Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2013, 01:11
Anoniemeninja
Anoniemeninja is offline
Hallo iedereen ik ben al ong een half jaar verliefd op een meisje en ik vind haar superleuk en ik kan aan niks anders denken maar het probleem is we ze kent mij niet echt goed en als ik haar dan vraag en ze zegt nee gaat ze het vast tegen haar vriendinnen zeggen en dan lacht iedereen me uit! Help me aub ik wil echt heel graag verkering met haar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2013, 01:12
Anoniemeninja
Anoniemeninja is offline
(Ik ben 14 en zij ook)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 03:21
Verwijderd
Leer dr eerst goed kennen, kom dan maar terug.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 11:50
Verwijderd
Gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 12:27
bierkoning
bierkoning is offline
Nee heb je, ja kun je krijgen. Waarom zou ze meteen nee zeggen? gewoon toch op haar afstappen en leer haar beter kennen.
Oud 20-08-2013, 14:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee heb je, ja kun je krijgen. Waarom zou ze meteen nee zeggen? gewoon toch op haar afstappen en leer haar beter kennen.
Haar beter leren kennen is iets anders dan meteen verkering vragen. Ze kent hem niet, of in ieder geval amper. Natuurlijk zegt ze nee als hij zomaar uit het niets verkering vraagt.

@TS: ga eerst eens gewoon proberen met haar te praten. Zolang ze je niet kent wil ze sowieso geen verkering met je. Wellicht heb je een kans, maar niet voordat jullie elkaar leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 15:15
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Haar beter leren kennen is iets anders dan meteen verkering vragen. Ze kent hem niet, of in ieder geval amper. Natuurlijk zegt ze nee als hij zomaar uit het niets verkering vraagt.

@TS: ga eerst eens gewoon proberen met haar te praten. Zolang ze je niet kent wil ze sowieso geen verkering met je. Wellicht heb je een kans, maar niet voordat jullie elkaar leren kennen.
Had inderdaad te snel gelezen. Niet gefocust genoeg !

Maar inderdaad, meteen verkering vragen heeft uiteraard geen zin. Bedoelde meer met vraag haar is mee uit. Voor een ijsje, een wandeling, samen wat drinken ergens?

En zoals Vowel al zegt, maak al contact voor je haar uit vraagt. Simpele hoe gaat het, hoe was je weekend etc brengt al een begin. Vraag door op haar antwoorden. Dan merkt ze dat je echt naar haar luistert. Probeer dan geen ja/nee vragen te stellen, maar stel open vragen. Doe dat een tijdje als je haar tegen komt. Zo leer je haar al een beetje kennen. Daarna kun je haar uitvragen.
Oud 20-08-2013, 20:44
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Oke, die meisjes gaan je echt niet uitlachen, wees maar niet bang. Laatst vroeg een jongen mij ook, ik vond het heel lief alleen ik was niet verliefd. Het laatste wat ik zou doen is uitlachen! Want als ze dat doet dan weet je ook gelijk dat het eigenlijk best een bitch is... De beste manier is om haar eerst beter te leren kennen. Als een jongen die ik amper ken zomaar naar me toe zou komen zou ik nee zeggen, maar als ze je beter kent vindt ze je misschien ook steeds leuker. xx
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 21:36
Anoniemeninja
Anoniemeninja is offline
Ik wil iedereen bedanken voor de tips maar ik heb een hoofdvraag

HOE ZET IK DE EERSTE STAP OM MET HAAR TE PRATEN?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 07:56
Qimm
Qimm is offline
Je doet je mond open en je zegt 'hallo' of 'hoi' of 'yo' of 'wassaaaaaah' (wat er tegenwoordig ook gezegd wordt tegen elkaar)
Beetje smalltalk houden en vragen of ze een keertje wil afspreken om wat te gaan drinken of wat anders leuks
Oud 21-08-2013, 12:11
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Citaat:
Je doet je mond open en je zegt 'hallo' of 'hoi' of 'yo' of 'wassaaaaaah' (wat er tegenwoordig ook gezegd wordt tegen elkaar)
Beetje smalltalk houden en vragen of ze een keertje wil afspreken om wat te gaan drinken of wat anders leuks
DIT!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 17:29
Daan09011
Daan09011 is offline
dat heb ik nou ook ik ben ook verliefd op een meisje maar ik weet niet of zei ook op mij is en ik heel erg op haar
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 18:17
InsaneBoner
InsaneBoner is offline
Gewoon een hallo zeggen en dan beginnen spreken, dan gwn meer tijd met haar doorbrengen dan met andere mensen . dan een keer afspreken
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 21:09
Anoniemeboy
Anoniemeboy is offline
Soort van het zelfde bij mij heb al wat gedaan met de gegeven tips ( al beetje gepraat enz.)
maar nou gaan ik en een vriend morgen naar de kermis en vroeg mijn vriend of zij daar ook naar toe ging waar op ze nee zij en raar begon te doen toen vroeg ze aan hem of hij dat dan graag wilde en ze bleef zo door gaan dus nu ben ik bang dat zij op hem is....HELP WAT MOET IK DOEN???
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 21:21
Daan09011
Daan09011 is offline
vraag het hem of hij dat ook denkt
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 21:22
Daan09011
Daan09011 is offline
o en ik zit in groep acht
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 21:28
Daan09011
Daan09011 is offline
en ik krijg morgen een bugel dus dan vrees ik dat ze me niet meer wil als dat al zo was
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 21:30
Anoniemeboy
Anoniemeboy is offline
Is dat niet gek? : eej weet je nog gisteren toen zij dit en dit zij ik ben op haar maar ben bang dat zij op jou is hij: hahaha ben jij op haar die krijg je toch nooit XD

Wss is dat zijn reactie dussss......
Met citaat reageren
Oud 13-09-2013, 10:26
Elin3
Elin3 is offline
Ze zei nee, ze wilde niet met die vriend naar de kermis, kleine kans dus dat ze hem leuk vindt. Ze is verder gewoon nieuwsgierig.
Oud 13-09-2013, 16:49
Anoniemeboy
Anoniemeboy is offline
Oke thanks iemand tips om een gesprek te beginnen?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2013, 20:17
Aqualia
Aqualia is offline
Meisjes zijn echt alleen maar gevleid als je zegt dat je ze leuk vind hoor, niks uitlachen, en anders heb je helaas te maken met een enorme bitch. Maar gewoon een beetje praten over school dingen, vragen naar hobbies, intresse tonen, is echt leuk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2013, 21:15
Daan09011
Daan09011 is offline
het kan ook dat ze niet nAar de kermis wou
Met citaat reageren
Oud 13-09-2013, 21:18
Daan09011
Daan09011 is offline
o en bedankt (ieronisch) enoniemie
Met citaat reageren
Oud 13-09-2013, 23:55
Annoniemehulp
Annoniemehulp is offline
Een goed gesprek begint vaak met hallo zeg vaak hallo tegen haar en mischien doet ze expres net of ze je niet kent om ongeïnteresseerd te lijken en vind ze jou ook hartstikke leuk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2013, 06:01
Daan09011
Daan09011 is offline
maar ze doet niet of ze me niet kend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2013, 11:37
Anoniemeboy
Anoniemeboy is offline
Ben niet zo'n durver dus gwn naar haar toe lopen en zeggen dat ik haar leuk vind zit er niet in denk ik......
Zal proberen wat vaker een gesprek met haar aan te gaan alleen hoe .......... Geen idee
Met citaat reageren
Oud 14-09-2013, 12:18
Daan09011
Daan09011 is offline
Thanks
Met citaat reageren
Oud 16-09-2013, 15:37
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ik ben ook totaal geen durver en ook ik heb ooit iets gehad met een meisje, gewoon door met haar te gaan praten, en dat beviel haar blijkbaar genoeg dat ze ook wel eens een gesprek met mij aanging... En dan zie je wel verder, want het begin is het lastigst.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 16:36
ProBro
ProBro is offline
Citaat:
Hallo iedereen ik ben al ong een half jaar verliefd op een meisje en ik vind haar superleuk en ik kan aan niks anders denken maar het probleem is we ze kent mij niet echt goed en als ik haar dan vraag en ze zegt nee gaat ze het vast tegen haar vriendinnen zeggen en dan lacht iedereen me uit! Help me aub ik wil echt heel graag verkering met haar!
Doe rustig aan probeer eerst efe een beetje leren kennen NIET DIRECT BEGINNEN MET GEDICHT OFZO dat heb ik gedaan niet helemaal normaal en kan diegene laaten schrikken
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 22:37
Verwijderd
ik kan je wel zeggen wat je niet moet doen :x, er gewoon op af stappen en haar vragen krijg je alleen maar en klap in je gezicht van, teminste daa bij mij zo
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 14:59
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
ga eeerst zorgen dat je haar beter leert kennen, dat willen meisjes graag!
nu zeggen heel veel mensen dat je met haar moet gaan daten of haar moet vragen of ze naar een plekje komt waar jullie samen kunnen zijn... dat lijkt mij echt fk akward om te doen dus ik zou gewn als je haar ziet naar haar toe gaan en haar vragen, gewn zo van ik vind je heel erg lief knap en aardig wil je met me? doordat je haar complimentjes hebt gegeven vindt ze het moeilijker om je af te wijzen, veel succes!!!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2013, 15:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
nu zeggen heel veel mensen dat je met haar moet gaan daten of haar moet vragen of ze naar een plekje komt waar jullie samen kunnen zijn... dat lijkt mij echt fk akward om te doen dus ik zou gewn als je haar ziet naar haar toe gaan en haar vragen, gewn zo van ik vind je heel erg lief knap en aardig wil je met me? doordat je haar complimentjes hebt gegeven vindt ze het moeilijker om je af te wijzen, veel succes!!!
Ik zou toch liever willen dat een jongen me mee uit vraagt en dan later met die vraag op de proppen komt. Als iemand mij uit het niets/ vriendschap vraagt "Wil je een relatie met me?" dan zou ik echt niet gelijk "Ja" zeggen, onafhankelijk van een x aantal complimentjes dat hij geeft.
Oud 11-10-2013, 05:45
feniks
feniks is offline
Citaat:
Ik heb dit met Doutzen Kroes geprobeerd, en ik faalde.
Ik heb dit met Angelina Jolie geprobeerd, in ik faalde.

Ze vonden het helemaal niet moeilijk om mij af te wijzen, ondanks de grote hoeveelheid complimenten die ik maakte.

Er moet natuurlijk wel een wederzijdse klik zijn. Allemaal manipulaties en complimenten zullen bij de meeste vrouwen geen reden zijn om nu eens eventjes verliefd te worden, of zelfs maar interesse te krijgen.

Laatst gewijzigd op 11-10-2013 om 05:51.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 15:06
ikkuweethet
ikkuweethet is offline
ja ik snap wat jullie bedoelen maar ik bedoel als je er een al te grote happening van maakt wordt het een beetje raar voor haar denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 16:03
Heer Wil
Heer Wil is offline
Complimentjes zijn zeer ongepast om een gesprek mee te beginnen en moet je sws niet doen als je haar nog maar amper kent omdat ze dan ook zoiets heeft van: je kent me niet eens wat lul je nou.

Dus wat al gezegd is, hoi, hoe gaat het, ga je nog iets doen, wil je samen iets gaan drinken/ film kijken / wandelen / naar ... gaan
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 21:45
anonieme dj
anonieme dj is offline
heb ik ook gehad maar je moet gewoon proberen intersant te zijn als je dat niet bent (daar kan ik geen oordeel over uit brengen ) als je niet ech hobbies hebt vertel je dat je naar discotheek hupelePUP bent geweest dan vraag je of ze de volgende keer mischien meegaat (tip als ze dat wel wil probeer dan voor zn tween vervoer te regelen ) als je dingen regelt of organieseert vinden vrouwen je belangerjk klinken en belangerijk is geld denken ze dan
Met citaat reageren
Oud 15-10-2013, 23:53
arPos
arPos is offline
Citaat:
Gewoon doen.
jep no guts no glory, niet geschoten is altijd mis, als ze er al om lachen is dat hoogstens onder vriendinnen en waarschijnlijk vinden ze het ook als ze geen interesse in je heeft het toch best leuk (want aandacht voor haar = egopunten)

Meiden houden best van kletsen, en ook als ze niet direct bovenop je springt met een regen aan kusjes zegt dat weinig, ze kijken meestal eerst de kat uit de boom, het is niet zozeer dat jij haar beter moet leren kennen, zij wilt jou vooral eerst leren kennen.
Reageren

Regels voor berichten