Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2014, 10:20
wiskunde37
wiskunde37 is offline
Het zit zo:
In juli ga ik met 4 maten en een vriendin van een maat op vakantie naar Loret. Allemaal hartstikke leuk voor mij natuurlijk maar ik zit met een probleempje. Mijn vriendin heeft voor mij een vent gehad die al een tijd met een ander had toen die nog steeds met haar liep. Hierdoor heeft ze dus een beetje slechte ervaringen met jongens.
Zij weet ook heel goed hoe het met zulke vakanties als loret er in het algemeen aan toe gaat en daardoor ziet ze als een berg tegen die 2 weken op. Zo erg zelfs dat ze er nu al constant aan denkt. Ze weet dat ik nooit vreemd zou gaan maar die gedachtes blijven maar in der hoofd rondspoken omdat ze echt een beeld van die vakanties heeft. Zon zee zuipen en hitsige dames. Ik weet nu al dat het huilen wordt op het moment dat ik weg ga en daar kan ik dus echt niet tegen.. Ik ga dan ook met een minder fijn gevoel op vakantie..
Ze laat me verder wel gewoon alles doen en ze gunt me die vakantie ook, maar toch..

Iemand tips wat ik het beste kan doen of zeggen?
Iemand die dit herkent?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-04-2014, 14:16
bloodyb
bloodyb is offline
Zij heeft dus slechte ervaringen met 1 vriendje gehad maar ze weet toch wel dat niet elke jongen zo is. En ken jij je zelf goed genoeg om te weten dat je van andere vrouwen af kan blijven, ook als je behoorlijk wat biertjes en shotjes hebt gehad? Meer dan tegen haar zeggen dat je niet vreemd zal gaan kan je niet doen denk ik. Misschien is een romantisch dineetje een paar dagen voor je weg gaat een idee? En stuur haar een paar kaartjes als je er bent.
Oud 02-04-2014, 14:33
WolterB
WolterB is offline
Meer dan aangeven dat je het niet zult doen én je daar ook daadwerkelijk aan houden kan je niet doen. Als zij vertrouwensissues heeft is dat klote natuurlijk, maar om nu jouw leven daarop aan te passen gaat ook ver en dat wil ze ook niet zoals je zelf al aangeeft.

Dit is haar probleem vanuit het verleden waar jij niets meer mee kunt dan dit, behalve bewijzen dat jij niet zo bent als haar ex.
Oud 03-04-2014, 11:47
wiskunde37
wiskunde37 is offline
Bedankt jongens. Zal kijken of ik daarvoor nog even wat extra's met haar kan doen..
Het gaat mij vooral om het moment dat ik weg ga.. Ook al vertrouwt ze mij is ze bang dat de dames daar wat gewilliger zijn om het zo maar uit te drukken..

greeetz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten