Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2014, 15:45
LizardKing
LizardKing is offline
Ik heb al een paar keer xtc gebruikt en vond dat bijna elke keer geweldig, laatste keer was heel vet alleen bij de inslag werd ik duizelig m'n beeld begon te trillen en ik heb nog net niet gekotst (wel gekokhalsd). nu hoor ik van ongeveer iedereen die ook (pure) mdma in poeder of kristalvorm heeft gebruikt dat veel chiller vind omdat de inslag minder heftig is en ze zich gewoon chiller en lekkerder voelen. nu ben ik van plan om binnenkort ipv pillen ook mdma te doen maar ik vraag me af hoe je dit het beste kan doseren, ik bedoel als je en likje neemt weet je toch nooit hoeveel je precies neemt en neem je dus al gauw te veel? of juist te weinig. afwegen lukt ook niet echt want ik heb geen weegschaal daarvoor en op een festival ofso is dat ook lastig dus hoe doen jullie dat?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2014, 15:52
LizardKing
LizardKing is offline
oh en zijn jullie het eens dat mdma poeder of kristallen chiller zijn dan in pilvorm?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2014, 18:01
zoef de haas
zoef de haas is offline
Een weegschaaltje kopen zijn helemaal niet duur en best handig/verstandig
Ik vind mdma overigens veel harder inslaan dan pillen, pillen voel ik langzaam opkomen, mdma klapt er ineens heel hard in. Ik heb er ook veel minder van nodig en ga er veel harder op ook dan op een xtcpilletje. Verder vind ik de uitwerking wel relaxter, maar minder energiek, Ook zie je veeeeel meer dat ik iets op heb dan bij een gewone pil daarom vind ik het persoonlijk voor festivals niet heel relaxed maar voor een thuisfeestje echt meer dan dikke prima

Overigens ken ik ook mensen die bij welke vorm van mdma inname moeten kotsen, je stopt immers iets in je lichaam wat er niet inhoort en de een reageert daar sterker op dan de ander.
Oud 07-07-2014, 23:25
Prospect
Prospect is offline
Weegschaaltje kopen inderdaad.
Of het chiller is weet ik echt niet, heb zelf een maandje terug voor de eerste keer MDMA gedaan (wel al veel ervaring met xtc) maar toen had ik al pillen op dus kon het verschil niet echt ervaren. Ik had geen weegschaaltje, heb gewoon 2 goede vingers gepakt, weegschaaltje is natuurlijk veel verstandiger.

Als je moet kokhalzen is het beter om even je vinger in je keel te steken op de toiletten of zo, even een half minuutje kut maar dan ben je er vanaf. Ik heb zelf alleen de eerste twee keer kotsneigingen gehad en de eerste keer zonder vinger in m'n keel was veel kutter omdat het langer duurde en er niks kwam dan de tweede keer toen ik gewoon besloot even m'n vinger in m'n keel te stoppen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten