Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ris, doe alsjeblieft geen gekke dingen...
![]() [Dit bericht is aangepast door Leonoor (09-11-2001).] |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik ben gewoon zo bang ![]() Dank je toch meis (l) (f) Citaat:
![]() ![]() jullie alletwee nog enorm veel liefs(l)(l)
|
![]() |
Dit is echt heel mooi Muri.
( Ik ben opzich geen voorstaander van het reageren op het gevoel achter het gedicht, maar voor jou maak ik een uitzondering. Jij kunt nog geen afscheid nemen, je hebt te veel te bieden en ... wij moeten nog zoveel van jou lezen. ) Stay.
|
![]() |
Ik heb je gedicht niet gelezen, is op dit moment ff niet zo goed voor me, maar ben op de titel afgegaan.
Ik wil ff één ding zeggen... Het licht gaat nooit uit, het licht blijft altijd branden en is het niet in jou hart, wat wel kan, daar geloof ik in, dan is het wel in het hart van iemand die om je geeft... Kus, Marchje
||
Citaat:
*weet echt niets zinnigs te antwoorden ofzow* ![]() zelf erg veel sterkte hoor !! ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Wrom denken sommige zo positief over wat ik te bieden heb ...en dan te spreken bijna alleen over i-net.IRL is het zow anders ![]() noujah bedankt iig ![]()
||
Citaat:
Als ik me sjaal nu omsla,kan ik het niet meer laten om te denken aan alle goede mensen (zoals Ringmaster wel te verstaan ) op deze wereld... Jammer dat er zo weinig zijn zekers? ![]() [Dit bericht is aangepast door murwari (10-11-2001).]
||
![]() |
Citaat:
Mmmmmmmm, ik ben nu te dronken om te reageren.
||
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door murwari (11-11-2001).]
|
![]() |
|
![]() |
geef het leven niet op Muri
ik heb ook heel veeel geleden ik zie het ook niet meer zitten maar toch geef ik het niet op snap je? God ziet alles als je hier benden lijdt Dan zal je daarboven genieten! Dus blijf A.U.B. een hele grote knuffel van gabriella. P.s Je gedicht is toch heel mooi hoor! |
![]() |
|
![]() |
He meisje
ik ken je dan wel niet maar je gedicht is al mooi genoeg om je te vertellen dat je jezelf niet zomaar op mag geven als ik die reacties zo lees zijn er genoeg mensen die echt om je geven doe hun en je zelf geen verdriet laat die kaarsjes toch branden en zoek iedere dag een lichtpuntje Dat helpt echt ik heb ut zelf ook moeilijk maar zo sla ik mezelf er door heen er zijn echt wel mensen die om jou geven ik weet hoe moeilijk ut is maar zoek de lueke kant van het leven weer op ik wens je heel veel sterkte veel liefs van The-Girl-
|||
![]() |
Citaat:
Dankje... ooit kom je er wel, geloof me maar... *kusjegeefdoew*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
All you need is love Verwijderd | 3 | 28-12-2005 11:16 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Moederliefde Angeles | 6 | 03-02-2003 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |