Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2013, 00:30
Insecure96
Insecure96 is offline
Wanneer ik mezelf aftrek trek ik net voor het klaarkomen altijd mijn vel naar achter en trek ik verder aan de stam om klaar te komen zegmaar.
Wanneer ik tijdens het klaar komen dit niet doe en er enige aanraking met mijn eikel is geeft dit een ongelofelijk rotgevoel.
Nu ben ik bang dat wanneer ik seks zou hebben wanneer er constant aanraking is op de eikel tegen de vagina ik nooit fijn ga klaarkomen en dat ik bij het klaarkomen hem er gelijk uit trek ofzo omdat het zo'n ongelooflijk rotgevoel geeft.
Wat kan ik hier aan doen, of zijn er andere jongens die dit hebben? of misschien al zelfs een keer seks hebben gehad met dit probleem?

Insecure96
Met citaat reageren
Oud 09-11-2013, 12:15
Pluis
Pluis is offline
Ik denk dat het gewoon allemaal wat te gevoelig wordt aan je eikel zo rondom het orgasme en dat is helemaal niet raar. Handen zijn een stuk ruwer dan de binnenkant van een vagina (zeker als het daar goed nat wordt tijdens de seks) dus ik denk eerlijk gezegd dat het wel mee gaat vallen.
Oud 09-11-2013, 14:17
Insecure96
Insecure96 is offline
Het probleem is ook dat ik bij het aftrekken mijn vel naar achter trek wanneer ik klaar kom, want als mijn vel over mijn eikel heen zit kan ik ook niet fijn klaar komen, dan is er ook aanraking en ook een rotgevoel...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2013, 14:21
Verwijderd
Dan trek je je voorhuid toch terug vóór je penetreert. Je hoeft dan niet meer met je hand bij je eikel te komen, dus die voorhuid hoeft daar niet te zitten tijdens de seks.

Zit je voorhuid niet te strak? Kun je 'm wel goed naar achter halen en weer terug doen terwijl je een erectie hebt? Als dat gewoon kan, is het goed.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2013, 14:32
Insecure96
Insecure96 is offline
Dan is er toch nog steeds aanraking met de binnenkant van de vagina tegen mijn eikel.

En mijn voorhuidje is niet te strak ik kan mijn vel makkelijk naar voren en naar achter doen.

mvg
Met citaat reageren
Oud 09-11-2013, 14:37
DanJ11111111111
DanJ11111111111 is offline
Je denkt en voelt het nieteens als je een vrouwtje aan het doen bent joh
Oud 09-11-2013, 18:04
Verwijderd
Wat voor rotgevoel precies?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 10:32
Insecure96
Insecure96 is offline
Het gevoel dat ik eerst had toen mijn eikel nog in het algeheel overgevoelig was.
Dit heb ik nu alleen tijdens het klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 16:18
Verwijderd
En is die algehele overgevoeligheid toen langzaam weggegaan omdat je je eikel vaker aanraakte, dus door gewenning?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 17:00
Insecure96
Insecure96 is offline
Ja dat klopt, maar bij het klaarkomen ben ik er pas sinds kort achter, omdat ik al mijn hele leven aftrek en dan net voordat ik klaarkom mijn vel naar achter trek en dan mezelf klaar trek zonder mijn eikel aan te raken. Pas toen ik laatst aan het aftrekken was met glijmiddel en ik mijn hele penis aanraakte met het aftrekken en ook mijn eikel, voelde ik met klaar komen dat.
Toen heb ik het later nog een paar keer geprobeerd, maar het is gewoon zo'n rotgevoel dat heel mijn klaarkom gevoel weg is.
EDIT: Met dat glijmiddel trok ik mezelf wel af met constant mijn vel naar achter.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 14:23
Verwijderd
Dan denk ik dat je inderdaad hetzelfde probleem gaat hebben als je seks hebt met een meisje. Als je geen aanraking kan verdragen dan zal aanraking van de vaginawanden ook wel teveel zijn.

Gelukkig kun je die overgevoeligheid 'afstompen', wat bij jou dus ook al deels is gebeurd.

Mijn advies is oefenen. Het rotgevoel af en toe expres opwekken, totdat het minder wordt. Als je dat semi-dagelijks doet heb je er na een paar maanden geen last meer van, en dan zal penetratie ook geen probleem meer zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten