Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2013, 07:51
Verwijderd
hey medeforummers :3,

ik was gister op een feestje dat werd georganiseerd door twee vriendinnen dan mij...
ons zogeheten Halloween super extra vaganza super feest festijn. (XD)
maar wat daar precies gebeurde vond ik een beetje creepy en ik wist niet zo heel goed wat ik er mee moest, er waren twee meiden van 16 die dachten dat ik 15 was, dat dachten ze ook van mijn vriend T**n, toen T**n zei dat ie een vriendin heeft hielden ze bij hem op, ik ben verschillende keren een beetje gevlucht voor die meiden, uiteindelijk heb ik de mijn echte naam verteld (weer XD), ik zei namelijk dat ik henk heette, en dat ze mijn leeftijd niet goed geschat hadden, toen ging ik op de bank zitten...
dei twee meiden kwamen aan en ik kreeg een halve lapdance, ik vond het niet heel erg, eigenlijk vond ik het prima, maar wel een beetje onwennig. op een gegeven moment zat ik op een krukje al was ik helemaal vol met cola ik zit wel veel. (de meesten noemen het saai of lui, wat dacht je van relaxed? :3)
maar toen begonnen ze te schuren, en toen gebeurde het...
ik greep naar de kont van een van die meisjes, ze schrok wel maar 5 minuten later was t wel weer goed denk ik. maar ze zaten me dus gewoon te geilen, en nee ik zie mezelf nu niet als viezerik, ze hebben het eerder zelf veroorzaakt, maar ik was dus erg bang dat als ik ging staan en ze gingen schuren dat ze mijn stijve zouden voelen. (en ja die is best wel voelbaar, hij is 13,5 cm en ze geilden me echt op, hoe kom ik hier nou vanaf?
of is het gewoon heel normaal dat je opgewonden raakt van twee lekkere meiden die je schuren, of ben ik gewoon een downie dat ik zo snel geil word?

HELP PLS :/

PS: vond een van die meiden ook echt leuk maar ik worstel altijd zo met leeftijden, heb al eerder met een 16jarige gehad maar die heb ik maar een keer in het echt gezien...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 09:20
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
of is het gewoon heel normaal dat je opgewonden raakt van twee lekkere meiden die je schuren,[...]?
Voor hetero's is dat normaal ja.
Dames die schuren willen wat voelen, daar doen ze het voor. Let wel op dat ze waarschijnlijk op dat moment ook aan het plagen/uitdagen zijn dus een beetje hard to get waarschijnlijk ook wel op zijn plaats is.

In mijn ervaring gaan 16 jarigen overigens nooit met jongens van 13 - 17 maar alleen 18 - 35. (hoewel 18 - 22 wel meer common is).
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 09:50
Verwijderd
Als je wilt opscheppen over je eerste ervaringen met meisjes hoef je niet een heel verhaal eromheen te verzinnen hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Voor hetero's is dat normaal ja.
Dames die schuren willen wat voelen, daar doen ze het voor. Let wel op dat ze waarschijnlijk op dat moment ook aan het plagen/uitdagen zijn dus een beetje hard to get waarschijnlijk ook wel op zijn plaats is.

In mijn ervaring gaan 16 jarigen overigens nooit met jongens van 13 - 17 maar alleen 18 - 35. (hoewel 18 - 22 wel meer common is).
heel erg bedankt voor je nuttige comment, ik heb een van die meiden gesproken via facebook, ze zei dat ze het niet erg had gevonden en idd dat ze het gewend is....

Citaat:
Als je wilt opscheppen over je eerste ervaringen met meisjes hoef je niet een heel verhaal eromheen te verzinnen hoor.
applaus voor reverend, de beste plaatser van onnuttige comments, kwetsende comments en achterlijke comments die de TS niet waardeert, en waar niemand iets aan heeft, en deze carriere al sinds 2004 gefeliciteerd, je krijgt van ons een serieus leven waarin je je humoristische kant behoud, maar toch een behulpzame en serieuze kan krijgt, heel er gefeliciteerd!

hier trouwens de fb pagina van het halloween super extra vaganza super feest festijn: https://www.facebook.com/events/6477...87825/?fref=ts
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 16:11
Rommeltje
Rommeltje is offline
Naja, aangezien je een jongen bent in de puberteit, hetero.. normaalste zaak van de wereld.
Al hoewel ik het niet zo super snel krijg, maar dat is meer omdat ik van nature best snel dingen onderdruk
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 16:21
TheHunter
TheHunter is offline
Een paar maanden geleden was je homo.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 20:32
Stinkdier
Stinkdier is offline
Viezegedachten, Reverend is gewoon erg goed in het dingen duidelijk maken aan onzekere kleine jongetjes, en heeft vast wel een berichtje voor jou over.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2013, 21:15
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Er zijn op jou leeftijd ook jongens die al opgewonden worden bij het zien van een damesfiets.

Doe je niks aan, gaat vanzelf over.
Oud 03-11-2013, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Een paar maanden geleden was je homo.
correctie, dacht bi te zijn...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 09:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed verhaal wel.
Oud 03-11-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Viezegedachten, Reverend is gewoon erg goed in het dingen duidelijk maken aan onzekere kleine jongetjes, en heeft vast wel een berichtje voor jou over.
hij maakt veel duidelijk waar ik weinig aan heb, als ik zo kijk is hij hier meer het kleine jongetje
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Goed verhaal wel.
klinkt als heaven, ik weet, maar het is echt gebeurd...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 10:40
Verwijderd
Wat is je vraag dan? Of het normaal is dat je opgewonden raakt van vrouwen? :') Wat denk je zelf.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 12:33
TheHunter
TheHunter is offline
raar verhaal... het is trouwens ook totaal irrelevant dat je pik 13,5cm is als ie stijf is.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 14:48
Verwijderd
Citaat:
raar verhaal... het is trouwens ook totaal irrelevant dat je pik 13,5cm is als ie stijf is.
waarom zou dat niet kunnen, ik ben zelf ook heel groot, wordt 1,95
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Wat is je vraag dan? Of het normaal is dat je opgewonden raakt van vrouwen? :') Wat denk je zelf.
nee, meer van, zou het erg zijn als ze merken als ik opgewonden raak en ze mijn stijve voelen...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 15:39
Rommeltje
Rommeltje is offline
nee

en geen een meisje boeit het hoe groot je lul is. Alleen de eerste 3 cm van de vagina is gevoelig. En ik top je met mijn lul. lekker puh
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 15:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Je had 'iets' met een 16-jarige die je maar één keer in het echt hebt gezien? Wist zij ook dat jullie iets 'hadden'?
Oud 03-11-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Hij zegt niet dat ie je niet geloofd, hij zegt dat het overbodige informatie is.
Citaat:
nee

en geen een meisje boeit het hoe groot je lul is. Alleen de eerste 3 cm van de vagina is gevoelig. En ik top je met mijn lul. lekker puh
Wordt dat jou verteld? Arme jongen...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 19:45
Verwijderd
Citaat:
nee

ik denk dat de rest van de centimeters van de vagina er ook wel toe doen hoor, en daarbij, maakt het me uiteindelijk niet uit hoe groot mijn lul is, maar ik bedoelde meer van, als ie stijf wordt tijdens het schuren, dan voelt ze hem wel... anders had ik gewoon met haar gedanst hoor :3
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 19:55
TheHunter
TheHunter is offline
Waarom zou je bang zijn dat ze je stijve voelen? Sta je dan voor paal ofzo (paal.. iemand? hehe, niet?), ik denk t niet.

Verder lijkt het me ook raar dat je 1,95m bent op je 13de... ik zou dat maar eens nameten...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 20:14
Verwijderd
Wat zei Teun ervan dan?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 22:10
tomska
tomska is offline
Citaat:
Waarom zou je bang zijn dat ze je stijve voelen? Sta je dan voor paal ofzo (paal.. iemand? hehe, niet?), ik denk t niet.

Verder lijkt het me ook raar dat je 1,95m bent op je 13de... ik zou dat maar eens nameten...
i get it

mja je had ook gewoon kunnen vragen of het normaal is dat je een stijve krijgt als je van 2 mooie meiden van 16 een halve lapdance krijgt .. maar het antwoord is toch nogal makkelijk om zelf te bedenken.. ik denk wel dat vrij veel mannen geil zouden worden als ze van een vrouw/meid een soort van lapdance zouden krijgen en veel aandacgt
Met citaat reageren
Oud 03-11-2013, 22:48
R-R
R-R is offline
Als je hetero bent: Lijkt me volkomen normaal, als ze beetje mooi zijn offcourse.
Als je gay bent: Kan als nog, maar minder waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2013, 18:07
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
hoi
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 21:32
Verwijderd
Citaat:

ik bedoelde word idd, srry....
en ja ik ben best bang dat een meid van 16 mijn stijve voelt, ik weet ook niet wat hun gewend zijn ofzo...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Wat zei Teun ervan dan?
wat nou als ie Tijn heet?
nah, Teun zei niet veel meer daarna, die ging chillen met zijn zus. -.-

(STOER!)

(UHUM)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 21:36
Verwijderd
eigenlijk heb ik hier best wel een useless topic neergezet.
ik vroeg me alleen af hoe de meiden zouden reageren, ik was gefrustreerd en ook wel een beetje bang daar....
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 21:38
bierkoning
bierkoning is offline
dit kun je ook allemaal in een reactie kwijt hoor. heb je er geen drie voor nodig. en als het even kan dan ook nog met nuttige informatie
Oud 10-11-2013, 21:57
Verwijderd
Citaat:
dit kun je ook allemaal in een reactie kwijt hoor. heb je er geen drie voor nodig. en als het even kan dan ook nog met nuttige informatie
ohja, dat kan ook, ik was lang niet meer online geweest.
maar ik weet weer hoe het werkt met meer quotes in 1 reply
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 12:38
bikinigek
bikinigek is offline
heb jij ook zo'n jas gemaakt van dat vuilniszakkenstof?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 14:19
tomska
tomska is offline
Citaat:
heb jij ook zo'n jas gemaakt van dat vuilniszakkenstof?
you mean.. nickelson ;D
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Wat zei Teun ervan dan?
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 23:30
Verwijderd
Citaat:
eigenlijk heb ik hier best wel een useless topic neergezet.
ik vroeg me alleen af hoe de meiden zouden reageren, ik was gefrustreerd en ook wel een beetje bang daar....
Kan me best voorstellen dat je daar een beetje onzeker van word op dat moment.
Als ze het deden omdat ze geil waren en echt sex met je wilden, dan vinden ze het alleen maar leuk om te zien dat je een stijve kreeg. Als ze je alleen maar een beetje aan het plagen en hard to get aan het spelen waren, zouden ze ook nog wel eens "lullig" tegen je kunnen doen. Verder is het totaal niet raar dat je daar een stijve van krijgt overingens. Niks mis mee. Oh en die 13,5cm op je 13e is vrij normaal denk ik. Latersss
Met citaat reageren
Oud 15-11-2013, 21:58
maximr2009
maximr2009 is offline
Citaat:
hey medeforummers :3,

ik was gister op een feestje dat werd georganiseerd door twee vriendinnen dan mij...
ons zogeheten Halloween super extra vaganza super feest festijn. (XD)
maar wat daar precies gebeurde vond ik een beetje creepy en ik wist niet zo heel goed wat ik er mee moest, er waren twee meiden van 16 die dachten dat ik 15 was, dat dachten ze ook van mijn vriend T**n, toen T**n zei dat ie een vriendin heeft hielden ze bij hem op, ik ben verschillende keren een beetje gevlucht voor die meiden, uiteindelijk heb ik de mijn echte naam verteld (weer XD), ik zei namelijk dat ik henk heette, en dat ze mijn leeftijd niet goed geschat hadden, toen ging ik op de bank zitten...
dei twee meiden kwamen aan en ik kreeg een halve lapdance, ik vond het niet heel erg, eigenlijk vond ik het prima, maar wel een beetje onwennig. op een gegeven moment zat ik op een krukje al was ik helemaal vol met cola ik zit wel veel. (de meesten noemen het saai of lui, wat dacht je van relaxed? :3)
maar toen begonnen ze te schuren, en toen gebeurde het...
ik greep naar de kont van een van die meisjes, ze schrok wel maar 5 minuten later was t wel weer goed denk ik. maar ze zaten me dus gewoon te geilen, en nee ik zie mezelf nu niet als viezerik, ze hebben het eerder zelf veroorzaakt, maar ik was dus erg bang dat als ik ging staan en ze gingen schuren dat ze mijn stijve zouden voelen. (en ja die is best wel voelbaar, hij is 13,5 cm en ze geilden me echt op, hoe kom ik hier nou vanaf?
of is het gewoon heel normaal dat je opgewonden raakt van twee lekkere meiden die je schuren, of ben ik gewoon een downie dat ik zo snel geil word?

HELP PLS :/

PS: vond een van die meiden ook echt leuk maar ik worstel altijd zo met leeftijden, heb al eerder met een 16jarige gehad maar die heb ik maar een keer in het echt gezien...

waarom zouden ze je willen schuren? omdat ze je geil vinden dan kan er ook nog een stijve bij toch? vinden ze alleen maar beter
Met citaat reageren
Oud 16-11-2013, 17:39
robbie14
robbie14 is offline
Ik vind het een raar verhaal. Ook opschepperig.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 13:06
Jonas16
Jonas16 is offline
haha dude als je stoer wilt lijken ofso moet je echt geen verhaaltje gaan verzinnen.. Kijk maar wat minder naar de films want real life gaat er zo echt niet aan toe
en btw.. hoe groot je lul is moet echt niemand weten
Oud 21-11-2013, 18:05
Verwijderd
Citaat:
haha dude als je stoer wilt lijken ofso moet je echt geen verhaaltje gaan verzinnen.. Kijk maar wat minder naar de films want real life gaat er zo echt niet aan toe
Zulke scenarios bestaan in real life hoor. Daarnaast is ie 13 en kan die 't ook anders opgevat hebben. En trouwens, het is echt wel fijn voor je sekspartner om te weten hoe groot je lul is.

Jammer dat je dit zelf niet kan begrijpen, als zeventien jarige.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2013, 21:54
tomska
tomska is offline
Citaat:
in clubs gebeurt dit soort dingen best wel vaak hoor
Met citaat reageren
Oud 22-11-2013, 21:06
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
in clubs gebeurt dit soort dingen best wel vaak hoor
In Nederlandse clubs wel ja. Maar hij komt uit Belgie, wellicht dat ze daar rechtstreeks gaan poepen bij de eerste aanraking.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2013, 11:57
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
In Nederlandse clubs wel ja. Maar hij komt uit Belgie, wellicht dat ze daar rechtstreeks gaan poepen bij de eerste aanraking.
Offtopic: Mag ik je er even op wijzen dat het Vlaamse werkwoord poepen een andere betekenis heeft dan het Nederlandse poepen?
Oud 16-12-2013, 18:00
Timvandenw
Timvandenw is offline
Citaat:
Het is raar gwn omdat je dat echt niet hoeft te vertellen...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2013, 21:48
Jonas16
Jonas16 is offline
Citaat:
Zulke scenarios bestaan in real life hoor. Daarnaast is ie 13 en kan die 't ook anders opgevat hebben. En trouwens, het is echt wel fijn voor je sekspartner om te weten hoe groot je lul is.

Jammer dat je dit zelf niet kan begrijpen, als zeventien jarige.
ik ga al 3 jaar uit dus ik weet echt wel wat schuren is in clubs hoor.. het gaat gwn over de leeftijd en op 13 jaar gebeurt dat bij mijn weten nog niet.. tenzij die generatie jeugd dus inderdaad helemaal fucked up is.. wat ook weer mogelijk is ^^
Oud 20-12-2013, 22:25
tomska
tomska is offline
Citaat:
Offtopic: Mag ik je er even op wijzen dat het Vlaamse werkwoord poepen een andere betekenis heeft dan het Nederlandse poepen?

nederland: schijten
belgie: neuken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten