Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2013, 21:49
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
Hallo Ik zit nog in groep 8 en Ik wil weten over een strijd is tussen havo/vwo'ers en vmbo'ers
Want ik heb in een topic gezien dat ze druk aan het praten erover waren De meeste van jullie zit op het voortgezet onderwijs jullie weten hoe het er aan toe gaat ik bedoel dat Vmbo zeker Jaloers is en vwo Heel arrogant is lijkt mij waar maar ook onzin wat vinden jullie ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2013, 21:52
Verwijderd
Is een fabeltje.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 21:59
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
Nou Volgens mij niet want Ik heb gehoord dat Gewoon Succesvolle mensen vermoord worden door minder succesvolle mensen alleen omdat ze jaloers zijn
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 22:09
Verwijderd
Dat heeft nergens wat mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 22:20
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
Jawel hoor want vwo'ers (niet alle maar de meeste) krijgen een succesvolle baan Vmbo'ers Zijn meer normaal huis of rijtjeshuis Hoeft niet trouwens Dus ja eigenlijk wel
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 22:28
Verwijderd
Zo werkt school dus niet. Ik kan je alleen maar aanraden om je niet bezig te houden met dit soort nutteloze gedachtes en gewoon lekker zelf te ontdekken hoe de middelbare school is.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2013, 22:32
MaartenWFS
MaartenWFS is offline
ok
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 13:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Allemaal nonsens, de meeste scholieren maken zich helemaal niet druk over welk niveau andere leerlingen doen. Het risico dat je vermoord wordt of opeens onbedwingbare moordneigingen krijgt vanwege het niveau van je middelbare school lijkt me verder ook wel grotendeels te verwaarlozen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 14:49
Verwijderd
Bij mij op school gingen de vmbo'ers en de havo/vwo'ers meestal niet echt met elkaar om, maar er was ook zeker geen strijd.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 17:24
Silvano08
Silvano08 is offline
Is er niet.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 00:15
DAH
DAH is offline
Ik doe vwo en heb de indruk dat op het.vmbo meer wordt gevochten. Mijn school heeft twee locaties: Onderbouw en VMBO, en bovenbouw HAVO/VWO. Op het bovenbouwgebouw is zo goed als geen geruzie/gevecht, tenzij een stel VMBO'ers op mijn locatie gym heeft. Dit is een observatie van mij. Maar er is zeker geen strijd tussen de niveaus. Een van mijn beste vrienden doet nu MBO, maar zat vorig jaar op het vmbo op mijn school. De vechtersbaasjes zijn maar een klein deel van alle vmbo'ers.
En dat over jaloezie, arrogantie, moord etc: Onzin. Zal vast voorkomen, maar verrassend veel vwo'ers worden niet vermoord.
Oud 13-10-2013, 22:29
Verwijderd
Onzin.

overigens kan een vmbo-er een prima baan krijgen, (mijn moeder deed vmbo en doet nu de administratie bij een bedrijf, en ook Anne-Marie van Gaal (bekent van dubbeltje op z'n kant) heeft vmbo gedaan).
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 19:21
Verwijderd
Vriend van me heeft VMBO niet afgemaakt en verdient nu meer dan alle vwo-vrienden gecombineerd. Daarom zeg ik ook: School is nogal nietszeggend.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2013, 18:28
Bola
Bola is offline
Fabeltje inderdaad, ik zit zelf op het vmbo in klas 4 maar ik hoor niemand ooit zeggen die vwo'ers of havo'ers dit en dat, ik vind het ook nog eens een rare gedachte maarja...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten