Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2014, 11:53
televisie
televisie is offline
Hallo iedereen, ik heb een dringende vraag. Ik had eigenlijk gisteren een Studiekeuze check in moeten vullen om aangenomen te worden voor mijn opleiding, echter kreeg ik gisteren te horen dat mijn oma uit Turkije ernstig ziek is geworden. Dit speelt al dagen, maar gisteren is het dus toch echt serieus geworden. Ik wilde de keuzetest gisteren invullen, maar na het horen van dit nieuws kwam ik hier niet meer aan toe. Deze ochtend is mijn moeder naar Turkije vertrokken naar mijn oma, want er wordt gevreesd dat ze zal overlijden. Na het gedag zeggen van mijn moeder schoot mij binnen dat ik de keuzetest nog moest doen. Deze heb ik snel ingevuld en dezelfde ochtend, vandaag dus, opgestuurd. Echter ben ik wel een dag te laat...Ik heb een e-mail gestuurd waarin ik heb uitgelegd waarom ik te laat was met het invullen en ik ben van plan morgen (maandag) te bellen en zo nodig een persoonlijke afspraak te maken.

Ik ben nu wel echt bang dat ik in de problemen zit.. Wat ook echt balen is aangezien ik me op tijd heb ingeschreven, mijn studiefinanciering heb aangevraagd en bezig ben met mijn Ov-kaart..Zou iemand mij kunnen helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2014, 12:55
ThomasJu
ThomasJu is offline
Waarmee moeten we je helpen? We kunnen je hooguit het dringende advies geven om altijd alles ruim van te voren geregeld te hebben, en niet om alles op de laatste dag doen.

Bel gewoon morgen en vraag aan hen of je te laat ben, wij kunnen je daar niet mee helpen. Ik denk dat ze het vast wel begrijpen en je willen helpen zodat het toch geregeld kan worden. Soms is dit echter niet mogelijk omdat er bijvoorbeeld een deadline zit in een aanmeld programma.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2014, 13:40
televisie
televisie is offline
Met helpen bedoelde ik dus advies geven. Dank je wel Thomas.

Ik heb echter wel een adviesrapport gekregen dus mijn studiekeuze check is wel goed terecht gekomen. Ik vraag me ook gewoon echt af of dit zo belangrijk is aangezien er alleen een advies wordt gegeven en er nog geen definitieve keuze wordt gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2014, 13:41
televisie
televisie is offline
Maar goed, het wordt dus afwachten morgen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2014, 15:53
televisie
televisie is offline
Het is dan toch gelukkig goed gekomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten