Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2016, 20:04
Abby.
Abby. is offline
Nieuw instagram-dingetje.
Ik vond het wel een leuke (en moeilijke) vraag. Heb vooral veel personages moeten wegstrepen, maar uiteindelijk zijn het geworden:

Welke drie personages beschrijven jou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2016, 20:05
Verwijderd
Kan je je keuze ook toelichten?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 20:10
Abby.
Abby. is offline
Ik ga mijn best doen
Celine vanwege het eeuwige twijfelen en filosoferen en schipperen tussen idealen en confrontaties met de realiteit. En in Before sunset (zoals op de foto) is ze ongeveer even oud als ik nu. En stelt ze zichzelf vragen die ik mezelf ook zou kunnen stellen.

Matilda omdat men mij vrij belezen vindt. Dat ben ik op mijn eigen vakgebied ook wel en ik geloof dat ik wel intelligent ben (dat vind ik stom om van mezelf te zeggen, maar ik sta er bij vrienden altijd om bekend )

Robin omdat ik graag One of the guys ben en bier drink en lompe grappen maak, me niet graag kwetsbaar opstel, terwijl ik het wel ben.

Zoiets.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 20:17
Abby.
Abby. is offline
Afgevallen zijn: Bridget Jones (huhu, letterlijk) vanwege mijn hang naar luiheid en eetbuien en soms awkward situaties, Belle (die van het Beest), Lily van himym, Abby van ER en Rory Gilmore.

Ik kon geen mannen bedenken
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 20:18
Abby.
Abby. is offline
Zo, genoeg over mij. Nu jullie! Hup Hup!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 20:23
WolterB
WolterB is offline
Moeilijke deze. Ga ik eens over nadenken
Oud 02-10-2016, 21:07
Mr Soija
Mr Soija is offline

Mitchel Pritchett (90% match)
- Gay
- Intelligent
- Sarcastisch
- Rol veel met de ogen
- Passief-agressief
- Confrontatie-ontwijkend
- Veel twijfelen over een beslissing
- Bang voor ongedierte
- Raak gestrest van rotzooi
- Lichtelijk smetvrezend

Ik denk nog even na over de nummer 2 en 3.
Oud 02-10-2016, 21:53
Verwijderd

Ik herken mijzelf in Elizabeth Gilbert in de film Eat Pray Love. Sinds mijn afstuderen ben ik meer dan ooit op zoek naar wat ik wil in mijn leven. Ik wil graag meer van de wereld zien, ontdekken wat mij echt gelukkig maakt en ik hoop hopeloos verliefd te worden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 22:03
EleventhHour
EleventhHour is offline
Zijn daar geen websites voor? herken mezelf niet snel in characters

edit:
introvert, koud, rationeel, strategisch, hoog zelfvertrouwen, zelfverzekerd, open-minded, arrogant, oordelend, overanalytisch, onafhankelijk

ik kom uit op:

Laatst gewijzigd op 02-10-2016 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 22:22
pj eilander
pj eilander is offline

Laurie Ash uit Femme Fatale

Karen Walker uit will & Grace

Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 22:27
Verwijderd
Waarommmm dan allemaal?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 22:47
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Waarommmm dan allemaal?
Oud 02-10-2016, 22:58
pj eilander
pj eilander is offline
ben een hedonistische biseksueel met verschillende immorele neigingen.

Hmm. Nee dat klopt niet helemaal. Ik moet nog wat wijzigingen aanbrengen.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 23:06
Turk February
Turk February is offline
Oud Twitterdingetje.

Ik kies deze:

Donald vanwege de vele beroepen waarin hij verrassend goed blijkt te zijn, zijn opvliegendheid, zijn hang naar huislijkheid maar talent voor avontuur, zijn arrogantie. Brundlefly vanwege zijn omgang met zijn aftakeling. Barton Fink vanwege zijn literaire talent en pretenties.
Oud 02-10-2016, 23:50
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ze hebben alledrie wel dezelfde smoel.
Oud 03-10-2016, 00:04
Mr Soija
Mr Soija is offline
In mijn hoofd ben ik deze

- Grappig en sarcastisch
- Liefde voor zwaarden en pistolen
- Biseksualiteit
- Goed gekleed
Oud 03-10-2016, 13:49
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ross Geller, Arthur Dent en Tom Bombadil
Oud 03-10-2016, 13:53
Not for Sale
Not for Sale is offline
Oh maar ook Leonard Hofstadter. Misschien ipv Arthur Dent. En een klein beetje, eervolle vermelding voor Brett uit Pulp Fiction

What? What?!

Laatst gewijzigd op 03-10-2016 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2016, 14:58
Verwijderd

Sowieso Chandler. Ik maak op onhandige momenten ontzettend domme grapjes uit zenuwachtigheid. En natuurlijk vanwege:

Citaat:
ja

jij bent een beetje de chandler van het forum, je hebt het constant over je werk, maar niemand weet wat je doet

En natuurlijk Prins Erik. Ik ben met veel oudere zussen en een buitenlandse moeder opgegroeid als een Prins. Ik lijk een beetje op hem qua uiterlijk. Naja, ik heb ongeveer dezelfde kleur haar. Min of meer. Als je je ogen dichtknijpt. En ik ben verliefd op Ariël.

En ten slotte Frank the Tank. Ondanks mijn leeftijd gebeurt het nog iets te vaak dat ik oprecht voornemens ben om op tijd en niet dronken naar huis te gaan, om een uur later zeven shotjes naar binnen te gooien en uiteindelijk om half zes in mijn boxershort op de bank in slaap te vallen. Ik ben op een puberale manier trots op mijn drinkcapaciteiten. Ik ben een lompe boer. En wederom: ik zeg de verkeerde dingen op het verkeerde moment.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2016, 15:25
Yne
Yne is offline
Citaat:
[afbeelding]

Sowieso Chandler. Ik maak op onhandige momenten ontzettend domme grapjes uit zenuwachtigheid. En natuurlijk vanwege:

[afbeelding]

En natuurlijk Prins Erik. Ik ben met veel oudere zussen en een buitenlandse moeder opgegroeid als een Prins. Ik lijk een beetje op hem qua uiterlijk. Naja, ik heb ongeveer dezelfde kleur haar. Min of meer. Als je je ogen dichtknijpt. En ik ben verliefd op Ariël.

[afbeelding]

En ten slotte Frank the Tank. Ondanks mijn leeftijd gebeurt het nog iets te vaak dat ik oprecht voornemens ben om op tijd en niet dronken naar huis te gaan, om een uur later zeven shotjes naar binnen te gooien en uiteindelijk om half zes in mijn boxershort op de bank in slaap te vallen. Ik ben op een puberale manier trots op mijn drinkcapaciteiten. Ik ben een lompe boer. En wederom: ik zeg de verkeerde dingen op het verkeerde moment.
Ik ken je helemaal niet, maar het lijkt een goede zelfreflectie te zijn, tof
Oud 03-10-2016, 22:00
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hahaha ik herken je hier wel in!
Oud 04-10-2016, 02:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik lijk een beetje op hem qua uiterlijk. Naja, ik heb ongeveer dezelfde kleur haar. Min of meer. Als je je ogen dichtknijpt.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2016, 19:20
Mr Soija
Mr Soija is offline
Mijn nummer 2!

Walter White (75% match)
- Intelligent
- Sarcastisch
- Cynisch
- Manipulatief
- Koppig (maar meestal gelijk )
- Eigenwijs
- Lichtelijk obsessief-compulsief
Oud 23-12-2016, 19:56
Verwijderd
Harold uit Harold & Kumar go to White Castle.
Met citaat reageren
Verwijderd
Randy.
Met citaat reageren
Advertentie
Verwijderd
Marshall.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2016, 21:11
Verwijderd
Leuk topic!

1.

Rory Gilmore, nerdie, altijd alles goed willen doen, maar (zo hoop ik) ook humor en in voor leuke onverwachte wendingen en avonturen.

2.

Gebrek aan gevoel voor stijl qua kleding, fysiek sterk, en de houding: ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.

3.

Claire van Kampen uit Gooische Vrouwen, het allemaal perfect voor elkaar lijken te hebben maar toch aan alles twijfelen en over sommige dingen jezelf naar beneden praten/onzeker zijn.

Ik weet niet of het nou helemaal goed gelukt is, toch best moeilijk! Soms weet je wel wat voor karaktertrek je zoekt maar kan je daar net niet helemaal op een goed film/boek karakter komen. Misschien moet Alice in Wonderland er ook nog bij eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2016, 21:22
Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:

2.
[afbeelding]

Pippi Langkous
Reageren

Regels voor berichten