Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2014, 15:53
Zanzonyx
Zanzonyx is offline
Hey allemaal,

Ik woon in een huis met 2 rokers, moeder en zus.
Sinds kort heb ik een vriendin die de stank van mijn kleren ed niet fijn vind. Zelf ruik ik het niet echt.

Is er een manier om van deze geur af te komen voor ik naar haar toe ga? Ze komt liever niet naar mij toe aangezien het huis ook naar rook ruikt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2014, 16:03
Verwijderd
Andere kleren aandoen voordat je naar haar toe gaat. En zeggen dat ze niet zo moet huilen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2014, 16:08
Zanzonyx
Zanzonyx is offline
Citaat:
Andere kleren aandoen voordat je naar haar toe gaat. En zeggen dat ze niet zo moet huilen.
Andere kleren, parfum op kleding etc geprobeerd maar niet gelukt nog.
En ik kan het me voorstellen dat ze het niet leuk vind om constant in rookgeur te zitten als we samen zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2014, 17:03
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Al je kleren ruiken naar rook als daar gerookt wordt ook al hangen ze schoon in je kast. De beste optie is te vragen of je moeder en zus buiten roken of in een afgesloten ruimte.
Oud 24-04-2014, 08:11
Verwijderd
De ouders van mijn ex rookte ook in huis. Ze rookten niet op slaapkamers (waar hun kleren lagen) en toch roken ze altijd naar sigaretten. Niks aan te doen - behalve vragen of ze buiten willen roken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 11:04
Zanzonyx
Zanzonyx is offline
Oke bedankt! Dan ga ik kijken of ik dit thuis bespreekbaar kan maken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 13:03
Verwijderd
Ik denk niet dat je familie vatbaar is voor 'mijn nieuwe vriendin vindt rook stinken dus of jullie niet meer willen roken in jullie eigen huis, ook al komt ze hier verder niet'.

Er is niet echt een praktische oplossing. Onpraktische oplossingen zijn er wel, zoals extra kleding kopen en die strikt gescheiden houden van je normale kleren, bijvoorbeeld in je kluisje of bij haar thuis. Ook moet je dan je haar millimeteren, want daar gaat ook rook in zitten.

Ik zou me wel ernstig afvragen of dat redelijk is.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2014, 17:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Drastische maatregel: bij je vriendin een setje extra kleding bewaren zodat je je stinkkleding daar kunt omwisselen voor schone.
Oud 24-04-2014, 18:20
Qimm
Qimm is offline
Uit huis gaan

Regels voor berichten