Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2014, 22:48
Purkie
Purkie is offline
Heey allemaal,

Ik ben verliefd op een meisje die ik vorig jaar tijdens een regioweekend heb ontmoet. We hebben gezellig gekletst enzo. Toen had ik eigenlijk wel een beetje een verliefd gevoel. Ik voelde me op m'n gemak als ik met haar sprak of in haar buurt was. Ook zag ze er héél leuk uit

Na het weekendje had ze me toegevoegd op Facebook en Twitter. Daar zag ik dat ze al best wel een tijdje een vriendje had. Daar heb ik me bij neergelegd en ik dacht, dat wordt toch nooit iets.

Sinds twee of drie maanden is het uit met haar vriendje en ze heeft hem ook overal gelijk ontvriend enzo. Sinds kort is bij mij dat verliefde gevoel dat tijdens het weekendje speelde weer terug... Als ik foto's van haar zie denk ik gelijk weer terug aan dat ene fantastische en gezellige weekend.

Kwam haar laatst tegen tijdens het stappen. Ze was met een groepje en ik ook. Heb er even aan zitten denken om naar haar toe te gaan en een praatje te maken maar dat durfde ik echt niet...

Ik heb ook het gevoel dat ze de laatste tijd in een moeilijke periode zit als ik haar Tweets mag geloven. Heb eraan gedacht om te vragen wat er aan de hand is maar ik vind dat zo eng... Spreek nooit met haar en dan ga ik nu opeens praten. Dadelijk denkt ze, wat moet hij nu weer.

Zou zo graag met haar in contact komen maar ik weet niet zo goed hoe... Ben echt een beetje een schijterd op dit gebied.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2014, 00:00
Verwijderd
Geen schijterd zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 00:17
Verwijderd
Gewoon praten. Als ze denkt 'wat moet hij nu weer' had ze sowieso geen interesse in je en kan je beter verder gaan met het zoeken van een meisje.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 18:25
Verwijderd
Als het een leuke tijd was waarbij je leuk praatte was in ieder geval wel de vriendschap daar. Praat met dr, ze zal sws niet denken van 'daar heb je hem weer' omdat jullie wel leuk contact hadden. En van daar uit misschien opbouwen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2014, 20:46
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Je kan het! Als je nu niks doet, krijg je er later spijt van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten