Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat er ook gebeurd is (ik mag aannemen dat je vader schuld bekend heeft, hoe zou ze 't anders weten?), de manier waarop ze nu tekeergaat werkt alleen maar in haar nadeel, ze drijft hem alleen nog maar verder weg. Op zakenreis en dan telkens een schreeuwend "wijf" aan de telefoon, wat zou jij doen?
De ruzies kunnen natuurlijk psychische oorzaak hebben, stress, mid-life crisis, noem maar op. Scheiden heeft natuurlijk grote gevolgen, vooral nu. Ik denk dat je moeder geen uitweg ziet; geen inkomen, geen eigen huis kunnen betalen, geen werk in het vooruitzicht, inmiddels 40 en dan single; allemaal stressverhogend en dat is dus duidelijk zichtbaar. Je vader wil waarschijnlijk ook wel weg uit deze situatie maar voelt zich waarschijnlijk verantwoordelijk voor haar en jou. Hij wil niemand in de steek laten (maar wil ook niet zo z'n leven voorbij laten schieten). Hij vertoont vluchtgedrag en vraagt zich af wat er mis met 'r is. Ik zie toch maar één oplossing; praten met een relatietherapist. Misschien kun je ze eens "verdwaald in de liefde" laten lezen. Dat kunnen ze helemaal in hun eigen tijd doen, hoeven ze nog niet met elkaar te praten en misschien worden ze erdoor getriggerd hulp te zoeken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |