Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Echt advies geven over haar kan ik ook niet, het blijft een kwestie van positioning en de abilities op de juiste manier / het juiste moment gebruiken. Dus verder inderdaad wat goede guides / streams erbij pakken en veel oefenen.
|
Heb heel no life bijna de ganse dag LoL gedaan en voornamelijk met Orianna. Gaat steeds beter, vind het echt een heerlijke champ voor farming, q+w is met genoeg ap de hele wave in 1 keer.
![]() Ahri ook al eerder geprobeerd, is een leuke champ, vind alleen haar scaling redelijk waardeloos. Dank voor de reacties iig, is inderdaad gewoon oefenen.
|
Orianna's q schaalt voor 50% met AP, haar w 70% haar e 30% qua damage en 40% qua shield, haar r schaalt 70%. Haar passive, extra magic damage per normale hit ,schaalt 15% met ap.
Ahri's q schaalt voor 33% met AP (wel 50% true damage mocht je je tegenstander ook op de terugweg nog raken.). haar w voor 40%, haar e voor 35% en haar r voor 35%. Wil er niet mee zeggen dat Ahri te weinig damage doet, doet ze zeker niet, maar als ik dan toch mid en AP moet ga ik liever voor de idioot hoge burst (en lage cooldowns) van Orianna, samen met de utility die ze het hele team geeft. Ik farm goed, pak dus altijd mijn items wel en kan dan simpelweg meer met Orianna dan met Ahri. ![]()
|
Fair enough. Ik wil ook zeker niet zeggen dat Orianna slechter of zwakker is, ze is gewoon iets lastiger te beheersen dan Ahri, en Ahri is lange tijd als overpowered beschouwd. Of dat sinds de laatste paar patches nog steeds zo is weet ik overigens niet, ik heb het al een tijdje minder gevolgd.
|
Nog niet, patch kwam iets later dan verwacht. Net gekocht, maar geen tijd om te spelen.
![]() Vannacht of morgen mee aan de bak. ![]() Ga er zo te zien bijna dezelfde build voor gebruiken als met Orianna, te beginnen met Athene's unholy grail en nashors tooth omdat ze zonder de 40% cooldown reductie die 3e orb gewoon niet voor elkaar krijgt. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-09-2012 om 12:12. |
![]() |
|
Ja, samen met athene's zit je dan al aan de max (40%) cooldown reductie, bij de meeste mages toch een stuk belangrijker dan iets meer AP. Daarnaast is de 50% attack speed natuurlijk altijd mooi meegenomen om nog makkelijker te last hitten. Bij Orianna en Teemo is de attack speed extra handig om de extra magic damage per basis aanval. Zou niet zonder meer kunnen.
![]() Zit ondanks Nashors met een full build alsnog wel rond de 800 AP, meer dan zat. Anyway, als je zin hebt een game te doen, ik ga nog even aan de bak. ![]()
|
Syndra is wel vet. De stun luistert echt heel nauw, als je zo'n bal niet precies frontaal op een champ knalt werkt hij gewoon niet. Combo's doen echt insane veel damage, is wel vooral een mid/end game champ. Potje op mid tegen een andere Syndra geëindigd met 18-4-21.
![]()
||
Citaat:
Wat ook geniaal werkt is ipv mid, bot te gaan samen met Zilean, die zijn bom op eigen minions zet, die je vervolgens naar tegenstanders gooien kan. ![]() Kan me alleen voorstellen dat je ranked gelijk 8 reports op je dak krijgt omdat het dan weer als trollpick gezien wordt. ^^
|
http://euw.leagueoflegends.com/news/...ds?rid=sidebar
Zijn er ook mensen die dit kijken of ben ik de enige die dit bijna net zo gaaf vind als gamen zelf? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand die ooit samen LOL zoekt te spelen, vooral in de weekenden? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |