Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar inderdaad, meteen verkering vragen heeft uiteraard geen zin. Bedoelde meer met vraag haar is mee uit. Voor een ijsje, een wandeling, samen wat drinken ergens? En zoals Vowel al zegt, maak al contact voor je haar uit vraagt. Simpele hoe gaat het, hoe was je weekend etc brengt al een begin. Vraag door op haar antwoorden. Dan merkt ze dat je echt naar haar luistert. Probeer dan geen ja/nee vragen te stellen, maar stel open vragen. Doe dat een tijdje als je haar tegen komt. Zo leer je haar al een beetje kennen. Daarna kun je haar uitvragen.
|
Oke, die meisjes gaan je echt niet uitlachen, wees maar niet bang. Laatst vroeg een jongen mij ook, ik vond het heel lief alleen ik was niet verliefd. Het laatste wat ik zou doen is uitlachen! Want als ze dat doet dan weet je ook gelijk dat het eigenlijk best een bitch is...
![]() |
![]() |
|
Je doet je mond open en je zegt 'hallo' of 'hoi' of 'yo' of 'wassaaaaaah' (wat er tegenwoordig ook gezegd wordt tegen elkaar)
Beetje smalltalk houden en vragen of ze een keertje wil afspreken om wat te gaan drinken of wat anders leuks
|
![]() |
Soort van het zelfde bij mij heb al wat gedaan met de gegeven tips ( al beetje gepraat enz.)
maar nou gaan ik en een vriend morgen naar de kermis en vroeg mijn vriend of zij daar ook naar toe ging waar op ze nee zij en raar begon te doen toen vroeg ze aan hem of hij dat dan graag wilde en ze bleef zo door gaan dus nu ben ik bang dat zij op hem is....HELP WAT MOET IK DOEN??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ga eeerst zorgen dat je haar beter leert kennen, dat willen meisjes graag!
nu zeggen heel veel mensen dat je met haar moet gaan daten of haar moet vragen of ze naar een plekje komt waar jullie samen kunnen zijn... dat lijkt mij echt fk akward om te doen dus ik zou gewn als je haar ziet naar haar toe gaan en haar vragen, gewn zo van ik vind je heel erg lief knap en aardig wil je met me? doordat je haar complimentjes hebt gegeven vindt ze het moeilijker om je af te wijzen, veel succes!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik heb dit met Angelina Jolie geprobeerd, in ik faalde. Ze vonden het helemaal niet moeilijk om mij af te wijzen, ondanks de grote hoeveelheid complimenten die ik maakte. Er moet natuurlijk wel een wederzijdse klik zijn. Allemaal manipulaties en complimenten zullen bij de meeste vrouwen geen reden zijn om nu eens eventjes verliefd te worden, of zelfs maar interesse te krijgen. Laatst gewijzigd op 11-10-2013 om 05:51. |
![]() |
|
![]() |
Complimentjes zijn zeer ongepast om een gesprek mee te beginnen en moet je sws niet doen als je haar nog maar amper kent omdat ze dan ook zoiets heeft van: je kent me niet eens wat lul je nou.
Dus wat al gezegd is, hoi, hoe gaat het, ga je nog iets doen, wil je samen iets gaan drinken/ film kijken / wandelen / naar ... gaan |
![]() |
|
![]() |
heb ik ook gehad maar je moet gewoon proberen intersant te zijn als je dat niet bent (daar kan ik geen oordeel over uit brengen ) als je niet ech hobbies hebt vertel je dat je naar discotheek hupelePUP bent geweest dan vraag je of ze de volgende keer mischien meegaat (tip als ze dat wel wil probeer dan voor zn tween vervoer te regelen ) als je dingen regelt of organieseert vinden vrouwen je belangerjk klinken en belangerijk is geld denken ze dan
|
![]() |
||
Citaat:
Meiden houden best van kletsen, en ook als ze niet direct bovenop je springt met een regen aan kusjes zegt dat weinig, ze kijken meestal eerst de kat uit de boom, het is niet zozeer dat jij haar beter moet leren kennen, zij wilt jou vooral eerst leren kennen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verkering vragen aan een meisje Herbi | 8 | 27-08-2014 17:48 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
Liefde & Relatie |
Tips gevraagd Noordzeekrab | 10 | 25-07-2012 11:40 | |
Liefde & Relatie |
Hoe maak ik het uit? DJ Breda | 41 | 24-02-2012 08:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben? immortelle | 24 | 01-03-2011 05:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vraag ik haar uit? De Zwartkijker | 73 | 03-07-2005 03:39 |