Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2014, 17:17
verdwaaldmeisje
verdwaaldmeisje is offline
Hoi,

Ik heb me ingeschreven voor een VAVO-opleiding (TL-diploma) Alleen weet ik nu niet of ik voor sector Economie of Zorg en Welzijn moet kiezen

Ik scoor hoge cijfers in de volgende vakken: Economie, geschiedenis, Maatschappijleer 1 en 2, Nederlands en Biologie.

Waar ik slecht in ben is: Wiskunde Natuurkunde,Scheikunde (Aardrijkskunde vroeger op de middelbare school wel goed, nu weet ik dat niet)

Wat moet ik nu doen? En vreemde talen als Frans, Duits wil ik niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2014, 20:16
Pluis
Pluis is offline
Nou wat wil je later doen? Iets richting economie (dus handel, administratie, dat soort dingen) of wil je liever richting zorg (gezondheidszorg, doktersassistente, dat soort dingen). het idee van die richting is dat het je zo goed mogelijk voorbereidt op wat je ná die TL opleiding wilt gaan doen. Heb je daar al een beetje een idee van?
Oud 06-03-2014, 21:45
verdwaaldmeisje
verdwaaldmeisje is offline
Citaat:
Nou wat wil je later doen? Iets richting economie (dus handel, administratie, dat soort dingen) of wil je liever richting zorg (gezondheidszorg, doktersassistente, dat soort dingen). het idee van die richting is dat het je zo goed mogelijk voorbereidt op wat je ná die TL opleiding wilt gaan doen. Heb je daar al een beetje een idee van?

Ik wil de opleiding ICT beheerder doen, moEt ik daarbij wiskunde in mijn pakket hebben?
Of juridisch
Met citaat reageren
Oud 07-03-2014, 11:59
Vittorio
Vittorio is offline
Citaat:
Ik wil de opleiding ICT beheerder doen, moEt ik daarbij wiskunde in mijn pakket hebben?
Of juridisch
Laten we het houden op Wiskunde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten