Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2013, 17:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Sinds een tijdje heb ik een laptop met Windows 8.1 waar ik inmiddels redelijk aan gewend ben. Ik heb alleen een paar dingen met Internet Explorer waar ik tegenaan loop en me aan blijf ergeren. Zo krijg ik elke keer dat ik mijn laptop opstart een scherm om mijn browserkeuze vast te leggen terwijl ik allang gekozen heb voor Internet Explorer maar toch blijf ik telkens dat scherm krijgen en ik kan het ook niet weg klikken. Hoe kan ik dat verwijderen?

Verder heb ik een tegel op mijn startscherm voor Internet Explorer maar als ik die gebruik krijg ik een hele onhandige internet-versie waarbij de adresbalk onderaan staat en ik ook geen 'home' knopje en dat soort dingen heb. Vreselijk onhandig. Met een snelkoppeling op het bureaublad kom ik wel in de gewone Internet Explorer met adresbalk bovenaan en ziet het eruit zoals ik al jaren gewend ben. Beide zijn versie 11. Hoe kan ik zorgen dat die tegel op mijn startscherm ook gewoon naar een 'normaal' internet scherm gaat?

Laatste vraag. Als ik via de mail tegen mijn mail open en in een mail een link open dan krijg ik links mijn mailbox en rechts op de helft van mijn scherm een internetvenster met die vreselijk lelijke internet met die zwarte adresbalk onderaan maar ook is het scherm veel te klein om ook maar iets te kunnen lezen. Ik wil dat als ik op een link klik dat het gewoon geopend wordt in een normaal venster (volledig scherm) in een normale Internet Explorer versie maar ook daarvan kan ik nergens vinden hoe ik dat aan kan passen. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Oud 18-12-2013, 20:28
freyk
freyk is offline
Dit zijn allemaal standaard vragen die uitgebreid op het net zijn behandeld.

Een voorbeeld:
http://www.techzine.nl/tweaks/647/wi...versie-ie.html
http://tweaks.com/windows-8/#windows-8-howto
http://tweaks.com/windows/63787/cust...ows-8-desktop/

Laatst gewijzigd op 19-12-2013 om 05:13.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Internet Explorer
Ik heb het probleem gevonden.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 08:29
HistoryMan
HistoryMan is offline
Inderdaad beter Firefox gebruiken ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 16:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb naast IE ook Google Chrome op mijn laptop staan maar de problemen lijken opgelost inmiddels
Reageren

Regels voor berichten