Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2013, 15:42
Marije_96
Marije_96 is offline
Hallo,

Ik maak samen met een vriendin een PWS over ADHD en de relatie tussen voeding tussen ADHD. Onze vraag is of er toevallig mensen hier zijn die ADHD hebben. zouden jullie deze enquete willen invullen?
Dit is de link: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=171029
We zijn jullie heel dankbaar

Groetjess.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2013, 18:39
Pluis
Pluis is offline
Ik heb ooit een keer een docu op tv gezien (engels) over ouders en hun kinderen. Ze gingen in een periode van 2 weken naar 2 feestjes. Op het eerste feestje zouden ze alleen zoetigheid te eten krijgen, en op het tweede feestje alleen gezonde snacks (groentes enzo). De ouders dropten hun kinderen en zodra ze weg waren, werd het eten stiekem omgewisseld. Dus gezond eten op feestje 1 en zoetigheid op feestje 2. En het grappige is dat de ouders hun kinderen veeeeeeeeeeel drukker vonden na feestje 1 (het suikerfeest dat gezond bleek) dan op feestje 2 (het gezonde feest dat suikerfeest bleek). Pas helemaal op het eind werd aan de ouders verteld dat ze stiekem de feestjes hadden omgedraaid.

Lang verhaal kort: misschien leuk om in je PWS ook rekening te houden met de invloed die je eigen gedachtes over eten hebben op het effect van dat eten.
Oud 17-12-2013, 19:07
Marije_96
Marije_96 is offline
Thanks voor jullie bijdrage
Met citaat reageren
Oud 17-12-2013, 19:18
Pluis
Pluis is offline
Overigens is adhd een psychische stoornis, dus ik verplaats je topic even naar psychologie. daar komen meer adhd'ers
Oud 21-12-2013, 23:17
Verwijderd
Hoi, ik heb net je enwuete ingevuld! Ik heb adhd en ben er immers overheen gegroeid/ leren ermee om tegaan! Ik heb medi geslikt! Volgensmij mag ik niet zeggen welken op dit forum maar ze waren voor hieper actief en lomperigheid! Als je me ziet op straaf bijv. Lijk ik gwn een normaal persoon. Veek succes met je onderzoek ps ik voel me ook niet anders dan de andere mensen het is gwn iets wat die artsen zeggen maar heg veranderd nims aan mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten