Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2014, 10:40
Verwijderd
Hallo, kan iemand mij zo gedetailleerd mogelijk vertellen hoe het proces van inkomsten genereren werkt bij YouTube? Ik ben al ongeveer twee jaar bezig om dat te regelen maar ik snap er niks van. En van de YouTube of Google hulp pagina's wordt ik ook niet wijzer..
Is er iemand die het mij kan vertellen? Dat zou fantastisch zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2014, 11:25
freyk
freyk is offline
Welke sites op de volgende link, helpt je met deze vraag?
http://www.google.nl/search?q=youtube+geld+verdienen
Oud 01-05-2014, 12:12
Verwijderd
Eigenlijk geen een..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 13:56
huntingyade
huntingyade is offline
het stelt toch echt niet veel voor. je kan zo bij de youtube instellingen van jou kanaal de optie "inkomsten generen" aanzetten. deze moet je dan vervolgens koppelen aan een google adsense account en dan maar hopen dat je genoeg views krijgt zodat je het kan laten uitbetalen.

OT: dit komt dus allemaal uit het eerste resultaat van freyk en heb het in 1 minuut aan kunnen zetten (en ik moest nog wel een nieuw youtube kanaal maken omdat mijn gewone kanaal het niet mag vanwege een oude content ID claim)
Oud 01-05-2014, 22:19
Verwijderd
Ja dat lukt wel maar ik moet nergens een rekeningnummer invullen ofzo en krijg ook geen mailtjes over de voortgang van het proces. Er stond dat ik binnen 6 tot 8 uren een mailtje zou krijgen maar ik ontvang niets..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 23:46
Klikding
Klikding is offline
Als je je rekeningnummer niet invult kunnen ze ook geen geld storten. Geen rekeningnummer geen inkomsten.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 07:34
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ja dat lukt wel maar ik moet nergens een rekeningnummer invullen ofzo en krijg ook geen mailtjes over de voortgang van het proces. Er stond dat ik binnen 6 tot 8 uren een mailtje zou krijgen maar ik ontvang niets..
dan kan je waarschijnlijk beter naar youtube of google mailen, met de vraag of er iets mis gaat of dat je iets fout doet.
Oud 02-05-2014, 18:51
Verwijderd
Je bent al 2 jaar bezig om het te regelen maar je bent er nog niet opgekomen om even goed te googlen of om contact op te nemen met youtube?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 23:23
Verwijderd
Bij de hulppagina's kom je alleen maar tips tegen maar die kunnen me niet helpen.. En ik zie ook nergens een e-mailadres.. Weet iemand dat dan? (ik ben onhandig..)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten