Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2014, 19:16
Caviamax
Caviamax is offline
Hallo,

Ik vind het leuk om adviezen te geven. Nu dacht ik, is er niet een organisatie of iets van een vereniging waar ik dit in de praktijk kan brengen? Deels omdat ik het leuk vind, aan de andere kant als vrijetijdsbesteding om nieuwe mensen te ontmoeten.

Heeft iemand een idee waar ik dit kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2014, 20:18
Verwijderd
Op welk gebied wil je advies geven? Economisch, sociaal, politiek, cultureel gebied, of anders?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2014, 12:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoe oud ben je en wat voor kwaliteiten heb je te bieden/wat voor studie doe je/zou je willen gaan doen?
Oud 25-03-2014, 18:05
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Op welk gebied wil je advies geven? Economisch, sociaal, politiek, cultureel gebied, of anders?
Mmm... moeilijke. Ik denk dat cultureel, sociaal of politiek mij wel het meest aanstaat. Ook vind ik het wel leuk om dingen te regelen

Citaat:
Hoe oud ben je en wat voor kwaliteiten heb je te bieden/wat voor studie doe je/zou je willen gaan doen?
Geen idee eigenlijk wat ik zou willen! Ik ben twintig en studeer, ik wil niets met mijn ''studieexpertise'' doen. Ik kan goed luisteren, vind het leuk om vragen te stellen en vooral door te vragen. En ik denk dat ik ook wel creatief ben in het bedenken van oplossingen. Ik vind het leuk om iets uit te zoeken en met mensen in discussie te gaan hoe iets het best aan te pakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten