![]() |
|
Elk medicijn heeft bijwerkingen, daar kun je niks aan doen. Ik heb ook een aantal soorten gehad voor ik eentje had waar ik me goed bij voelde. Van een soort werd ik misselijk en kwam ik aan, van de ander kreeg ik heel vaak heel veel puisten. Het is gewoon proberen en kijken of het met je meewerkt of niet. Zo niet, dan zijn er heel veel verschillende soorten en verschillende doseringen (je hebt zware pillen en lichte pillen), er is er heus wel een waarbij jij geen last hebt van vervelende bijwerkingen.
Ik snap je associatie met seks wel, de pil is een voorbehoedsmiddel. Maar zoals iedereen al zegt, het is zoveel meer. Ik slik hem nu vooral om zelf te bepalen wanneer ik ongesteld word, dat het een extra bescherming tegen zwangerschap is, is alleen maar mooi meegenomen. En je hoeft het niet tegen iedereen te vertellen inderdaad, dat gaat niemand wat aan.
|
Ben vandaag weer naar de huisarts gegaan en die zei dat het komt door dat m'n lichaam zich nu zit te ontwikkelen (stoppen met groeien, lichaamstemperatuur etc.) en dat het dus niks ergs is, de pil was volgens hem ook niet nodig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben eigenlijk stiekem wel benieuwd wat voor druppeltjes dat zijn...
Verder gaat het er misschien niet om of het wel of niet normaal is, maar of je er erg last van hebt. Als jij de hele tijd met buikkramp rondloopt, kan het fijner zijn om je ongesteldheid wat lichter te maken. Ik denk dat de vrouwelijk huisarts daar meer op doelde...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #20 Daantje_0705 | 500 | 02-12-2009 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Seksualiteit |
Het wanneer het je voor het laatst topic #2 -SoloWolf- | 125 | 20-07-2006 08:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Ongestelde vragen van een meisje (aan haar jongen) Flower_4_u | 37 | 26-12-2005 15:39 | |
Seksualiteit |
Mn ouders en sex enzo .o0Debbie0o. | 35 | 16-06-2004 23:46 |