Beste allen,
Net zit ik heerlijk mijn tanden te poetsen. Ik ben bijna klaar, maar plotseling ontstaat er een rare smaak in mijn mond. Ik vind het verdacht en ben dus met een tandenstoker gaan onderzoeken waar die smaak vandaan komt. Helemaal achterin linksonder blijkt het naar een vuilnisbak te ruiken

Ik denk hard na: NEE DAAR ZIT EEN VERSTANDSKIES ONDER HET TANDVLEES. Ik pak een zaklamp en schijn maar even in mijn mond en zie dat het kleine stukje tandvlees grijs en kapot lijkt (alhoewel dit kan normaal zijn, want ik heb het natuurlijk nooit eerder bekeken). Maar goed 1 ding weet ik zeker: Ik heb linksonder achterin helemaal een verstandskies die geen ruimte heeft om door te komen en dus vastzit onder het tandvlees. En daar ruikt het heel erg goor.
Dat kan maar 1 ding betekenen: Ontsteking/Infectie.
IK BEN BANG
Ik vind het niet erg om naar de kaakchirurg te gaan en hem te laten verwijderen, maar als ik morgen een afspraak maak dan zal dankzij de wachtlijsten ik natuurlijk pas ergens in augustus aan de beurt zijn.
Niet dat volgende maand beter zou zijn, want dan heb ik het druk.
Ik heb er nu geen last van, maar ik vrees dat die geur toch uiteindelijk tot pijn in mijn mond en/of kaak zal gaan leiden.
Ik weet niet wat ik moet doen