Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2013, 13:01
CookiesBoy
CookiesBoy is offline
Hallo,
Ik ben 15 jaar oud en mn vriendin ook,
We hebben nu 2 maanden en we doen regelmatig aan droog neuken ( op elkaar liggen en seks bewegingen maken met kleren aan ) , maar we hebben nog geen " handwerk " gedaan , gister waren we weer bezig en toen legde ze mijn hand op haar kut , ik ben in zulke momenten best verlegen dus mijn vraag is; denken jullie dat zij er klaar voor is om verder te gaan en hoe pak ik dat aan?

Vrolijk kerstfeest,

- Cookiesboy.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 13:51
tomska
tomska is offline
nou als zij dat doet dan zeker maar begin maar eerst met wat handwerk en ga dan langzaam verder neit van de ene dag op de andere
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 13:52
Verwijderd
Ik denk dat iedereen hier wel weet wat droogneuken is En daarnaast is het best wel een teken ja als je vriendin jouw hand op haar kut legt.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2013, 14:10
bloodyb
bloodyb is offline
Lijkt me wel duidelijk dat zij klaar is voor de volgende stap. Jullie hoeven nog niet meteen te gaan neuken maar zouden b.v. naakt op bed gaan liggen en met handen en mond elkaars lichaam gaan ontdekken. En wees niet bang om elkaar te vertellen wat je lekker vindt en wat niet. En als jullie verder gaan denk dan aan condoom of pil.
Oud 25-12-2013, 14:30
Verwijderd
Ze klinkt enthousiast, dus ik denk dat je wel een stapje verder kunt, ja. Het is een duidelijk signaal van dat je haar daar mag aanraken. Op welke manier precies hangt af van hoeveel jullie al gedaan hebben, wat jullie willen, etc. Er kan een hoop ruimte zitten tussen 'voor het eerst een beetje door de broek heen wrijven/tegen iemands hand aanrijden' en echt-handwerk-met-de-kleren-uit.

Ze is best duidelijk geweest, maar erover praten is niet raar. Je kan bijvoorbeeld vragen of je met je hand in haar broek mag, als je dat niet zomaar durft te doen (en/of niet zeker weet of zij wel wil). Of je kan zeggen: "Hey, we kunnen de volgende keer een paar kledingstukken uittrekken, zonder dat we meteen echt seks hebben, lijkt jou dat ook leuk?" Ondergoed kun je nog even aanhouden, als je wil, niet alles hoeft direct uit.

Maar eigenlijk zijn deze dingen niet echt moeilijk. Neem gewoon telkens kleine logische stapjes, kijk goed hoe ze reageert, en durf te praten als iets niet duidelijk is. Jij kent haar 't beste, dus uiteindelijk weet jij het beter dan wij.

Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 02:59
Verwijderd
[QUOTE=Paranoide;33417878]

Je kan bijvoorbeeld vragen of je met je hand in haar broek mag, als je dat niet zomaar durft te doen (en/of niet zeker weet of zij wel wil). Of je kan zeggen: "Hey, we kunnen de volgende keer een paar kledingstukken uittrekken, zonder dat we meteen echt seks hebben, lijkt jou dat ook leuk?"

Hihi, grappig hoe je dat omschrijft. Je kan ook vragen als ze dat weer doet: "Heb je zin om wat verder te gaan?" Als ze zegt: "ja is goed" Dan vraag je (want je bent een beetje onzeker/zenuwachtig zoals je al zei) "Wat lijkt je leuk om te proberen?" Of inderdaad: zullen we wat uittrekken?

Have fun!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 13:20
Verwijderd
'Is mn meisje er klaar voor' klinkt wel alsof je een hond hebt waarvan je niet zeker weet of die al gesteriliseerd mag.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2013, 22:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hallo,
Ik ben 15 jaar oud en mn vriendin ook,
We hebben nu 2 maanden en we doen regelmatig aan droog neuken ( op elkaar liggen en seks bewegingen maken met kleren aan ) , maar we hebben nog geen " handwerk " gedaan , gister waren we weer bezig en toen legde ze mijn hand op haar kut , ik ben in zulke momenten best verlegen dus mijn vraag is; denken jullie dat zij er klaar voor is om verder te gaan en hoe pak ik dat aan?

Vrolijk kerstfeest,

- Cookiesboy.
Wat heb je dan gisteren gedaan met je hand? Hem angstvallig teruggetrokken en niks gedaan, om er de volgende dag twijfelend over te komen posten?

Lijkt me nogal wiedes dat ze er klaar voor is om verder te gaan, als ze je hand zo op haar kut legt.

Regels voor berichten