Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2013, 18:21
London
London is offline
Beyond: Two Souls

De game is gemaakt door dezelfde makers als Heavy Rain.
Met hetzelfde idee als Heavy Rain kan je dus de game spelen, keuzes maken die het verhaal beïnvloeden, meerdere kanten kunnen zien van het verhaal en alles veranderen op de manier zoals jij het zou willen.
Acteur Willem Dafoe en actrice Ellen Page spelen de hoofdrollen in deze game doormiddel van dat motion capture gedoe en de release dat staat op het moment op 8-11 Oktober.
Helaas is de game wel exclusief voor PlayStation...

Even een snelle copy paste over de verhaallijn:

Citaat:

The game, which features psychological, spiritual and thriller elements, is centered around questions about what happens after death. The game lets the player take Jodie Holmes through 15 years of her life (ages 8 through 23) on a journey to discover the true meaning of the entity Aiden, who has been alongside her throughout her life. The game's producer noted that players might be able to find out "what lies beyond" after playing it.

Zelf kan ik echt niet wachten tot het spel uitkomt, het lijkt mij een heel gaaf spel die hopelijk de goede kanten van Heavy Rain deelt.
Wel bummed out over het feit dat het PS only is aangezien ik er geen heb maar dat word dus gewoon YouTube playtroughs kijken.

Dus vertel me wat jullie ervan denken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2013, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Helaas is de game wel exclusief voor PlayStation...
Tot zover de kans dat ik het ga spelen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 20:44
Carn
Carn is offline
Heavy Rain beviel me wel dus ik denk dat ik deze braaf ga halen. Alhoewel het altijd even afwachten is hoeveel echt 'game' is bij producties van QD.
Oud 27-07-2013, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Tot zover de kans dat ik het ga spelen.
Same. Best jammer, want games met dit concept vind ik echt geweldig. Heb ook heel erg genoten van Indigo Prophecy.

Vond wat gameplay, het ziet er wel echt prima uit

Spoiler

Laatst gewijzigd op 27-07-2013 om 12:04.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2013, 20:26
Changshan
Changshan is offline
Nice! Echt jammer dat ik het niet kan spelen.
Oud 30-07-2013, 16:50
London
London is offline
Citaat:
Nice! Echt jammer dat ik het niet kan spelen.

Ik vraag me af hoeveel ze van Sony krijgen en of ze meer zouden verdienen als het ook op andere platforms uitkwam...
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 22:51
Carn
Carn is offline
Voor iedereen zonder PS3.

Citaat:
The Ellen Page-starring movie/game hybrid Beyond: Two Souls was often as much fun to watch as it was to play. And now, thanks to Gamebillstudio, you can go ahead and watch the whole thing, even if you don't own a PS3. They've distilled the essence of the game's story into a two-part, 4.5-hour movie.

Ik ga 'm nog wel n keertje kopen denk ik, maar heb een dusdanige backlog waar ik eerst doorheen wil
Oud 22-10-2013, 06:43
Verwijderd
Mimimi de kans dat ik mijn principes ga verloochenen en tóch een PS4 aanschaf wordt groter en groter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten