![]() |
|
Verwijderd
|
Dat heet breathplay. Misschien kun je je 'ns verdiepen in BDSM en Femdom. Houd er wel rekening mee dat hoe 't gaat in jouw fantasie niet per se is hoe 't gaat in 't echt. Deze blog is een goed begin.
Levensgevaarlijk is het niet, zelfs niet als je zo ver gaat dat iemand echt flauwvalt uit zuurstofgebrek. Tenminste, voor zo ver ik weet blijkt dat niet uit de relevante wetenschappelijke studies. Wel moet je 1) goed weten wat je doet, 2) niet in je eentje gaan zitten klooien, 3) met redelijke zekerheid weten dat je vriend(in) niet stiekem moordplannen heeft. En het alleen doen als jullie 't allebei leuk vinden, natuurlijk. |
![]() |
|
Ik vraag me wel eens af hoe dit soort dingen ontstaan; "Goh, ik zag laatst op TV dat er een meisje verkracht en vermoord was. Dat wil ik ook wel eens meemaken, wil je dat ook eens (bijna) met mij doen?"
De combinatie sex en moord zie ik liever niet gemaakt worden. Eigenlijk een heleboel dingen met moord niet.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: niets voor mij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar we hadden 't niet over de effectiefste manier om dominantie te communiceren, ik vroeg me door jouw heftige 'belachelijk!' alleen af of ik een effectieve parallel kon trekken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
Zolang OP naast het gekots ook andere feedback krijgt zie ik geen probleem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-12-2013 om 21:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je weet zelf dat de spanning zit in het tot het uiterste gaan, anders is het niet opwindend (genoeg). Dus waarom doen mensen dit? Omdat ze de spanning van het doodgaan willen doorgaan (vlak voordat de partner je keel weer loslaat). Of zou TS een G-spot in z'n keel hebben die alleen gestimuleerd wordt bij zuurstofgebrek? |
![]() |
|
Verwijderd
|
omdat het geil is als je keel wordt dichtgeknepen omdat je dan slap wordt, sterretjes ziet en iemand macht over jou heeft en alle controle heeft. Er is geen seconde aan dat ik dan denk van oei wat spannend ik balanceer nu op het randje van de dood.
Als het goed is, is die partner ook geen moordlustige psycho maar iemand die zeer veel verantwoordelijkheid op zich heeft en alles scherp in de gaten moet houden en te allen tijde jouw veiligheid bewaakt (en dus op tijd loslaat) en uiteraard moet die persoon weten wat hij doet, dus zich van te voren hebben geďnformeerd. Dit is dan ook niet iets wat je even zomaar met iedereen kan doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel, de bokswedstrijd kan dat wel zijn. Mensen lopen geroutineerd botbreuken en hersenschuddingen op door boksen. Permanente schade komt ook regelmatig voor. En gek genoeg is dát algemeen geaccepteerd. Maar owee als je je chick graag bij 'r keel tegen de muur zet terwijl je haar zoent, dan ben je opeens een psychopaat en zij levensmoe volgens hookee de seksexpert. Ik vind dat gek. Nogmaals: je hoeft 't niet zelf te doen. Je mag het zelfs heel dom of onaantrekkelijk vinden. Maar met 't luidkeels extrapoleren van andermans motivaties moet je wel uitkijken, want dat gaat niet meer over jouzelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik noem niemand een psychopaat, doe gewoon wat je lekker vindt. Ik vind 't niks, aan beide kanten. En dat zeg ik zonder het ooit geprobeerd te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
En v.w.b. de vergelijking van de achtbaan; de spanning zit grotendeels in dat je eruit kan vallen (en dood gaat) daarom is het eng, spannend en opwindend, net als hard rijden. Ik ben van mening dat een goede achtbaan je continue laat denken dat het verkeerd afloopt. En toch zou niemand mij bij een soortgelijke vraag als hierboven antwoorden met "verkeersongeluk, gevaarlijk, dodelijk". |
![]() |
||
Citaat:
Ligt er ook een beetje aan hoe je het formuleert he. Als ik bijvoorbeeld 'in een wagen keihard naar beneden storten en meerdere keren over de kop gaan' zeg zul je niet snel aan entertainment denken. Als ik 'met een enorme snelheid uit een vliegtuig naar de grond storten' denk je misschien niet meteen aan parachutespringen. En als ik begin over 'tussen gevaarlijke dieren zoals moordlustige haaien zitten met een relatief kleine hoeveelheid zuurstof tot je beschikking' denk je misschien ook niet aan duiken. Maar hee, al deze dingen lijken hun risico's te hebben en toch is dat wel 'algemeen geaccepteerd'! Verder zou ik overigens ook niet graag met een plastic zak in de weer gaan, maar het punt wat jij probeert te maken is redelijk triest wat mij betreft.
|
|