Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ze het door vertelt, zegt dat meer over haar, dan over jou. Maar je hebt het dan wel geprobeerd. Maar waarom zou ze t door vertellen? Het is toch alleen maar leuk/speciaal als iemand je uit vraagt?
Ik zou me nergens zorgen om maken. Hoe je haar misschien kan uit vragen: dat je bijvoorbeeld 2 kaartjes voor de film hebt, maar dat je nog iemand zoekt, of dat zij mee wilt? Dan heb je niet het date-date idee, wat het voor haar misschien makkelijker maakt om ja te zeggen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké. Heel erg bedankt voor je reactie. Je hebt me overtuigd, bedankt. Ik ga haar binnenkort wel vragen.
Dat bios idee os wel goed, maar ik doe liever iets waarbij ik meer met haar kan praten ofzo zodat dat misschien minder gênant wordt en zodat ik haar beter leer kennen. En als ik nou zeg dat dat is waarom ik haar uitvraag, Werkt dat? Of niet? |
![]() |
|
Je kan het ook nu doen he! Nu voel je je zeker, morgen misschien niet meer. En je stelt het niet uit, waardoor je niet hoeft te stressen.
Maar opzich kan dat een goede reden zijn. En op een date kan je ook zien of het klikt. Je kan ook eventueel samen beslissen wat een leuke date zou kunnen zijn. Weet niet wat haar interesses zijn? Maar dat je daar een beetje op inspeelt? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Scanderen Rosbieff | 7 | 23-09-2008 15:30 | |
Lifestyle |
en wat heb jij vandaag gedaan? innogen | 500 | 01-01-2007 22:03 | |
Liefde & Relatie |
jongen met zoentrauma (dat heb ik weer :p) VirginVampiress | 32 | 13-12-2003 00:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Snel moe Hukkie | 35 | 12-10-2002 10:31 | |
Psychologie |
Problematische nieuwsgierigheid? Marc S | 108 | 10-03-2002 21:10 |