Heb het vaak genoeg meegemaakt, maar 't is lastig om achteraf te zien dat iemand weinig gedaan heeft. Daarom komt men er vaak mee weg

.
Wat ik in ieder geval altijd gedaan heb ik in ieder geval de docent/begeleider aanspreken (tenminste was bij ons zo had je 1 begeleider die je kon raadplegen voor alle vragen). Ga niet altijd bij de eerste keer dat het gebeurt er heen, maar spreek eerst je groepsgenoten er op aan. Zodat hun niet denken dat het in eens uit de lucht komt vallen wanneer de docent hun er op aan spreekt.
Zorg er voor dat je zelf goed bijhoud wat je gedaan hebt, zodat je dit achteraf altijd aan kan tonen. Heb ik in ieder geval wel eens gedaan, aansturen op individuele beoordeling. Dan ben jij niet de pineut dat je een lager cijfer krijgt dan de rest, zou niet eerlijk zijn. Dan krijg jij misschien wel een voldoende en de rest een onvoldoende en dan moeten ze zichzelf er maar mee redden.
Succes en ik hoop dat je hier wat aan hebt. Hoop dat je het niet te vaak meemaakt, er is namelijk niets zo vervelend als dit.