Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2014, 10:10
Verwijderd

Advertentie
Oud 12-01-2014, 10:12
Verwijderd
Sarah 52
Mutant 37
Odette 37
Ingegerd 35
MargotTenenbaum 30
Little Phoebe 29
Absinthe. 28
Miekje* 19
DonaldFuck 19
Carn 18
Trimm Trabb 17
Korreltjezout 16
Schrödinger 16
Tina 16
Klovorhop 16
Paranoide 16
Neko* 15
fizzle-fluffy 14
Pip 11
Snebbeltje 11
Haubenmeise 8
siqu 7
Turk February 7
Andijvie 6
Qimm 5
Lieveheersbeest 4
Martiño 3
Etmakas 3
Woyt 2
lovage 2
Martinnnn 1
Dark Phoenix 1
Oud 12-01-2014, 10:12
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 12-01-2014, 10:13
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oh wauw Ik had meer dan tien posts
Oud 12-01-2014, 10:15
Verwijderd
Oei ik spambeer
Oud 12-01-2014, 10:38
Verwijderd
@Fizzle: Purcell <3
Oud 12-01-2014, 10:43
Verwijderd
Ik heb de titelsong van pokémon in mijn hoofd
Oud 12-01-2014, 11:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb dat rennen ook heel erg als ik gasten heb. Heb ik van mijn moeder geërfd Om het weer los te laten is trouwens erg moeilijk. Mensen zijn namelijk ook gewend dat ik ren. Bezoek is daarom erg vermoeiend, mede omdat mijn huis natuurlijk aan kant moet als er mensen komen. Met oud&nieuw was ik ziekig en kreeg ik 3 vriendinnen op bezoek. Zij weten echt alles van mij en toen heb ik voor het eerst gezegd 'sorry, maar ik ga niet opruimen en kunnen jullie please boodschappen doen?'' en toen was ik heel trots op mezelf.
Oud 12-01-2014, 13:24
Verwijderd
Ik ren helemaal niet als gasten er zijn. Als ze wat te drinken willen, weten ze wel waar de koelkast is en anders zoeken ze het maar uit.
Oud 12-01-2014, 13:45
Verwijderd
Ik maak me ook niet zo druk om gasten. Naast dat ik niet echt vaak gasten ontvang of onverwachts over de vloer krijg, ben ik ook echt niet van plan om daar rekening mee te houden. Als ik al heb afgesproken dat er iemand echt 'bij mij op bezoek komt' i.p.v. dat we gewoon iets afspreken om te gaan doen, koop ik misschien wel wat extra fris of bier en evt. versnaperingen. Wijn en thee en koffie en sterke drank zijn er sowieso altijd wel.
Oud 12-01-2014, 13:47
Verwijderd
En rennen doe ik al helemaal niet, maar ik heb dus ook sowieso eigenlijk nooit veel gasten, tenzij als ik mijn verjaardag vier, maar dan maak ik vrij snel duidelijk dat ze na ronde 1 vooral gewoon zelf moeten pakken.
Oud 12-01-2014, 14:13
Verwijderd
Ik heb trouwens toch gewoon lelijke wandelschoenen gekocht. Maar ze lopen heerlijk

In de spoiler degene die ik heb gekocht.

Spoiler
Oud 12-01-2014, 14:43
Neko*
Neko* is offline
Ze zien er meer uit als gewone sportschoenen.
Oud 12-01-2014, 14:44
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik maak me heel zelden druk om gasten.
Oud 12-01-2014, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ook.
Oud 12-01-2014, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat klopt. Maar ze zijn wel waterdicht en alles
Oud 12-01-2014, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens toch gewoon lelijke wandelschoenen gekocht. Maar ze lopen heerlijk

Spoiler
Citaat:
Dit. Primaaaa
Citaat:
Ik ook. Ik krijg zelden onverwachts bezoek en als dat wel is moeten ze het doen met koffie/thee/ranja/melk. Of bier/wijn. Als het vantevoren afgesproken is, zorgen we wel dat we fris in huis hebben. Meestal meld ik dat de eerste keer aangeboden wordt en dat ez de rest van de tijd maar moeten aangeven/regelen als mensen nog iets willen en dat ik er zenuwachtig van wordt als ik de hele tijd moet vragen of mensen iets willen. En dat gaat primaaaa.
Oud 12-01-2014, 15:11
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Zulke zijn fijn Ik heb ook iets vergelijkbaars en die vind ik veeeel fijner dan van die bergschoenen die nog tot over je enkel gaan. En wandelschoenen moeten gewoon goed zitten, who cares hoe ze er uit zien. Die van mij zitten sowieso telkens onder de modder
Oud 12-01-2014, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Nooit eigenlijk..
Oud 12-01-2014, 16:12
Verwijderd
Mijn moeder is ook een ren typje met gasten. Ik probeer daarom zo rustig mogelijk te doen. Ik vraag gewoon of ze wat willen drinken en schenk alles rustig in. Mijn moeder gaat snel werken en laat zowat alles vallen, dat werkt dus ook niet.
Oud 12-01-2014, 16:32
Verwijderd
Al moet ik wel zeggen dat ik op typische verjaardagen van mijn ouders/schoonouders/ooms/tantes wel graag ren met koffi een wijn en thee en gebak en nootjes en alles wat burgerlijk is. Maar dat komt omdat ik veel moeite heb met blijven zitten en """"gezellig"""" kletsen en alles wat daarbij komt.
Oud 12-01-2014, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Al moet ik wel zeggen dat ik op typische verjaardagen van mijn ouders/schoonouders/ooms/tantes wel graag ren met koffi een wijn en thee en gebak en nootjes en alles wat burgerlijk is. Maar dat komt omdat ik veel moeite heb met blijven zitten en """"gezellig"""" kletsen en alles wat daarbij komt.
Oh pff, ja, dat heb ik ook. Samen met m'n zwager doe ik dan de 'bediening', veel leuker dan tussen tante Bep en ome Koos te gaan zitten en voor de honderste keer het verhaal over die foute bekeuring te moeten aanhoren (en hoe adrem ome Koos reageerde! die ome Koos toch!). Maar nu hebben we een zeer goed excuus om op tijd te vertrekken telkens
Oud 12-01-2014, 16:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
@Fizzle: Purcell <3
jaa
Oud 12-01-2014, 17:08
Verwijderd
Ik wil nog eens wakker gemaakt worden met/door Birthdaysong for Queen Mary van Purcell
Oud 12-01-2014, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Oh pff, ja, dat heb ik ook. Samen met m'n zwager doe ik dan de 'bediening', veel leuker dan tussen tante Bep en ome Koos te gaan zitten en voor de honderste keer het verhaal over die foute bekeuring te moeten aanhoren (en hoe adrem ome Koos reageerde! die ome Koos toch!). Maar nu hebben we een zeer goed excuus om op tijd te vertrekken telkens
Ja, precies En dan handig de zoenende dronken tantes ontwijken met hun "Ooooh, wat ben je toch ook mooi!" en net iets te kleffe oom die je toefluistert dat mijn vriend wel geluk heeft. Tenminste bij mijn schoonouders. Bij mijn ouders krijg je goedkeurende knikjes als je vertelt dat je je werk zo leuk vindt en een vrij zweverig "ja, je moet toch ook vooral doen waar je blij van wordt." Met name mijn vriend heeft de neiging om mijn onregelmatige werk als excuus te gebruiken voor verjaardagen/de jaarlijkse familireunie om dit soort dingen te ontlopen. Handig, zo'n vriendin met onregelmatige werktijden
Advertentie
Oud 12-01-2014, 17:11
Verwijderd
Om verjaardagen te ontlopen gebruik ik altijd ik moet werken of ik heb teveel schoolwerk. Werkt prima
Oud 12-01-2014, 17:15
Verwijderd

En hoi. Ik heb pijnnnn.
Oud 12-01-2014, 17:20
Verwijderd
Wel erwtensoep morgen... Krijg je als je icepacks uit je vriezer gooit om ruimte te maken voor erwten.
Oud 12-01-2014, 17:34
Verwijderd
Ik gebruik geen excuses om verjaardagen te ''ontlopen''. Als ik geen zin heb geef ik dat aan, maar naar het merendeel van de verjaardagen waar ik voor uitgenodigd word wil ik wel prima heen.
Oud 12-01-2014, 18:14
Miekje*
Miekje* is offline
Oh verjaardagen. Een voordeel van een beperkt sociaal leven hebben Heb je ook niet zoveel verjaardagen ^^
Oud 12-01-2014, 18:20
Verwijderd
Verjaardagen die 's avonds zijn, vind ik wel leuk.

Familieverjaardag, tsja, dat is meer een verplichting. Maar dat is zoiets als een nieuwjaarsborrel ook. Dat kan wel leuk zijn, de ene familie is dat wel, de andere familie niet.
Oud 12-01-2014, 18:23
Verwijderd
Ik heb prima familie voor eens in de maand,twee maanden een leuke verjaardag. Snap het probleem uberhaupt niet zo Als je je familie, of de verjaardagen daar, structureel niet leuk vind, dan ga je toch gewoon niet?
Oud 12-01-2014, 18:24
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vier mijn verjaardag expliciet niet voor tantes en buurvrouwen Dat wil ook nog weleens helpen.
Oud 12-01-2014, 18:30
Verwijderd
Fizzle, heb ik een gek accent ja?
Oud 12-01-2014, 18:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het leuke deel van mijn familie woont in Tiel, daar ga je niet zomaar even langs voor elke verjaardag, meestal gingen wij 1x per jaar naar hun en kwamen zij 1x per jaar naar ons. Het stomme deel woont wel in de buurt, maar daar zijn we nog nooit geweest voor een verjaardag en die traditie hou ik graag in ere
Oud 12-01-2014, 18:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Al denk ik niet dat ik het leuke deel nog zal zien nu mijn ouders uit elkaar zijn, ik zie mijn vader er niet heen gaan, laat staan me uitnodigen om mee te gaan.
Oud 12-01-2014, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb prima familie voor eens in de maand,twee maanden een leuke verjaardag. Snap het probleem uberhaupt niet zo Als je je familie, of de verjaardagen daar, structureel niet leuk vind, dan ga je toch gewoon niet?
Ik vind de jarige altijd wel leuk, maar het bezoek is soms wat minder Soms gaan we ook op een andere dag dan de rest, maar nu vinden mensen 't altijd leuk om m'n dochter te zien, dus worden we toch verwacht wanneer het andere bezoek er is. Met de 'bediening' doe ik mensen ook altijd een plezier, dus prima dan
Oud 12-01-2014, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Het leuke deel van mijn familie woont in Tiel, daar ga je niet zomaar even langs voor elke verjaardag, meestal gingen wij 1x per jaar naar hun en kwamen zij 1x per jaar naar ons. Het stomme deel woont wel in de buurt, maar daar zijn we nog nooit geweest voor een verjaardag en die traditie hou ik graag in ere
Pff, Tiel is voor jou dichterbij dan voor mij

Verder: ik doe niet echt aan saaie familieverjaardagen, hooguit een keertje per jaar bij m'n oma. En een paar leuke familieverjaardagen. Drie ofzo.
Oud 12-01-2014, 19:03
Verwijderd
Naar mijn opa/oma en tantes en ooms ga ik nog wel heen, maar die kennissen en vrienden van mijn ouders niet, ook al ken ik ze al vanaf baby zijnde. Familie die te ver woont alleen een kaart, prima Anders werd het echt gekke werk.
Oud 12-01-2014, 19:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle, heb ik een gek accent ja?
Dat zijn jouw woorden!
Oud 12-01-2014, 19:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pff, Tiel is voor jou dichterbij dan voor mij

Verder: ik doe niet echt aan saaie familieverjaardagen, hooguit een keertje per jaar bij m'n oma. En een paar leuke familieverjaardagen. Drie ofzo.
Nou, dat weet ik niet hoor je woont toch in Brabant, ergens? Ik realiseer me nu dat ik geen flauw idee heb waar jij woont maar voor mijn gevoel minder ver van Tiel dan ik, omdat ik me kan herinneren dat je daar werkt(e).
Oud 12-01-2014, 19:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ga met mijn vriendje over 10 dagen 5 daagjes naar wenen!! En hij regelt de saaie shit (hotel en reis) en ik mag de avonden volplannen met opera, operette, musical, ballet en theater!
Boris godunov, Hamlet, midsomernachtstraum, rusalka, elisir d'amore en kiss me kate here we come!!
Oud 12-01-2014, 19:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg fizzle, mijn ouders zijn daar ook geweest (toen ze elkaar nog leuk vonden uiteraard ) en ze waren allebei heel positief. Het schijnt dat AL HET GEBAK daar superlekker is ook, niet te vergelijken met Nederlands gebak volgens mijn moeder, en dat dat je main theme ook moet zijn: zoveel mogelijk gebak naar binnen schuiven.

En de stad is ook mooi, we hadden het er laatst nog over. OV schijnt daar fan-tas-tisch te zijn, dus dat is wel een goede tip misschien om naar al je theaterdingen te kunnen gaan.
Oud 12-01-2014, 19:57
Verwijderd
Wenen is geweldig <33
Mijn tip is natuurlijk om van tevoren Before Sunrise te kijken en dan de locaties uit de film op te zoeken
Verder: Naschmarkt, schaatsen voor het Rathaus, als die er dan nog ligt, treintochtje langs de Donau en Schonbrunn natuurlijk.
Oud 12-01-2014, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat weet ik niet hoor je woont toch in Brabant, ergens? Ik realiseer me nu dat ik geen flauw idee heb waar jij woont maar voor mijn gevoel minder ver van Tiel dan ik, omdat ik me kan herinneren dat je daar werkt(e).
Huh, oh wow, ik dacht dat je Etmakas was Nee, dan niet inderdaad. Ik woon in Brabant inderdaad, Tilburg.
Oud 12-01-2014, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ga met mijn vriendje over 10 dagen 5 daagjes naar wenen!! En hij regelt de saaie shit (hotel en reis) en ik mag de avonden volplannen met opera, operette, musical, ballet en theater!
Boris godunov, Hamlet, midsomernachtstraum, rusalka, elisir d'amore en kiss me kate here we come!!
Wat leuk, daar gaan wij ook heen in de zomervakantie. Het moet zo leuk zijn daar
Oud 12-01-2014, 20:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik weet niet precies wanneer de laatste keer was dat ik op een familieverjaardag was. Misschien twintig jaar geleden.
Oud 12-01-2014, 20:08
Verwijderd
Ik kom net thuis van een heerlijk weekendje weg met mijn vriend Was zo fijn, veel gelachen, veel gepraat, heerlijk gegeten (met Paul Verhoeven aan het tafeltje naast ons ) en naar een prachtige film geweest (Philomena). Heerlijk zo'n weekend
Oud 12-01-2014, 20:11
Verwijderd
Ah,ik ga dinsdag waarschijnlijk ook naar Philomena. Wil hem heel graag zien.
Oud 12-01-2014, 20:15
Verwijderd
ik ben echt geen filmkenner ofzo, maar we vonden hem prachtig en een dag later hadden we het er nog over. En Judi Dench vond ik fantastisch.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten