Drop hier je geniale, grappige, mooie opmerkingen onder invloed van drugs
TS begint;
Avondje xtc bij een klasgenoot thuis, staan op het punt om een rondje te gaan lopen buiten maar we hadden geen drinken meegenomen en we stonden voor op straat.
Ik: "Ik heb eigenlijk best nog wel dorst, heb je water?"
Klasgenoot: "Ja wacht maar ik haal binnen wel even een fles."
Ik: "Met water?"
Diezelfde avond stonden we voor zijn huis op de weg toen er twee fietsers aankwamen, maar ik was aan het hallucineren en ik dacht dat het een auto was. Dus ik ren de weg op en ga voor ze staan: "Ho ho ho stopt u eens even! Bent u nou twee fietsers of bent u een auto?"
Nog nooit zo raar aangekeken
Nog eentje met xtc, zat met een onbekende op een festival te praten en we zagen een luchtballon.
Ik: "Hoezo is dat ding nou eigenlijk zo klein, op de grond zijn ze veel groter."
Onbekende: "Hij zit toch in de lucht dan is het toch logisch dat 'ie kleiner is."
Ik: "Ja maar zó klein toch ook weer niet meteen."
Onbekende: "Hmm... Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik denk dat er een magneet in zit en dat 'ie daardoor aangetrokken wordt door de sterren dus dat hij hoger zit dan andere luchtballonnen, misschien is 'ie daarom kleiner."
Ik: "Het hoeft toch allemaal niet zo ingewikkeld, ze hebben er waarschijnlijk gewoon minder lucht in gedaan dan normaal."
Vriend van me mengt zich in onze discussie: *lacht zich dood* "Idioten dat ding is hoog in de lucht en ver weg, dan lijken ze altijd klein."
Onbekende en ik tegelijk: "Huh waar hadden we het over."
Die hierboven is toch wel de mooiste