Hallo,
Ik ben een jongen uit zuid-Holland en ik ben 15 jaar en zit in 3HAVO.
Ik werk op dit moment bij de Digros (binnenkort Dirk) ik vond het een leuke baan met leuke collega's.
Het probleem is dat ik en mijn baas een enorme ruzie hebben gehad en bijna elke keer weer hebben (het valt echt niet meer uit tepraten).
Ik kan veel hebben maar ik ga nu zwaar depressief naar mijn werk over 8 maanden zal mijn contract pas aflopen ik wil dus graag ontslag nemen.
Maar ik heb dit baantje wel nodig me ouders zijn niet bepaald rijk en ik moet schooluitjes zelf betalen en als ik voor mezelf ook nog af en toe een zakje chips wil halen zal ik moeten blijven werken.
Nu vraag ik dus wat zijn nou echt leuke bijbaantjes voor 15 jarigen ik ben binnenkort nog geen 16 dus kan helaas niet de horeca in ik kan goed aanpoten en werk netjes (ik kan alleen niet tegen bazen die continu je aanstaren en volledig afzeiken op een product dat volgens hem net niet recht staat) ik wil het liefst niet in een supermarkt werken.
Ik hoop dat jullie genoeg info hebben en me kunnen vertellen wat er mogelijk is als 15 jarige in de bijbaantjes business
Alvast heel erg bedankt
EEN ZWAAR DEPRESSIEVE DIGROS MEDEWERKER