![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() hier trouwens de fb pagina van het halloween super extra vaganza super feest festijn: https://www.facebook.com/events/6477...87825/?fref=ts |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mja je had ook gewoon kunnen vragen of het normaal is dat je een stijve krijgt als je van 2 mooie meiden van 16 een halve lapdance krijgt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja ik ben best bang dat een meid van 16 mijn stijve voelt, ik weet ook niet wat hun gewend zijn ofzo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze het deden omdat ze geil waren en echt sex met je wilden, dan vinden ze het alleen maar leuk om te zien dat je een stijve kreeg. Als ze je alleen maar een beetje aan het plagen en hard to get aan het spelen waren, zouden ze ook nog wel eens "lullig" tegen je kunnen doen. Verder is het totaal niet raar dat je daar een stijve van krijgt overingens. Niks mis mee. Oh en die 13,5cm op je 13e is vrij normaal denk ik. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom zouden ze je willen schuren? omdat ze je geil vinden dan kan er ook nog een stijve bij toch? vinden ze alleen maar beter |
![]() |
|
haha dude als je stoer wilt lijken ofso moet je echt geen verhaaltje gaan verzinnen.. Kijk maar wat minder naar de films want real life gaat er zo echt niet aan toe
![]() en btw.. hoe groot je lul is moet echt niemand weten
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer dat je dit zelf niet kan begrijpen, als zeventien jarige. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: