Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2014, 19:02
Martini_C
Martini_C is offline
Hallo,

Ik ben een jongen van 17 jaar. Volgens mij heel laat in de groei gekomen en ik ben 1.69m. Mijn vader is 1.75m en mijn moeder is 1.65m.
Nu heb ik het volgende probleem. Ik kan mijn voorhuid in slappe én stijve toestand niet helemaal over de eikel krijgen. In slappe toestand tot bijna het dikste gedeelte en in de stijve toestand tot net iets minder ver. Ik zou graag willen weten of het toompje nog iets oprekt naar mate de puberteit zich nog volgt? En of ik seks kan hebben (met condoom) zonder dat de voorhuid helemaal over de eikel is?
Ook vrouwen mogen reageren hoor

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2014, 20:33
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Het kan zijn de voorhuid de beweging gewoon niet gewend is. Elke dag even proberen hem verder te krijgen. Waarschijnlijk lost dat het probleem op, varierend van aantal dagen tot een paar weken.

In het ziekenhuis kunnen ze met een eenvoudige ingreep het probleem ook verhelpen; maar stel voor eerst het bovenstaande te proberen.

Sex hebben lijkt me overigens wel lastig dan? Aftrekken lijkt me al niet echt eenvoudig. Hangt er wel vanaf tot hoe ver die nog precies terug komt en hoeveel last je daar wel/niet van hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2014, 11:54
Sense Infolijn
Sense Infolijn is offline
Citaat:
Elke dag even proberen hem verder te krijgen. Waarschijnlijk lost dat het probleem op, varierend van aantal dagen tot een paar weken.
Je kan daarbij ook wat glijmiddel of babylotion gebruiken om het te vergemakkelijken. Maar let wel op. Middelen als massageolie of babylotion gaan niet goed samen met condooms. Dus gebruik die middelen alleen bij het masturberen.

Als het ook na langere tijd niet lukt, kun je via je huisarts een zalf voorgeschreven krijgen die de huid dunner maakt.

Echt een ingreep als besnijdenis is in de meeste gevallen niet nodig.
(Jan van Sense)
Oud 26-03-2014, 20:38
Niels97yolo
Niels97yolo is offline
Citaat:
Je kan daarbij ook wat glijmiddel of babylotion gebruiken om het te vergemakkelijken. Maar let wel op. Middelen als massageolie of babylotion gaan niet goed samen met condooms. Dus gebruik die middelen alleen bij het masturberen.

Als het ook na langere tijd niet lukt, kun je via je huisarts een zalf voorgeschreven krijgen die de huid dunner maakt.

Echt een ingreep als besnijdenis is in de meeste gevallen niet nodig.
(Jan van Sense)
Ik zou idd zeggen ga even langs je huisarts, beter een keer te veel dan te weinig
Met citaat reageren
Oud 26-03-2014, 20:46
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Je klinkt vrij wijs voor iemand die 97yolo in z'n gebruikersnaam heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2014, 21:09
Niels97yolo
Niels97yolo is offline
Citaat:
Je klinkt vrij wijs voor iemand die 97yolo in z'n gebruikersnaam heeft.
altijd leuk een gebruikersnaam verzinnen als je gewoon ergens op wil reageren en vervolgens ontdekt dat het best een leuk forum is
Met citaat reageren
Oud 01-04-2014, 13:28
pielemaus
pielemaus is offline
Ik heb hetzelfde gehad,,,, Oprekken is zeker mogelijk,je moet dan steeds iedere keer het zover proberen dat het net geen pijn doet, en zoveel mogelijk herhalen. Dus niet alleen met masturberen, maar na ieder toiletbezoek zover mogelijk je velletje naar achter schuiven.
Het helpt als de huid weker gemaakt wordt (bijv. in bad proberen). Zalfje van een arts kan ook maar gewone Nivea helpt ook al.
Denk niet dat het snel gaat, je moet ook niets forceren. Iedere keer een millimeter verder.... Heeft bij mij een paar maanden geduurd .... Pas als dat niet helpt zul je je moeten laten besnijden. Afrukken met een vernauwing lukt nog wel, maar neuken kan pijnlijk worden als het te ruw gaat in het heetst van de strijd.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2014, 01:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hetzelfde gehad,,,, Oprekken is zeker mogelijk,je moet dan steeds iedere keer het zover proberen dat het net geen pijn doet, en zoveel mogelijk herhalen. Dus niet alleen met masturberen, maar na ieder toiletbezoek zover mogelijk je velletje naar achter schuiven.
Het helpt als de huid weker gemaakt wordt (bijv. in bad proberen). Zalfje van een arts kan ook maar gewone Nivea helpt ook al.
Denk niet dat het snel gaat, je moet ook niets forceren. Iedere keer een millimeter verder.... Heeft bij mij een paar maanden geduurd .... Pas als dat niet helpt zul je je moeten laten besnijden. Afrukken met een vernauwing lukt nog wel, maar neuken kan pijnlijk worden als het te ruw gaat in het heetst van de strijd.
Goeie tips! Vaseline of babyolie is er ook erg geschikt voor. En het mag wel net een beetje pijn doen. Maar wel voorzichtig aan en geduld hebben inderdaad.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten