Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2014, 17:56
NahroBoy
NahroBoy is offline
Ok, dus ik heb laatst een Benq GW2760HS monitor gekocht. De native-resolution van de monitor is 1920x1080 (1080p). Ik heb een PS3 320GB en gebruik high speed HDMI kabel.

Nu wil ik Fifa gaan kopen, maar ik herinnerde me iets van de vorige Fifa:

Op de achterkant van het spel staat dat het spel alleen 720p ondersteunt (en 480p maar dat boeit niet) en dus geen 1080p. Maar als je in de PS3 beeldscherminstellingen gaat en daarna "instellingen videouitvoer" en dan "aangepast" en als je dan de resoluties uitvinkt en alleen 1080p vinkt en dan het spel opstart word de spel in 1080p weergegeven.

Mijn monitor heeft dus een native-resolution van 1920x1080 en mensen op internet zeggen dat als je op de zelfde resolutie als je monitor native-resolutie speelt, dat dat het misnte input lag geeft/ snelste reactie. Maar geld dit ook bij Fifa, omdat je hier volgens mij het spel van 720p upscaled naar 1080p (Ik weet niet zeker of het upscalen is).

Maar moet ik dus nu dan op 1080p fifa spelen voor een snelelre reactie of op 720p
a.u.b snelle reactie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2014, 15:13
Carn
Carn is offline
1080; want dat is de native resolutie van je monitor. Je PS3 moet de boel upscalen. Maar of dit nou echt merkbare lag veroorzaakt; ik betwijfel het.
Reageren

Regels voor berichten