Ik ga even, dit wel vol schaamte, de context van mijn verhaal schetsen. Ik was op een feestje en had echt veel te veel gedronken, echt veeeeeel te veel, en dit raad ik niemand aan, ik ben uiteindelijk bewusteloos geworden en heb een compleet gat van 4u in mijn geheugen. Maar goed, ik weet hier dus allemaal niks meer van maar een vriend van mij vertelde dat ik dus de hele tijd aan een jongen hing. Ik ken hem wel een beetje, niet heel goed, maar vind hem wel leuk en had af en toe ook wel het gevoel dat hij mij leuk vond. Maar hij had die avond ook redelijk al wat alcohol op en die vriend van mij zei dat hij ook heel erg rond mij hing en mij op zijn schoot nam en mij niet meer wou loslaten toen ze mij naar huis wouden brengen. Hij is toen helemaal meegekomen om mij met nog een paar mensen mee naar huis te nemen, wat uiteindelijk nog 3 kwartier heeft geduurd blijkbaar... En toen ik terug wat bij bewustzijn was en in mijn bed lag, zat eerst een vriend en vriendin van mij erbij, en toen zij weggingen kwam hij erbij zitten en begon allemaal lieve dingen te zeggen, dat ik geen sorry hoefde te zeggen, dat zo'n dingen hem al zo vaak waren overkomen enzo. En hij streelde door mijn haar en gaf mij de hele tijd kusjes op mijn wang en toen ook een kleintje op mijn mond. Ik vroeg of hij bij mij wou blijven en hij zei dat hij bij mij zou blijven tot ik sliep, maar dat mocht dan niet van die vriend van mij. Dus is hij doorgegaan, maar hij zat nog de hele tijd tegen mij vriendin te vertellen dat ik zo graag had dat hij bij mij bleef enzo. En toen heeft zij gezegd dat dat gewoon was omdat ik veel te veel gedronken had. En de volgende dag wou ik sorry tegen hem gaan zeggen en hem gaan bedanken en toen deed hij énorm kortaf tegen mij. Nu vraag ik mij af, was hij alleen maar zo lief en aanhankelijk omdat hij ook veel gedronken had? of schaamt hij zich dat hij zo tegen mij deed omdat mijn vriendin liet blijken dat ik hem helemaal niet zo leuk vind en dat ik alleen maar zo deed omdat ik heel dronken was? of wil hij gewoon niks meer met mij te maken hebben? Ik weet het echt niet... wat denken jullie?
|