Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2014, 16:54
XperiaHDD
XperiaHDD is offline
Hallo Allemaal,

Ik heb een probleem en ik ga het uitleggen,
Ik had een heel leuk meisje ontmoet in de eerste klas van de middelbare school, de eerste keer dat we elkaar zagen vonden we elkaar al leuk, toen was het allemaal heel apart, ik keek en zij keek weg, zij keek in ik kijk weg. Ik denk dat het wel bekend voorkomt.

in het jaar hebben wij een goede vriendschap met elkaar opgebouwd, met bijzonder veel ruzie omdat we beide een sterke mening hebben en beide gelijk willen hebben.

Ze heeft me ook bepaalde tijden in het jaar leuk gevonden, tussen de ruzies die om niks gingen. Omdat we toch eigenlijk wel van elkaar hielden op dat moment.

Dat was allemaal nog heel nieuw voor mij en ik heb op dat moment niet mijn kans gegrepen.
Het 1e jaar ging voorbij, met een gevoel van dat het niet goed is gedaan.. Ik had gewoon moeten doen, dan was de kans dat we samen vriendje en vriendinnetje waren heel erg groot.

in 2e klas kreeg ze een vriendje, op dat moment ging onze vriendschap gewoon door en ging zelfs beter.

maar nu komt het!

op een bepaald moment, ging het uit.. Toen stond ik voor een keuze, ze vond me niet meer leuk en moest me zelf wel heel erg opnieuw gaan bewijzen.

De laatste zit er een echte ''player'' met haar de knuffelen en ik ben gewoon Jaloers? omdat tussen mij en haar gaat het helemaal niet meer zo goed, ik houd zo erg van haar.. en kan het niet hebben dat er iemand die niet om haar geeft zo met haar omgaat.

Ik weet niet wat ik moet doen, ik vind haar al 1,5 jaar leuk en het is er nooit van gekomen! als het goed was gegaan wel. maar altijd was het op het verkeerde moment.

Ik denk er nog elke dag aan, hoe het wel geweest had kunnen zijn en ik huil zeker een paar keer per week, ja ik ben een jongen... maar ik hou gewoon van haar, en wil haar zeker niet kwijt.

Maar nu ben ik op de leeftijd aangekomen dat ik meer dan vriendschap wil, omdat dat begint nu langzamer hand vervelend te worden.

Wat moet ik nu doen? moet ik er mee stoppen.. moet ik het nog gaan proberen? wat zal ik zeggen.

ik weet het niet meer, ik krijg zelfs de neiging om van school af te willen ivm met dit probleem dat ik er niet meer mee bezig hoef te zijn.

Daar gaat mijn middelbareschooltijd denk ik bij me zelf.

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Thnx!

Edit: ze zegt ook dat ik veel meer voor haar beteken dan die player, maar daar geloof ik niet in en ze word boos als ik daar mijn mening over geef.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2014, 17:50
Verwijderd
Ik zou iemand anders zoeken dan haar.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 08:44
hookee
hookee is offline
In jouw ogen (eerlijk verliefd) is een ander al gauw een "player", "want zijn liefde kan toch nooit zo sterk zijn als de liefde die ik voor haar heb?". Kijk daar eerst eens kritisch naar.
Ten tweede, hoe reageert zij op zijn advances? Ze is er, ondanks dat ze zegt dat jij meer betekent, toch ook niet vies van. Onderschat haar ook niet, vrouwen zijn geen willoze mensen die zich alleen maar laten inpakken.
Hou je mening eens voor je, vraag haar eens mee uit (nu het misschien nog kan) en maak haar duidelijk dat het om romantische redenen gaat. Als ze er niet op in wil gaan (of haar player wil meenemen) weet jij genoeg, toch?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 17:18
XperiaHDD
XperiaHDD is offline
Hai,

Dankje wel voor je advies, dat lijkt me wel een goed plan.
Ik laat het horen!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2014, 20:13
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
zoen haar random. Of zeg dat je haar geweldig vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten