar de man huisman is en de vrouw een goede baan heeft.
Mevrouw ten broeke kom er maar in.
Dus, de Bart Smit loopt geld mis!
Oud 08-10-2013, 18:15
Verwijderd
Wij gaan zometeen Inception kijken. Ik ben benieuwd.
Oud 08-10-2013, 18:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
tenzij Carn nog zegt dat ie wel meegaat
Neuj; stond niet in mijn agenda.
Oud 08-10-2013, 18:34
Verwijderd
horen jullie dat geluid? Het zijn mijn eierstokken. Waarom krijg ik altijd van die idiote gevoelens als ik een baby heb vastgehouden ik wil niet eens zo'n krijsende larf waar je minstens 18 jaar last van hebt. Ik weet dat het volkomen irrationele gevoelens zijn maar toch zijn ze er. Mijn neefje is zooooo knap en lief en schattig omg alleen mag/wil ik hem niet bezoeken in het ziekenhuis omdat ik snipverkouden ben
Oud 08-10-2013, 18:35
Verwijderd
wat een labiele post :')
Oud 08-10-2013, 20:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Weet iemand trouwens waarom Lusi geband was?
Sorry

Nee, op verzoek, ik weet ook niet waarom en ik heb het gedaan!
Oud 08-10-2013, 20:56
Verwijderd
Hoi
Oud 08-10-2013, 21:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hoi
Oud 08-10-2013, 21:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hoi.
Oud 08-10-2013, 21:12
Verwijderd
Jaaa....
Oud 08-10-2013, 21:14
Verwijderd
Mijn ouders kijken een Siciliaanse detective. Mafia komt er niet in voor. Daaraan zie je dat het echt van Siciliaanse makelij is
Oud 08-10-2013, 21:25
Verwijderd
We hebben ook Italiaans gegeten en Nichtje gedroeg zich keurig in het restaurant keek haar ogen uit en flirtte met alle bezoekers en heeft niet gegild of gehuild en lekker stukjes pizzakorst zitten smikkelen.
Oud 08-10-2013, 21:26
Verwijderd
En het Gereserveerd-bordje, daar heeft ze ook flink op gesabbeld. Maar die kan in de vaatwasser.
Oud 08-10-2013, 21:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
God, wat hou ik toch van GTST
Oud 08-10-2013, 21:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha Maxime zei 'achterlijke drogreden'
Oud 08-10-2013, 21:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
korstjes en gereserveerd-bordjes: in de variatie zit de gezondheid!
Oud 08-10-2013, 21:57
Verwijderd
Slapen is toch wel echt mijn hobby
Oud 08-10-2013, 22:15
Verwijderd
Citaat:
korstjes en gereserveerd-bordjes: in de variatie zit de gezondheid!
Precies!
Oud 08-10-2013, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Neuj; stond niet in mijn agenda.
En jij doet alleen maar dingen die in je agenda staan Autist

Kusje grapje
Oud 09-10-2013, 00:53
Verwijderd
Donderdag komt de toekomstige huurder van dit huis kijken. Maar die gozer is qua hygiene nog erger dan Quintiano dus dat wordt schrobben tot ik erbij neerval morgen want we willen een paar dingen hier achterlaten/verkopen. Ben wel van plan om dan heel nonchi te zeggen dat ie niet op de rommel moet letten.
Advertentie
Oud 09-10-2013, 00:53
Verwijderd
dus wat zit ik hier nog.
Oud 09-10-2013, 01:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die gozer kan goddomme toch zelf ook schrobben? Alsof hij niet door een beetje troep kan heen kijken
Oud 09-10-2013, 01:22
Verwijderd
ja jonge ik moet die vloer 'verkopen' he....dat gaat wat makkelijker als het hier netjes is. Het is die ene koelie met vruchtennaam, als dat je iets zegt. Woont nu in jack z'n oude huis.
Als hij die vloer niet wil dan hou ik dit huis aan trouwens. We hebben besloten dat het gewoon op onze manier gaat en anders niet. Dus mochten ze 'm niet willen dan gaat het feest niet door en zoek ik zelf een huurder waarmee ik hier ga 'samenwonen' op papier.
Heb uitgezocht dat het ons ongeveer 3000 euro gaat kosten om eruit te laten slopen en te egaliseren. Weinig kans hans.
Oud 09-10-2013, 01:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh ja, die vloer is natuurlijk (oorspronkelijk) niet van jou. Kut zeg, ik zou er ook geen zin in hebben die tegels eruit te hakken.
Maar eh, die gast moet toch klussen, tenzij hij in een huis met roze en grijs/paarse muren wil wonen. De omschrijving zegt me niks, want volgens mij was het een beetje een vreemde knakker, toch?
Oud 09-10-2013, 07:01
Verwijderd
Het verkopen van je huis is nou eenmaal makkelijker als het zo netjes is dat het pijn doet aan je ogen.
Oud 09-10-2013, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Het verkopen van je huis is nou eenmaal makkelijker als het zo netjes is dat het pijn doet aan je ogen.
Daarom hebben ze hier het programma 'De huisdokter' die mensen komt helpen met hun interieur verkoopbaar te maken ^^
Oud 09-10-2013, 07:50
Miekje*
Miekje* is offline
We hebben weer ICT les hoor Nu hebben we het over powerpoint. De docent vertelt hoe een goede ppt eruit ziet. Ja, eh.
Oud 09-10-2013, 08:53
Carn
Carn is offline
ik vind ICT-les een te groot woord voor dat soort dingen Noem het dan 'basisvaardigheden computergebruik' ofzo
Oud 09-10-2013, 08:58
Miekje*
Miekje* is offline
Het heet officieel 'ICT in het onderwijs'
Oud 09-10-2013, 09:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aaaaaw ik had een onverwacht pakje in de brievenbus, dus ik ging al heel hard nadenken of ik iets besteld had (nee dus). Blijkt het boek Heden Ik te zijn, van Renate Dorrestein, over haar ziekte ME/cvs. Geen briefje of wat dan ook aan de postcode op de achterkant te zien vermoed ik dat het van vrouw van de neef van m'n vader komt (ja), wat superlief Nou heb ik het boek al wel jarenlang in de kast staan, maar dat terzijde
Het mysterie blijft onopgelost! Het boek kwam niet van achtertante (of hoe he het ook wil noemen). Ook niet van vriendin die tijdelijk in die stad woont ivm co-schappen. Verder ken ik daar niemand

Kan je via adres ook aan een naam komen? Want ik heb een postcode en nummer.
Oud 09-10-2013, 09:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, nu heb een achternaam en voorletters gevonden. WIE IS DAT
Oud 09-10-2013, 09:15
Carn
Carn is offline
iemand die in je broekje wil!
Oud 09-10-2013, 09:20
Verwijderd
Haha, als ik het "betekenen dromen iets" van gister nog even mag terughalen vandaag regende het sprinkhanen
Oud 09-10-2013, 09:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
iemand die in je broekje wil!
Spanning en sensatie!
Oud 09-10-2013, 12:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooooooooh ik verlang naar vanavond 6 uur/half 7. Dan ben ik kláár met deze stomme tekst IK WIL NIET MEER. Tekst twee keer gelezen, samengevat, achtergrondtekst gelezen, CHECK. Nu nog de presentatieopzet en een ppt maken. ACTIE.
Oud 09-10-2013, 12:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Haha, als ik het "betekenen dromen iets" van gister nog even mag terughalen vandaag regende het sprinkhanen
Heb je God beledigd?
Oud 09-10-2013, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Heb je God beledigd?
Ik dacht hetzelfde ja
Oud 09-10-2013, 14:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aah zenuwininzinking ik heb over 45 minuten een presentatie en hij is ECHT nog lang niet af ik heb er wel vet veel tijd in gestoken maar het was allemaal nog meer dan ik dacht
Oud 09-10-2013, 14:21
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Komt vast wel goed!
Oud 09-10-2013, 14:24
Verwijderd
Als je de tekst twee keer gelezen hebt en 'm zelfs nog hebt samengevat kun je er toch wel wat over vertellen? De powerpoint zelf hoeft niet veel meer te zijn dan wat sleutelwoorden.
Oud 09-10-2013, 14:25
Verwijderd
Ik droomde iets over een uitgebreid gangenstelsel waar overal lijken opgebaard lagen. Ze waren in variërende staat van ontbinding. Ik maakte me lichtelijk zorgen omdat in datzelfde gangenstelsel dagelijks ontbijt geserveerd werd, en dat leek me niet conform de hygiënewetgeving van de horeca.
Oud 09-10-2013, 14:50
Verwijderd
ik droomde dat ik in bed was beland met een pretentieuze mongool die zichzelf kunstenaar noemde en mij op de grond duwde en chloor over me heen gooide zodat mijn kleding zou verkleuren want dat vond hij kunst.
Verder nog over een incontinente neef van m'n buurvrouw wat me erg ontroerde.
Oud 09-10-2013, 14:51
Verwijderd
ik vond net 2 paparika's achter in een kast. Of wat er nog van over was een soort paprikavelletje met meurend sap. Te goor voor woorden. Wat een varkens zijn wij toch
Oud 09-10-2013, 15:36
Verwijderd
Ik droomde dat ik afwisselend prins Ubithorn en zijn geliefde Iris was. Ubithorn was bezig met het wegvegen van verraderlijke elementen uit zijn rijk. Dat bleken er heel veel te zijn, dus hij moest op oorlog. Iris, ondertussen, wachtte op hem in een bootje op zee onder een pier van dennenbomen. Eigenlijk zou ze naar een restaurant gaan, waar Ubithorn mensen naartoe had gestuurd om haar te vertellen dat hij naar de oorlog moest, maar omdat ze zes had gegooid ging ze naar de pier.

Het was eigenlijk iets ingewikkelder, want de verraders hadden een heel complot. Maar dat leek in mijn droom allemaal wat logischer dan het eigenlijk was.
Oud 09-10-2013, 15:54
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het was eigenlijk iets ingewikkelder, want de verraders hadden een heel complot. Maar dat leek in mijn droom allemaal wat logischer dan het eigenlijk was.
Dat is vaak zo met dromen. Ik heb regelmatig dat ik vertel wat ik gedroomd heb en dan halverwege iets wil uitleggen wat onmogelijk uit te leggen valt omdat het vasthangt aan droomlogica. Die niet meer logisch/verklaarbaar is als ik wakker ben.

Regels voor berichten