Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2013, 14:15
anonymous!!
anonymous!! is offline
Hallo,

Ik blijf graag onbekend zoals mijn naam al doet vermoeden. Ik wil het graag kort houden maar toch duidelijk zijn..

Het is uitgegaan tussen mij en mijn vriendin wegens omstandigheden waar ik in de fout ben gegaan maar waar ik van geleerd heb (grote fouten waren het niet maar een aantal kleine). Maar nu weet ik dat ze nog verliefd is op me en ik ook op haar.. Alleen zit er iemand tussen ons een hele goede vriend van haar verbied het haar gewoon en die heeft een grote invloed op haar.. (en ja de relatie was heel serieus we vinden elkaar al een aantal jaar leuk alleen we hebben pas sinds een jaar omdat we het juiste moment hebben afgewacht)
Wat kan ik hier aandoen? Ik ben bereid alles te doen voor haar..

Sorry, dat ik zo weinig details geef maar graag blijf ik anoniem en anders word ik zo herkend..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2013, 15:29
Verwijderd
anders word je zo herkend, jonguh, er wonen hier in nederland 16 miljoen mensen, je herkent niet zomaar iemand.Zeg gewoon Persoon A, Persoon B, ipv namen.
en als ze geen eigen wil heeft maar naar die vriend luisterd.. laat haar dan maar, wie wil nou een meisje dat afhankelijk van NOG een andere jongen is?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2013, 21:21
anonymous!!
anonymous!! is offline
Ze is er niet afhankelijk van maar hij heeft wel veel invloed op haar en haar zomaar laten gaan dat gaat echt niet zomaar.. We vinden elkaar al 4 jaar leuk.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2013, 21:53
Verwijderd
nou dan stap je eens naar haar, leg je alles uit hoe je je voelt en laat je haar beslissen: wel of niet samen zijn, hooguit een week de tijd geven om te beslissen en dan, move on als het niet uitpakt.
Misschien realiseert ze zich dan wel dat als ze jouw kwijtraakt en jouw nooit meer terugkrijgt dat ze nog wel met je wil zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2013, 22:41
Verwijderd
Als ze haar liefdesleven laat bepalen door 'een goede vriend' dan vindt ze jou sowieso niet interessant genoeg.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2013, 01:35
arPos
arPos is offline
alles? nou vermoord dan die vriend van der.
Oud 26-10-2013, 12:04
anonymous!!
anonymous!! is offline
Klopt jullie hebben gelijk, alleen is het toch wel moeilijk omdat ik zelf nog heel veel om haar geef.. maar ik snap het wel en ga de moed verzamelen om het te vragen hoe ze het nou precies wil..
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 10:36
chantal22
chantal22 is offline
mensen hebben we niet allemaal vrienden waar we mee praten en wie me om advies vragen of waar we dat van krijgen ? ik weet niet wat hij gedaan heeft maar je heb best kans dat die jongen het erg genoeg vind om tegen haar te zeggen ga vedder en laat hem vallen als advies bedoelt omdat die meschien niet alles info heb idd ga is met haar 1 op 1 praten
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 21:08
Unknown123
Unknown123 is offline
Ja, je probleem is een beetje herkenbaar, als ik de mijne uitleg misschien niet maar toch vind ik het herkenbaar. Ik zou ook eens met haar gaan praten, 1 op 1 zodat die andere goede vriend zich nergens mee kan bemoeien. Praat met haar erover wat ze eigenlijk van die goede vriend vind, misschien vindt ze wel dat hij zich er niet mee moet bemoeien, dat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 15:46
jasmijn18
jasmijn18 is offline
Lees eens wat informatie over het onderwerp je ex terugwinnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten