Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2014, 11:34
Tijs15
Tijs15 is offline
We moesten met de muziek woord en dans academie een voorstelling doen.de generale repetitie liep niet zo gesmeerd en ik moest een duostukje doen en stukken decor op het podium zetten.toen zag ik haar,ze doet ook dictie net als ik,ze lachte zachtjes naar me en zocht wel contact met me achter de coulissen. De volgende dag moest ik wat vroeger gaan om te oefenen,zij ook.Ze kwam met de fiets aangereden en ze vroeg spontaan of het niet zou kunnen dat ik in haar school zat.dat klopte en we hebben wat gepraat.toen als we binnen gingen bleek het dat mijn compagnon om mee te oefenen er nog niet was.ze had het gehoord en ze nam spontaan de rol van mijn compagnon op haar om te oefen.achter de voorstelling heb ik haar niet meer gezien,het enigste wat ik weet is dat ze ook in hetzelfde dorp woont,en dat ze 13 is en ik 15.ik weet niet of ze alles vriendschappelijk bedoelde of dat ze ook wat voelde,wat denken jullie?en hoe zou ik haar eventueel kunnen versieren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2014, 22:23
bloodyb
bloodyb is offline
Vraag haar een keer om een ijsje te gaan eten.
Oud 17-03-2014, 23:06
Prospect
Prospect is offline
Als ze je niet kent en er waren veel mensen bij, dan ziet ze je echt wel zitten. Praat gewoon eens met haar voor of na je muziekding, vraag haar naam etc. Als je haar dan regelmatig gesproken hebt kun je er naar toe werken om haar mee uit te vragen.

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten