Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
horen jullie dat geluid? Het zijn mijn eierstokken. Waarom krijg ik altijd van die idiote gevoelens als ik een baby heb vastgehouden
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Donderdag komt de toekomstige huurder van dit huis kijken. Maar die gozer is qua hygiene nog erger dan Quintiano dus dat wordt schrobben tot ik erbij neerval morgen want we willen een paar dingen hier achterlaten/verkopen. Ben wel van plan om dan heel nonchi te zeggen dat ie niet op de rommel moet letten.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja jonge ik moet die vloer 'verkopen' he....dat gaat wat makkelijker als het hier netjes is. Het is die ene koelie met vruchtennaam, als dat je iets zegt. Woont nu in jack z'n oude huis.
Als hij die vloer niet wil dan hou ik dit huis aan trouwens. We hebben besloten dat het gewoon op onze manier gaat en anders niet. Dus mochten ze 'm niet willen dan gaat het feest niet door en zoek ik zelf een huurder waarmee ik hier ga 'samenwonen' op papier. Heb uitgezocht dat het ons ongeveer 3000 euro gaat kosten om eruit te laten slopen en te egaliseren. Weinig kans hans. |
![]() |
|
Oh ja, die vloer is natuurlijk (oorspronkelijk) niet van jou. Kut zeg, ik zou er ook geen zin in hebben die tegels eruit te hakken.
Maar eh, die gast moet toch klussen, tenzij hij in een huis met roze en grijs/paarse muren wil wonen. De omschrijving zegt me niks, want volgens mij was het een beetje een vreemde knakker, toch?
||
Citaat:
![]() Kan je via adres ook aan een naam komen? Want ik heb een postcode en nummer.
|
Oooooooooh ik verlang naar vanavond 6 uur/half 7. Dan ben ik kláár met deze stomme tekst
![]()
|
Aah zenuwininzinking
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik droomde iets over een uitgebreid gangenstelsel waar overal lijken opgebaard lagen. Ze waren in variërende staat van ontbinding. Ik maakte me lichtelijk zorgen omdat in datzelfde gangenstelsel dagelijks ontbijt geserveerd werd, en dat leek me niet conform de hygiënewetgeving van de horeca.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik droomde dat ik in bed was beland met een pretentieuze mongool die zichzelf kunstenaar noemde en mij op de grond duwde en chloor over me heen gooide zodat mijn kleding zou verkleuren want dat vond hij kunst.
Verder nog over een incontinente neef van m'n buurvrouw wat me erg ontroerde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik afwisselend prins Ubithorn en zijn geliefde Iris was. Ubithorn was bezig met het wegvegen van verraderlijke elementen uit zijn rijk. Dat bleken er heel veel te zijn, dus hij moest op oorlog. Iris, ondertussen, wachtte op hem in een bootje op zee onder een pier van dennenbomen. Eigenlijk zou ze naar een restaurant gaan, waar Ubithorn mensen naartoe had gestuurd om haar te vertellen dat hij naar de oorlog moest, maar omdat ze zes had gegooid ging ze naar de pier.
Het was eigenlijk iets ingewikkelder, want de verraders hadden een heel complot. Maar dat leek in mijn droom allemaal wat logischer dan het eigenlijk was. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|