Hai!
Ik zit nu in het 2e jaar van Toegepaste Psychologie (HBO), en heb net gesolliciteerd via skype voor een stage in Engeland de eerste helft van 2015 bij human resources, een superbaan die precies past bij de theorie etc van mijn opleiding, een enorme uitdaging, engels leren praten wat ik echt wilde leren

maar...
- Het is een half jaar van huis weg, ik weet niet hoe/of ik dat red. Ik laat vrienden en familie achter
- Ik krijg er niks voor betaald, ik moet er zelfs 3500 euro voor het halve jaar betalen voor huisvesting (dit is wel inclusief gas/water/licht, eten, drinken en activiteiten (excl alcohol)). Mijn ouders zijn bereid dit te betalen maar het knaagt wel aan mij - hoewel ze dan geen geld besteden aan mij qua eten en drinken omdat ik dan uit huis ben is het een flink bedrag en investeren ze in mij terwijl ik zelf ook nog licht twijfel
- De afgelopen 4 maanden heb ik last gehad van mijn keel, hoewel ik sinds 2 weken in behandeling ben bij een logopedist en er al voortgang in zit (doordat ik voorheen verkeerd mijn stem gebruikte) ben ik bang dat er zoiets/andere blessure in het buitenland gebeurt.
Het is zo gaaf, een onwijze uitdaging, maar nu dat de kans zo dichtbij is weet ik het even niet meer.
Edit: oeps! had voor studentenlevenforum moeten kiezen, niet studiekeuze!