![]() |
|
![]() |
Hallo mensen,
ik heb jullie hulp nodig bij het volgende: ik ben op zoek naar kledingwinkels/sites die mij aan mijn kleding kunnen helpen. Ik ben zelf geen genie op modegebied maar ik heb wel een bepaalde stijl waar ik al jaar en dag bij zweer. Tevens ben ik geen persoon die €60,- voor een sweater uit wil geven. Het is helaas moeilijk om zulke kleding te vinden en misschien kunnen jullie me daar bij helpen. Mijn stijl is een beetje skaterachtig en ik koop mijn kleren op sites zoals deze hieronder. AND clothing takk clothing Deze kleding vind ik erg tof en het is niet al te duur (afgezien van het feit dat ze nog verzonden moeten worden vanuit de UK). Verder heb ik een beetje rondgekeken op freshcotton. Een hele toffe site met leuke kleding alleen het is een beetje duur voor mij. Lieve mensen, help me alsjeblieft om toffe kleding te vinden! Websites en winkels, het maakt me allemaal niet uit. Alle kleine beetjes helpen, maar hou er aub wel rekening mee dat ik meer van de goedkope kleding ben. Danku ![]() p.s. sites met vette snapbacks (geen new era of nhl caps oid aub) zijn ook erg welkom. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
www.large.nl wat voor jou?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Little Phoebe | 500 | 28-10-2013 16:07 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
#1462, t.n.v. L.Saai.Z. te U. Martiño | 500 | 18-07-2011 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Lifestyle |
Kledingwinkels in Amsterdam Hank McCrank | 8 | 18-08-2003 22:59 |