![]() |
|
Dat werkt inderdaad het beste, maar sommige mensen kunnen zich gewoon echt niet inhouden (in de supermarkt dus al niet). Dan zijn die apart verpakte koekjes wel een goede oplossing. Mijn vader haalde wel eens een zak met kleine zakjes chips, dat is ook een optie. Dan moet je natuurlijk niet 3 zakjes leeg eten (zoals mijn vader deed
![]()
|
Verwijderd
|
Het makkelijkst is inderdaad het in de winkel al gewoon laten liggen, loop gewoon niet langs de schappen met snoep en chips. Bij mij werkt 1 koekje ook niet, die koekjes liggen in de kast en dan worden het er dus zo 2, 4, heel pak... In het weekend maak ik bv tiramisu of een (kleine) taart. Dat is dan extra lekker!
|
![]() |
|
Suikers zijn wel problematisch als je wilt afvallen. Is het geen idee om meer te wennen aan andere soort snacks? Pak wat vaker donkere chocola ipv iets zoets, en ander doe de grote tip van mijn moeder; vries een bakje druiven in. Als je zin hebt in een snoepje, pak je een bevroren druif. Klinkt raar, is super lekker....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In fruit zitten ook veel zuren en suikers die ook niet echt bevorderlijk zijn voor je gebit, zeker niet als je de hele dag door dat soort dingen snoept.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #50 Mara | 500 | 06-05-2005 21:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #49 Verwijderd | 498 | 03-05-2005 10:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #3!!! Me_Myself_and_I | 245 | 26-05-2002 09:10 |