Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2013, 18:41
anonymous!!
anonymous!! is offline
Hallo medeforummers,

Ik ben een jongen van net 17 en mijn ex is ook 17 ze vind mij al een 4 jaar leuk en ik haar ook maar het kwam er elke keer niet van omdat ik geen type voor een relatie was (te jong het werkte niet). Nu waren we vanaf december vorig jaar samen tot half oktober toen ging het fout ik raakte in een depressie en ik heb het na een tijd gebikkeld te hebben uitgemaakt omdat ik (voor mijn gevoel) haar opscheep met mijn problemen en dat we het weer konden proberen als het goed ging. Toen ging het weer goed en probeerde we het weer (niet gelijk een relatie maar eerst het contact weer opbouwen) tot de ouders erachter kwamen die werden super boos en hebben haar voor van alles uitgemaakt wat ik hier liever niet neerzet.. Ze mocht ABSOLUUT geen contact.. Na een week kregen we weer contact.. En het ging goed we gingen afspreken en we hadden weer bijna een relatie maar toen vroegen de ouders weer of we contact hadden (het ging weer goed op school en ze zat weer lekker in haar vel en op haar werk ging het ook weer goed) dus vroegen ze of we contact hadden ze zei ja af en toe toen zeiden ze en op school ? ze zei: jaa gewoon hooi enzo.. toen werden ze super boos ze werd weer voor van alles uitgemaakt en het liep bijna uit de hand.. Er werd vanalles afgepakt de telefoon laptop, tablet echt alles.. Ook moet ze naar een andere school waarschijnlijk.. Ook hebben ze gezegt dat als ze contact met me zoek dat ze uit huis word gezet..

ik vind dit echt veel te ver gaan!! Ze wilt mij absoluut niet kwijt maar haar ouders al helemaal niet.. Ze zit echt in een moeilijke situatie en het is denk ik het beste dat er een derde partij bij komt kijken (iemand van school ofzo)

Nog even voor de duidelijkheid de reden dat het uit ging was dat ik haar niet wilde opschepen met mijn problemen dus eigenlijk deed ik het voor haar..
De reactie van de ouders is echt heel heftig en ze is nog 17 ook..

Ik kan 3 dingen doen maar aan alle 3 zit een maar..
1: Ik kan met een vertrouwenspersoon op school praten die het er weer met haar over kan hebben.

2: ik kan zelf langs gaan maar de kans is 99% dat er niet mee te praten valt

3: hebben jullie tips ??

Maar ik twijfel want bij alles wat ik doe word mijn ex er waarschijnlijk op afgestraft de ouders gaan het afreageren op haar..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2013, 20:06
hookee
hookee is offline
De vraag die iedereen zal stellen bij het lezen van je betoog is: "waarom reageren haar ouders zo heftig?"
Is dat omdat ze jou of je familie in negatieve zin kennen? Is het om religieuze redenen? Of is het omdat ze haar nog te jong vinden of omdat ze eerst haar school moet afmaken?
Laat haar in beginsel eerst maar even met rust, zoek eerst eens uit wat de achterliggende gedachte is.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 21:31
anonymous!!
anonymous!! is offline
Dat is ook precies wat ik en mijn moeder ons afvragen..
Het zou zeker niet gaan om religieuze redenen want we hebben allebei geen geloof o.i.d. we verschillen wel wat qua familie mijn ouders gescheiden die van haar niet en bij haar word aan tafel gegeten en bij mij niet altijd en bij haar word gezamelijk ontbeten in het weekend en bij mij ook niet maar ik heb nooit gemerkt dat ze daar problemen mee hadden verder heb ik altijd voor haar klaar gestaan ik stond altijd voor haar klaar ik haalde haar altijd op van haar werk om haar thuis te brengen enzo.

Mijn moeder denkt dat ze misschien in een boze bui iets heeft gezegd wat niet waar is..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 22:17
S0meone
S0meone is offline
Ik denk alleen niet dat haar ouders weten, laat staan iets kan interesseren of jullie nou samen ontbijten of niet..

Dus het is wss wel wat anders dan die kleine dingetjes.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 23:16
Volk
Volk is offline
Misschien zien die ouders haar liever met iemand die door dik en dun bij haar blijft en haar niet alleen in de leuke tijden wil. Straks heb je weer een dip en zet je haar weer aan de kant en breek je weer haar hart. Maar dan nog denk ik dat er een stuk van het verhaal mist.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2013, 20:25
anonymous!!
anonymous!! is offline
Vanaf mijn deel van het verhaal mist er helemaal niks.. Misschien heeft zij wat verteld wat niet helemaal waar is tegen haar ouders misschien in een boze bui.. ik weet het niet..
Ik ben heel benieuwd wat het probleem is en ik hoor waarschijnlijk morgen of ze door wilt gaan of stoppen en als ze stopt ga ik zeker contact opnemen met haar ouders om mijn vragen beantwoord te krijgen. Maar mocht ze wel voor mijn kiezen (waar de kans zeeeer klein op is) zou ik zeker hard me best doen dat ze haar ouders niet kwijt raak!)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2013, 20:35
Oezem
Oezem is offline
Citaat:
Vanaf mijn deel van het verhaal mist er helemaal niks.. Misschien heeft zij wat verteld wat niet helemaal waar is tegen haar ouders misschien in een boze bui.. ik weet het niet..
Ik ben heel benieuwd wat het probleem is en ik hoor waarschijnlijk morgen of ze door wilt gaan of stoppen en als ze stopt ga ik zeker contact opnemen met haar ouders om mijn vragen beantwoord te krijgen. Maar mocht ze wel voor mijn kiezen (waar de kans zeeeer klein op is) zou ik zeker hard me best doen dat ze haar ouders niet kwijt raak!)
Waarom denk je dat haar ouders jou antwoord zouden geven?

Heeft je (ex)vriendin ook geen idee waarom haar ouders zo reageren of wil ze dat niet vertellen? En reageren ze ook zo op andere jongens of alleen op jou?
Oud 10-12-2013, 06:49
Verwijderd
Ik denk ook dat ze je getrashtalked heeft toen je haar dumpte.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 07:42
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik denk ook dat ze je getrashtalked heeft toen je haar dumpte.
Dat denk ik ook. Misschien moesten ze haar weken/maanden troosten, liep ze met zelfmoordgedachten etc. etc.
Dan zou ik ook denken: "die eikel wil ik nooit meer in de buurt van mijn dochter zien".
Dat is trouwens niet zozeer jouw schuld, net zomin van je ex, en een begrijpelijke reactie van haar ouders.
Nu kun je je vriendin gaan uithoren wat ze allemaal voor leugens aan haar ouders heeft verteld maar dat gaat ze je toch niet vertellen. En haar ouders krijg je zo te horen helemaal niet te spreken..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten