Advertentie | |
|
![]() |
|
Als iets heel erg niet lukt ofzo 'stervendehoerenkankerkachel' :')
En anders gewoon 'stervendehoeren'. Dat vind ik niet zo heel erg, want gewoon als uiting van frustratie beledig je er niemand mee. En verder de standaard dingen die niet interessant genoeg zijn om op te noemen.
|
Verwijderd
|
Ik had pas nog het Grote Scheldwoordenboek geleend. Staan leuke woorden in, en ook waar ze vandaan komen.
![]() Ik zeg vaak flikker, kutkind en kutwijf/trut/slet als ik me erger aan mensjes die in de weg staan, asociaal zijn, niet stoppen voor een zebrapad enzo, of ik zeg dan tering (hé) Ik doet weleens in het Cabo schelden, vooral stupta(idioot) en iets wat afgeleid is van Jezus, maar geen idee hoe ik het zou moeten spellen. ![]() Oh en als ik me ergens tegen aan stoot, ik laat iets vallen, iets lukt niet of iets dergelijks, dan zeg ik godver, kutzooi, tering (hé), alle hoeren op een stokstaartje. Die laatste zeg ik ook als ik 'verbaasd' ben of iets geks zie. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zeg vaker dan ik wil ''kut'' en ''kutzooi''. ''Godverdomme'' gooi ik er ook nog wel een doorheen. Verder ''Damn(it)'', heel soms ''shit''en ''Jassesmaria (klemtoon op de a ipv de ia.) wat waarschijnlijk afgeleid is van Jezus-Maria.
Dingen met kanker erin vind ik erg vervelend om te horen. Homo als scheldwoord vind ik té dom en iemand hoer noemen vind ik ook niet echt kunnen. Iets als ''auwhoer'' gaat dan weer wel. Mja, gevoelsmatig. Het leukste vind ik ''bugger'' (als je dat überhaupt zo schrijft...) en van die maffe aaneenaschakelingen zoals Ecnelis ze in het stopwoordentopic noemde. Mijn moeder zegt vaak ''klut'' (om kut te omzeilen) en dat vind ik altijd erg schattig klinken. |
![]() |
|
Meestal als ik gefrustreerd ben of het ergens mee oneens, roep ik gewoon "NIET!". Ik vind het trouwens wel heel leuk als mensen dingen als 'truttebel' of 'druiloor' of 'onnozele gans/hals' zeggen.
![]() Ik scheld mensen niet zo vaak uit, hooguit voor vlegel, schavuit, truttebel of druiloor. Als ik echt boos ben, ga ik gewoon weg. Ik vind dingen als kanker inderdaad naar. Als ik met een ziekte scheld, zeg ik meestal ook gewoon 'ziekte'. Of 'diarree' of 'buikgriep' of 'kinkhoest' ofzo. Oh en als ik op dingen scheld, zeg ik meestal 'Rubbish' maar dan het liefst uitgesproken als 'Wabbish'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op die eerdere vraag heb ik geen antwoord. Er is vast onderzoek naar gedaan. ![]() |
![]() |
|
Ik geloof dat ik het echt schelden af begin te leren, ik zeg steeds vaker Jeetje en Potver in plaats van jezus en godver(domme). Ik gebruik wel veel kut. (no pun intended)
Ik vind het leuk als Engelsen schelden. Tosser, wanker, twat, poof(ter), fairy. Jesus bollocking shite! Bollocks is leuk. En shite ook. En om de een of andere reden vind ik het leuk als Engelsen met Jesus schelden. Ik noem mensen wel eens fascists, à la Rick in the young ones. ![]() Mijn broer roept vaak hoerenkots, in plaats van kut of verdomme. Ik haat het als mensen iemand een Sjonnie of een Tsjappie noemen. Dat zijn echt kutwoorden. Ik heb nog nooit iemand horen vloeken met 'Kwak(je)!' maar zou het grappig vinden als mensen dat deden, denk ik. ![]() Incompetente zak hooi vind ik een heel mooie, ik weet niet meer welke forumer die in zijn sig had.
||
Citaat:
|
Als ik erover nadenk, scheld ik eigenlijk helemaal niet veel (wat saai
![]() Ik gebruik eigenlijk nooit scheldwoorden die zijn afgeleid van geloof, ookal ben ik zelf helemaal niet gelovig. Ik heb 2 vriendinnen die redelijk gelovig zijn en daardoor heb ik het volgensmij helemaal afgeleerd ofzo. ![]() ![]() Je moet respect hebben voor iemand die gelooft (en terecht!), maar het valt me wel op dat sommige gelovigen dan vervolgens niet respect hebben voor mensen die dan toevallig een wat andere lifestyle hebben. ![]() Naja, blablabla, dat was dan wel even mijn frustratie. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik scheld niet zo veel, maar ik zeg wel best vaak 'kut'. Als iets niet wil lukken zeg ik 'klote', 'godverdomme' of 'tering(zooi)'. Als ik verbaasd ben zeg ik 'Jezus' en heel soms 'holy shit'/'holy moses'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: ah, ik kan alleen dit vinden, wat ik me kon herinneren was interessanter ![]() OT: ik vloek vooral met 'fuck', geloof ik, maar niet overal. 'Jezus' komt er ook nog wel eens uit. Laatst gewijzigd op 04-06-2008 om 20:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In mijn familie is het kanker wat de klok slaat. Ze verzinnen de gekste combinaties. Eigenlijk is het 'kankah'. Ik zeg dat niet zo vaak, behalve als ik zwaar over de zeik ben of te lang met ze ben opgetrokken. Het is ook een stukje haagse cultuur zal ik maar zeggen ![]() Ikzelf gebruik tering, kut, kak, bitchhoerslet en sinds ik DGK regelmatig zag zeg ik ook vaak 'dat is toch fakking niet normaal?!' Ik zeg ook vaak gompie maar dat vind ik niet echt een scheldwoord. |
![]() |
|
Ik zeg vooral 'godverdomme' en 'aah, kut'. Als ik mensen uitscheld dan meestal voor mongool, soms ook teringlijer of retard. Niet dat ik mensen vaak in hun gezicht uitscheld, maar dan zeg ik dingen als 'hij is zo'n retard' tegen iemand anders. Als ik iemand echt haat is het een kankermongool.
Ik zeg ook weleens kanker in het normale taalgebruik, maar ik gebruik het spaarzaam omdat ik wil dat het zijn shock value houdt. Ik gebruik het daarom alleen als het ongepast is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder komen de drie K's ook vaak voor: kut, kak en klote. |
![]() |
|
Ik vloek met alles wat los en vast zit. Liever niet met kankah, al heb ik dat er afgelopen weekend wel iets te vaak doorheen gegooid. Ik schaamde me er meteen kapot om.
![]() Favorieten zijn 'grafteringhoerenzooi' en 'graftakketyfuslijer'. In het Engels: 'arseingcuntwankbollocks' en 'fucking fucksticks'. verder scheld ik ook wel met 'potverdorie' (op een kinderenvoorkinderen manier uitgesproken) en roep ik bij jammere dingen vaak 'bummer'. Maar dat is geen schelwoord.
|
"Godverdekanker fuck fuck fuck" lucht heerlijk op vanwege de heerlijke felheid, en voor personen "lijer", soms een "he verdomme" en heeeeeel zelden een "shit"
![]() Ik vloek sowieso vrij weinig.... vind ik stoor me ook niet echt aan scheldwoorden ![]() Maarja vroeger thuis werd er nooit echt gescholden, mn moeder schold nooit en mn vader (een Zwitser) gebruikte altijd "Scheisse" "Sauhund" "Sau" en "Aarschlog" als ie vloekte ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: uhh. Dingen die ik vaak zeg zijn "Aaaaaarghh" of af en toe kut of shit of fuck oid. Damnit, what the ..., idiot, moron, jerk, jackass. (sneaky) bastard, en als ik in een lollige bui ben zeg ik ook cocksucker en pissface en zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ot; ik scheld voornamelijk met kut en fuck, omdat dat over het algemeen best prettige dingen zijn en je er niemand kwaad mee doet. Kutwijf vind ik dan ook geen belediging, het zou pas wat zijn als je een wijf was zonder kut. Oh en als ik ergens geschokt over ben is het meestal Christus.
|
Ik probeer echt om erge dingen te omzeilen.
Mijn huidige stop-wat-ben-jij-dom-zeg-woord is 'bobbanaan' of 'bobbanaal'. Verder randdebielen, sukkels, eikels, leeghoofden, aso's en de nieuwste sinds ohmyguido: vieze guido.
|
|