Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2014, 19:08
Verwijderd
Beste mensen,

Afgelopen tentamen kregen we ineens te horen dat we geen GR 84 mochten gebruiken als die niet gereset was bij constructies.

Omdat ik ook de ABC erop zal ik graag die op mijn GR houden.

Nu zag ik ergens een keer een trucje bij iemand dat je klikt reset en dan staat reset voltooid iets van mem cleared. Maar blijven al je programma's staan.

Iemand die weet hoe dit werkt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2014, 20:47
ThomasJu
ThomasJu is offline
Moet je al het geheugen wissen? Of alleen het RAM. Als dat zo iets kan je je programma voor de ABC formule 'archiven'.

Dit doe je in het Memory menu (MEM) en daarna de optie Memory Management. Je moet nu een sterretje voor je gewenste programma('s) zetten. Als je nu je RAM reset blijft hij gewoon staan. (Wel weer even 'unarchiven' als je hem wil runnen).

ps: leer die formule gewoon uit je hoofd
Met citaat reageren
Oud 21-01-2014, 17:41
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
leer die formule gewoon uit je hoofd
Hier sluit ik me bij aan. Sinds de invoering van de grafische rekenmachine lijken de wiskundige basisvaardigheden bij de leerlingen flink achteruit te zijn gegaan.
Oud 22-01-2014, 20:55
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Citaat:
Hier sluit ik me bij aan. Sinds de invoering van de grafische rekenmachine lijken de wiskundige basisvaardigheden bij de leerlingen flink achteruit te zijn gegaan.
Ik weet niet in welk jaar je nu zit, maar bij onze tentamens (HBO) krijg je een rekenmachine van school. Dan gaat dat dus niet op, formules in je rekenmachine zetten.

Zo lastig is de ABC formule toch niet? Prima uit je hoofd te leren hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten