Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Al moet ik wel zeggen dat ik op typische verjaardagen van mijn ouders/schoonouders/ooms/tantes wel graag ren met koffi een wijn en thee en gebak en nootjes en alles wat burgerlijk is. Maar dat komt omdat ik veel moeite heb met blijven zitten en """"gezellig"""" kletsen en alles wat daarbij komt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Het leuke deel van mijn familie woont in Tiel, daar ga je niet zomaar even langs voor elke verjaardag, meestal gingen wij 1x per jaar naar hun en kwamen zij 1x per jaar naar ons. Het stomme deel woont wel in de buurt, maar daar zijn we nog nooit geweest voor een verjaardag en die traditie hou ik graag in ere
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder: ik doe niet echt aan saaie familieverjaardagen, hooguit een keertje per jaar bij m'n oma. En een paar leuke familieverjaardagen. Drie ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ga met mijn vriendje over 10 dagen 5 daagjes naar wenen!! En hij regelt de saaie shit (hotel en reis) en ik mag de avonden volplannen met opera, operette, musical, ballet en theater!
![]() ![]() Boris godunov, Hamlet, midsomernachtstraum, rusalka, elisir d'amore en kiss me kate here we come!! ![]() ![]() |
![]() |
|
Omg fizzle, mijn ouders zijn daar ook geweest (toen ze elkaar nog leuk vonden uiteraard
![]() En de stad is ook mooi, we hadden het er laatst nog over. OV schijnt daar fan-tas-tisch te zijn, dus dat is wel een goede tip misschien om naar al je theaterdingen te kunnen gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |