Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2013, 17:48
DAH
DAH is offline
Ik zoek een city builder, het liefst sandbox-achtig. Ik wil gewoon een stad bouwen zonder te veel te hoeven letten op geld, boze burgers etc.
Heeft iemand suggesties?
Oud 01-10-2013, 18:23
Verwijderd
SimCity met cheats?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 18:25
huntingyade
huntingyade is offline
ik weet niet of het wat is maar volgens mij was towns (dacht dat het zo heette) wel zoiets al weet ik niet hoe uitgebreid het is en of het echt bij je past.

en anders mischien zoeken op een soort van indie/opensource achtige sim city spellen (of mods voor sim city).
niet de beste lijst maar toevallig het eerste wat ik zag. tropico heeft dacht ik wel veel micro management dacht ik. maar volgens mij is cities xl best vrij en simpeler dan sim city http://www.squidoo.com/games-like-simcity
(als je tropico wilt proberen zou ik snel zijn dan kan je hem bij humble bundle kopen )

en mocht je iets anders vinden laat het weten want ben altijd geintresseerd in zoiets
Oud 01-10-2013, 18:37
Verwijderd
Minecraft? Of is dat iets te veel build.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2013, 19:06
DAH
DAH is offline
Simcity en CitiesXL met cheats en mods is inderdaad een goed idee. Ik was dat even helemaal vergeten. Ik heb trouwens CitiesXL en Tropica 4 en vind die toch altijd wel leuk. Ik ga Simcity ook weer installeren en kijken in hoeverre ik met cheats mijn doel kan bereiken.

Maak gerust nog meer suggesties. Ik leer graag nieuwe games kennen.
Oud 03-10-2013, 18:52
Changshan
Changshan is offline
De laatste SimCity heeft wel een aparte modus waarbij je allerlei voordelen en unlocks krijgt met als enige consequentie dat je niet met de rankings meedoet. Verder moet je natuurlijk wel van het spel houden...
Oud 21-10-2013, 16:40
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
Ik heb simcity En dan eh De mode waar je begint met 1 miljoen simdollars
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 16:41
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
dMaar dan moet je wel een beet je op letten anders ben je dood Dus je moet welbeginnen met een stad die nut heetf
Met citaat reageren
Oud 22-10-2013, 04:17
arPos
arPos is offline
Cities XL

Maar IMHO is er nog geen echt goede city build sim gemaakt (of je moet simcity2000 meetellen maar zelf die was dan vooral leuk)

Daarnaast snap ik niet zo goed het geen gedoe willen met de economie dat is toch wel een bijzonder interessant stuk ervan...

Wil je vooral huizen ontwerpen o.i.d.? zoiets zoek ik ook nog ja.
Oud 23-10-2013, 19:18
Changshan
Changshan is offline
SimCity 3000 en 4 hebben geloof ik een gebouwen-editor? Misschien dat het bij die laatste in een mod zit alleen.
Reageren

Regels voor berichten