Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2014, 22:50
Prospect
Prospect is offline
Drop hier je geniale, grappige, mooie opmerkingen onder invloed van drugs

TS begint;

Avondje xtc bij een klasgenoot thuis, staan op het punt om een rondje te gaan lopen buiten maar we hadden geen drinken meegenomen en we stonden voor op straat.
Ik: "Ik heb eigenlijk best nog wel dorst, heb je water?"
Klasgenoot: "Ja wacht maar ik haal binnen wel even een fles."
Ik: "Met water?"

Diezelfde avond stonden we voor zijn huis op de weg toen er twee fietsers aankwamen, maar ik was aan het hallucineren en ik dacht dat het een auto was. Dus ik ren de weg op en ga voor ze staan: "Ho ho ho stopt u eens even! Bent u nou twee fietsers of bent u een auto?"
Nog nooit zo raar aangekeken

Nog eentje met xtc, zat met een onbekende op een festival te praten en we zagen een luchtballon.
Ik: "Hoezo is dat ding nou eigenlijk zo klein, op de grond zijn ze veel groter."
Onbekende: "Hij zit toch in de lucht dan is het toch logisch dat 'ie kleiner is."
Ik: "Ja maar zó klein toch ook weer niet meteen."
Onbekende: "Hmm... Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik denk dat er een magneet in zit en dat 'ie daardoor aangetrokken wordt door de sterren dus dat hij hoger zit dan andere luchtballonnen, misschien is 'ie daarom kleiner."
Ik: "Het hoeft toch allemaal niet zo ingewikkeld, ze hebben er waarschijnlijk gewoon minder lucht in gedaan dan normaal."
Vriend van me mengt zich in onze discussie: *lacht zich dood* "Idioten dat ding is hoog in de lucht en ver weg, dan lijken ze altijd klein."
Onbekende en ik tegelijk: "Huh waar hadden we het over."

Die hierboven is toch wel de mooiste
Oud 05-10-2014, 18:04
American Psycho
American Psycho is offline
ik en een vriend zitten op een bankje langs een weg te genieten van een jointje waarop hij geirriteerd vraagt waarom er steeds autos rijden

we zijn met zn 3en aan t truffelen en een vriend vraagt zich af van wie antarctica eigenlijk is, hierop stelt hij de vraag of als we met zn 3en erheen varen en een vlaggetje met daarop ''ons land' erop zetten of het dan van ons is

ik en 5 vrienden zijn op een techno feest en ik vraag aan een vriend die helemaal strak staat of hij nog een beetje pep wil, hij reageert opperdroog met ''nee man ik lust eigenlijk helemaal geen pep''

ik ben op een drum n bass feest waar iedereen aan de x zit en sta met een onbekende te praten over de muziek of iets dergelijks, hij onderbreekt me en zegt, je bent trouwens echt cool mag ik even een knuffel? hierop heb ik hem een knuffel gegeven en zijn we lekker door gegaan met feesten

je moet er eigenlijk wel bij zijn om het grappig te vinden maar toch
Oud 05-10-2014, 20:31
Verwijderd
"Ik heb ze niet allemaal meer op een lijntje"
- iemand op een meeting in Utrecht ooit
Met citaat reageren
Oud 09-10-2014, 17:57
dyliedylie
dyliedylie is offline
Eerste keer dat ik ging blowen kreeg ik enorme dorst, dus ik ging even naar buiten om het pak appelsap ( heel lekker als je stoned bent ) halen en toen ik terug kwam hoorde ik allemaal kattengeluiden. Me maten waren elkaar aan het krabben en katten geluiden aan het maken XD Toen we naar buiten gingen trok een van me maaten z'n broek omlaag en liep naar de grote weg waar hij vervolgens ging paaldansen bij een random lantaarnpaal.
Ik ga morgen weer, wens me suc6 XD
Met citaat reageren
Oud 09-10-2014, 21:37
Durian
Durian is offline
Telt alcohol ook?
Tijdens het indrinken wilde ik nog wat bijschenken maar vergat de dop eraf te halen. Ik: "jongens is de bacardi nu al op?" Iedereen: "de dop zit er nog op "
Reageren

Regels voor berichten