Citaat:
Soms zit je even tussen wal en schip, maar zoals ik het begrijp ben je zeer populair. Waarom zou je je "wauw" vriendinnen kwijt zijn? Omdat je in een andere klas zit? Misschien toch niet zo "wauw" als je dacht?
Het lijkt erop dat je alleen wegens je afwezigheid in de groepsapp nog niet bent uitgenodigd. Lijkt me prio 1 om je aan te melden en voor de aankomende gelegenheid even voorzichtig bij de organisator vragen of je ook mag komen. (hoe weet je trouwens van die afspraak?)
|
Ik ben mijn vriendinnen, die nou in een andere klas zitten, niet kwijt, alleen ik ga er helaas steeds minder mee om. Want ook hun maken nieuwe vrienden, en hun zijn wel alle drie bij elkaar ingedeeld. Ik ben bij wat minder goede vriendinnen ingedeeld, dat bedoel ik. Ik ben juist niet populair, gewoon tussen in, zal ik maar zeggen. Sowieso vindt ik al dat populairiteits gedoe onzin, maar.. Tja.
Ik weet het trouwens omdat ik foto's op twitter zag, het daarna vroeg aan één iemand, en die het toen zei. Waarbij ze vroeg of ik de volgende keer ook kwam, dus dat zit denk ik wel goed nou
Citaat:
je moet gewoon met zo veel mensen die de moeite waard zijn vriendjes zijn, waarom zou jij jezelf in een groepje plaatsen als je blijkbaar met heel veel mensen overweg kan.
|
Ja, dat is waar. Dat doe ik ook wel, maar daardoor krijg ik het gevoel dat ik eigenlijk nergens écht bij hoor. Iedereen heeft zijn afgesloten groepje (ik weet het, vreselijk) en.. ik kom overal voorbij huppelen, dus ik word niet écht opgenomen in een groep. Iedereen heeft bijvoorbeeld iemand voor wie hij kiest als het erop aankomt, en op zo'n moment zal denk ik niemand mij kiezen.